Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Gesloten
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Bericht door Crackers »

Hij heeft misschien een midlifecrisis?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Daar is hij toch veel te oud voor? Hij was vandaag anders best lief. Hij deed echt wel zijn best om toenadering te zoeken tot Marianne maar zij moest daar niets van weten.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Hij was vandaag terug de Geert van altijd, en eerlijk gezegd, dat past beter bij hem dan het boos zijn, of het onnozele lachen!
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Inderdaad. Jammer dat Marianne de boot afhield...
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Misschien houdt ze niet van varen? Hoewel, ze is wel met Geert in het huwelijksbootje gestapt. Nu maar hopen dat ze niet op een ijsschots varen. :angel:
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

*ziet Marianne ronddobberen op een vlot terwijl Geert langzaam verdwijnt in het ijskoude water...*

nee, het zit niet snor tussen die twee - ben benieuwd waar deze verhaallijn naartoe gaat!
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

In elk geval niet ergens waar veel ijsschotsen zijn denk ik.... immers de beste stuurlui staan aait aan de wal. Nouja ik vind dat Geert soms ook wel een ongelofelijke stijfe nozem is. Echt een hartstochtelijk type is het niet. Misschien als hij zijn hoofd wat meer opblinkt en dan onder een schemerlamp gaat staan. Krijgt Marianne het gevoel van vollemaan en dat schijnt op vrouwen een goede werking te hebben. Als Geert dan maar niet verandert in een weervolf....
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ook ik ben benieuwd waar deze verhaallijn naartoe gaat. Op zich zou het niet verkeerd zijn als Marianne en Geert hierdoor op een wat meer "gelijkwaardig niveau" terecht zouden komen, maar dan moeten ze wel de kans krijgen om dat verder recht te trekken, en David maakt dat niet echt makkelijk zo.
Ik kijk al uit naar het moment dat Geert er achterkomt dat zijn "bier-buddy" gewoon onder zijn neus zijn vrouw loopt te versieren. :mrgreen:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind de ruzie tussen Geert en Marianne ook nogal belachelijk en nergens over gaan, maar ze moeten toch iets vinden zodat Marianne 'troost' nodig heeft bij David he.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Hij moest eens weten dat David niet zo te vertrouwen is als hij denkt...
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Ik vin het toch wel top dat Geert eens af en toe boos wordt op Marianne en dan niet meer zo de sloef uit hangt en ja knikker speelt. En vond dat grappig toen hij zegde: ah nu weet ik hoe het zit het is omdat ge uw goesting niet krijgt en lap ons Marianne wist het weeral :mrgreen: En ook tof dat hij toch zijn zin door zet met die brouwerij - hij moet niet altijd naar Mariannes pijpen dansen he dat doet hij al seizoenen lang. En oké hij weet niet dat hij daarmee misschien zijn Marianne weg jaagt of in de armen van David jaagt (al hoop ik van niet) toch kan ik Geert wel begrijpen want denk dat het alles behalve simpel is om te leven met een Marianne, die trouwens nu doet alsof alle schuld bij Geert ligt en daar ben ik het niet mee eens, oké hij is een sloef en vaak een saaie piet maar zij moet altijd haar zin hebben en als ze die niet krijgt is het bijna oorlog. Ze zijn gewoon samen in fout en ja veel ruzies gaan om stomme dingen. Maar zoals gezegd ik vin het wel tof dat Geert nu eens wat stouter is en daar zou Marianne eigenlijk blij om moeten zijn ze vond hem toch saai? Enfin we zullen zien waar dit verhaal naar toe gaat...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Bwah, langs de andere kant heeft Marianne zich voor ze met Geert getrouwd was, niet anders voorgedaan dan ze is.
Hij wist waar hij aan begon.

En waar is de stuurse, ernstige saaie Geert van voor zijn huwelijk naartoe?
Hij is degene die veranderd is vind ik - niet Marianne, die is altijd zo geweest. :mrgreen:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Een mens kan een houding als die van Geert (altijd zwijgen, altijd toegeven) lang volhouden, maar er komt een moment waarop de maat vol is. En dat is nu het geval. Hij had een man als David nodig om dat te beseffen. En nu ziet hij alles wat Marianne doet en zegt door een vergrootglas, denk ik. En zij is nog steeds haar min of meer onuitstaanbare zelf. :razz:
Voor alle zekerheid: ik ben geen fan van David (meer), al deed hij in het begin wel een frisse wind waaien.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Een mens kan een houding als die van Geert (altijd zwijgen, altijd toegeven) lang volhouden, maar er komt een moment waarop de maat vol is. En dat is nu het geval. Hij had een man als David nodig om dat te beseffen. En nu ziet hij alles wat Marianne doet en zegt door een vergrootglas, denk ik. En zij is nog steeds haar min of meer onuitstaanbare zelf. :razz:
Daar kan Geert het nu op gooien. Of hij kan gewoon toegeven dat hij het altijd prima gevonden heeft en nu ineens gewoon wat anders wil (inderdaad ook onder invloed van David).
Marianne heeft hem niet onder schot gehouden toen hij verliefd op haar werd, met haar ging trouwen en met haar samen woonde al die jaren. En zoals Satine al zei: Marianne is geen steek veranderd in die tijd.
Geert dus blijkbaar wel, en hoe! :wtf:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Ik heb toch een beetje medelijden met Geert ook al is hij vaak een saaie piet.
En toen hij iets zegde in de zin van dat David zijn beste vriend was of steun of toeverlaat of zo iets, dacht ik tot je weet dat hij er met je vrouw vandoor is :crazy: Arme Geert :violin:
0 x
Gesloten