Frank en Simonne krijgen van mij de grootste lap. Ze draaien al jaren om elkaar heen, zijn afwisselend allebei al verliefd geworden op andere mensen omdat die nét wat gezelliger leken dan hun eigen, gezapige wederhelft, maar uiteindelijk blijven ze maar aan elkaar plakken. Nu is Rosa weer de oorzaak van een uitstapje van Frank, een tijdje geleden was het nog Dirk die Simonne weer eens deed twijfelen...
Neem toch eens een beslissing, denk ik dan.
Rosa had in mijn ogen beter opgevangen kunnen worden door iemand die het goed met haar voorheeft en die niet volledig overhoop ligt met zichzelf. Ik weet niet of ze überhaupt beseft wat ze allemaal aan het doen is, maar feit is wel dat ze dit gedrag voor haar hersenbloeding totaal niet liet zien (met Eddy en Frank nota bene. Niet echt haar beste vrienden of zo).
Is het haar dan wel kwalijk te nemen?
Ik vind haar vrijpostigheid ook irritant en ondankbaar overkomen, en het is inderdaad ook niet de eerste keer dat ze aanpapt met iemand die al een relatie heeft, maar als ik zie welke man ze heeft uitgekozen en ook hoe ze tegen Simonne bezig was, kan ik me toch niet van de indruk ontdoen dat ze niet echt toerekeningsvatbaar is op dit moment...
Verder een dikke lap voor de andere "vaste klanten" van de laatste tijd, zoals Bob, Viv en Abel, om er maar een paar te noemen.