Ik heb geen lange nagels. En moest ik ze wel hebben, 'k zou ze niet graag brekenikke schreef: do 16 apr 2020, 16:38 Aceton? Die laag lak is al zo poreus dat je't gewoon met je nagels kunt afschrepen.

Ik heb geen lange nagels. En moest ik ze wel hebben, 'k zou ze niet graag brekenikke schreef: do 16 apr 2020, 16:38 Aceton? Die laag lak is al zo poreus dat je't gewoon met je nagels kunt afschrepen.
100% van 't zelfde gedacht!satine schreef: wo 02 sep 2020, 12:02 Ik vind haar nochtans behoorlijk aanwezig in de Withoeve, bezig zich te moeien in het privé-leven van haar moeder.
Het stoort me dat ze daar blijft over doorgaan, of het nu niet te snel en te gemakkelijk gegaan is.
Ze is blijkbaar allang vergeten wat ze zelf allemaal heeft uitgespookt vroeger.
Daar sluit ik me ook bij aan. Het blijft ergerlijk hoe Femke zich boven alles verheven voelt en over alles en iedereen een mening heeft, terwijl ze zelf precies dezelfde of zelfs nog ergere streken heeft uitgehaald. Onbegrijpelijk dat ze dat zelfs niet een heel klein beetje in lijkt te zien.ikke schreef: wo 02 sep 2020, 12:38100% van 't zelfde gedacht!satine schreef: Ik vind haar nochtans behoorlijk aanwezig in de Withoeve, bezig zich te moeien in het privé-leven van haar moeder.
Het stoort me dat ze daar blijft over doorgaan, of het nu niet te snel en te gemakkelijk gegaan is.
Ze is blijkbaar allang vergeten wat ze zelf allemaal heeft uitgespookt vroeger.
Nee, ik ook niet meer, eerlijk gezegd. Ik vind het zo'n arrogant en opportunistisch stel die 2...heidiw schreef: za 27 mar 2021, 13:25 Ocharm, en ze blijft maar denken dat ze de beste vent van de wereld heeften toch kan ik er geen gram compassie voor opbrengen.
Logisch ook. Da's gewoon een braaf kind dat niets misdaan heeft...heidiw schreef: wo 14 apr 2021, 08:55 Het lijkt er op dat ze eigenlijk geen probleem heeft met het bestaan van Yasmine...