Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

ikke schreef: do 16 apr 2020, 16:38 Aceton? Die laag lak is al zo poreus dat je't gewoon met je nagels kunt afschrepen.
Ik heb geen lange nagels. En moest ik ze wel hebben, 'k zou ze niet graag breken :lol:
0 x
Suske
Poster rang 2
Poster rang 2
x 238
x 187

Bericht door Suske »

Zolang Femke haar nagels maar niet gebruikt om Dieter binnenkort zijn ogen uit te krabben, denk ik dat we veilig zitten... :angel: :razz:
(ontopic) :text-thankyouyellow: ;)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Wat was Femke haar probleem eigenlijk gisteren?
Ieder ander zou blij zijn als de rust terug gekeerd is en dat twee mensen die elkaar graag zien, 'het' nog een kans geven.
Maar nee, Femke moet wat gaan stoken om te polsen of dit nu echt is wat haar moeder wil.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rare houding, inderdaad. Ik kon dat ook niet plaatsen... :nope:
Ik vind dat Femke nogal makkelijk vergeet dat de hele familie daar eigenlijk gruwelijk blij met Dieter mag zijn, omdat hij alle situaties waar Nancy nogal eens in verzeild raakt, toch altijd in goede banen leidt. Heeft ze er al eens bij stilgestaan dat hij voor Nancy & Co. minstens een even groot lot uit de loterij is als andersom? En dan druk ik me nog netjes uit, want laten we heel eerlijk zijn; Nancy zit nogal eens in de trubbels, en over het algemeen hebben Femke en Peter daar allesbehalve tijd en aandacht voor...

En ook: Dat Britney begon te piepen toen ze Dieter en Nancy zag kussen, kan ik plaatsen. Zo is een tiener nou eenmaal.
Maar het moeilijke gezicht wat Femke erbij trok, vond ik behoorlijk kinderachtig. :roll:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Femke heeft eigl geen rol meer buiten 'echtgenote van' …
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik vind haar nochtans behoorlijk aanwezig in de Withoeve, bezig zich te moeien in het privé-leven van haar moeder.
Het stoort me dat ze daar blijft over doorgaan, of het nu niet te snel en te gemakkelijk gegaan is.
Ze is blijkbaar allang vergeten wat ze zelf allemaal heeft uitgespookt vroeger.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef: wo 02 sep 2020, 12:02 Ik vind haar nochtans behoorlijk aanwezig in de Withoeve, bezig zich te moeien in het privé-leven van haar moeder.
Het stoort me dat ze daar blijft over doorgaan, of het nu niet te snel en te gemakkelijk gegaan is.
100% van 't zelfde gedacht!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

ikke schreef: wo 02 sep 2020, 12:38
satine schreef: Ik vind haar nochtans behoorlijk aanwezig in de Withoeve, bezig zich te moeien in het privé-leven van haar moeder.
100% van 't zelfde gedacht!
Daar sluit ik me ook bij aan. Het blijft ergerlijk hoe Femke zich boven alles verheven voelt en over alles en iedereen een mening heeft, terwijl ze zelf precies dezelfde of zelfs nog ergere streken heeft uitgehaald. Onbegrijpelijk dat ze dat zelfs niet een heel klein beetje in lijkt te zien. :-?
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Heel haar moraliserend gedoe is enkel maar uitgevonden om haar een rolletje te geven …
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Ocharm, en ze blijft maar denken dat ze de beste vent van de wereld heeft :sick: en toch kan ik er geen gram compassie voor opbrengen.
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

heidiw schreef: za 27 mar 2021, 13:25 Ocharm, en ze blijft maar denken dat ze de beste vent van de wereld heeft :sick: en toch kan ik er geen gram compassie voor opbrengen.
Nee, ik ook niet meer, eerlijk gezegd. Ik vind het zo'n arrogant en opportunistisch stel die 2... :sick:
1 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Het lijkt er op dat ze eigenlijk geen probleem heeft met het bestaan van Yasmine op zich maar wel dat ze eindelijk beseft met welke koude, kille, berekende vent ze getrouwd is.
4 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Inderdaad, ze vindt het vreselijk dat hij niet naar haar toe gaat, terwijl ze 2 straten verder verblijft... En gelijk heeft ze!
2 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Precies!
Persoonlijk vind ik dat echt prettig om te zien, dat Femke die conclusie lijkt te trekken, want uiteindelijk is Peter's excuus om het te verzwijgen ook gewoon ronduit belachelijk. Femke wist destijds al dondersgoed dat Peter net uit een relatie kwam met Nina, dus zelfs toen had die zwangerschap al geen grote verrassing hoeven zijn als hij het meteen opgebiecht had, laat staan gedurende alle andere jaren dat hij er de kans voor gehad heeft.
Het laat inderdaad over de hele lijn heel goed zijn akelige karakter zien... :sick:
1 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

heidiw schreef: wo 14 apr 2021, 08:55 Het lijkt er op dat ze eigenlijk geen probleem heeft met het bestaan van Yasmine...
Logisch ook. Da's gewoon een braaf kind dat niets misdaan heeft...
0 x
Plaats reactie