Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik snap Femke ook wel. Nancy heeft geen enkel benul van wat er allemaal komt kijken bij haar plannen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Een taxibedrijf met 1 werknemer en 1 taxi zal niet lang blijven bestaan. Wat als er iemand n rit wil, en ze is al met iemand anders aan t rijden ? Of de ene auto moet naar de autokeuring, is defect … Als er veel ritten niet kunnen doorgaan, zullen de klanten wel naar de concurrentie gaan
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Eigenlijk bewijzen noch Leo, noch Femke Nancy een dienst.johan1969 schreef: do 20 feb 2020, 12:20 Een taxibedrijf met 1 werknemer en 1 taxi zal niet lang blijven bestaan.
Ze zouden haar moeten zeggen dat het waanzin is om op haar eentje een taxi-bedrijf te beginnen. Ze heeft géén startkapitaal en sowieso géén (geld voor) personeel, plus géén auto's en ook al geen kantoor. Dus euh - kans op slagen is nul.
De enige optie is elders bij een taxi-bedrijf solliciteren, maar daar maakt ze helaas weinig kans - gezien haar toch wel opmerkelijk karakter (flapuit, eigenzinnig) en de reactie van bedrijfsleider Ivo bij hun vorig gesprek.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Nou, via Uber zou het wel gaan, bijvoorbeeld. Die mensen hebben - buiten de auto en brandstof - betrekkelijk weinig kosten en rijden allemaal op hun eentje, dus het kán wel. In feite zou ik Nancy dat misschien nog aanraden dan, als ze echt niet van haar plannen af te brengen is.
Maar dan nog is dat niet Femke's probleem verder, vind ik. Dat is dan toch echt iets wat Nancy zelf uit zou moeten vogelen...
Maar dan nog is dat niet Femke's probleem verder, vind ik. Dat is dan toch echt iets wat Nancy zelf uit zou moeten vogelen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik betwijfel of het via Uber gaat. Uber is n bijverdienste, om de kosten van je auto wat te recupereren, net zoals de mensen die airbnb doen met n lege kamer.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik heb mij begin deze week (en gisteren opnieuw) geërgerd aan Femke.
Eerst poeslief tegen Tamara, maar vlak daarna dan die verbeten 'ge gaat dat doen'.
Ze kwam echt over alsof er maar 1 klant is in de Withoeve en dat is Reinhilde.
Terwijl het daar altijd druk-druk-druk is... Als het waar is wat ze zelf zeggen.
Het is allemaal een beetje naar haar hoofd gestegen blijkbaar - het 'cadeau' dat Peter indertijd voor hen heeft bedacht.
Op de rug van Luc.
Ik mis die leuke Femke van vroeger - deze omhooggevallen 'zakenvrouw' lijkt daar in de verste verte niet meer op.
Eerst poeslief tegen Tamara, maar vlak daarna dan die verbeten 'ge gaat dat doen'.
Ze kwam echt over alsof er maar 1 klant is in de Withoeve en dat is Reinhilde.
Terwijl het daar altijd druk-druk-druk is... Als het waar is wat ze zelf zeggen.

Het is allemaal een beetje naar haar hoofd gestegen blijkbaar - het 'cadeau' dat Peter indertijd voor hen heeft bedacht.
Op de rug van Luc.
Ik mis die leuke Femke van vroeger - deze omhooggevallen 'zakenvrouw' lijkt daar in de verste verte niet meer op.
1 x
-
- x 435
Wie denk Femke eigenlijk wel dat ze is? Zij is nu echt niet de persoon die een grote mond moet opzetten in verband met ontrouw. Zij heeft verdorie destijds haar huidige echtgenoot bedrogen met haar eigen broer...
2 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Helemaal juist. Femke heeft iedereen waar ze mee samen was of werkte al bedrogen. En ja, wie zonder zonde is werpe de eerste steen. In Thuis is het eerder zo dat degene met de meeste zonden met de grootste stenen mag gooien.
1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar lijkt het wel op, ja...
Femke heeft inderdaad nogal een historie als het om bedrog gaat. En Peter niet minder, overigens, want bedroog hij Femke niet met "de rosse sprinkhaan"? En heeft hij Peggy destijds niet met Femke bedrogen toen hij eigenlijk op trouwen stond?
Voorbeelden te over, dus ik geloof ook dat ze daar in de Withoeve écht maar beter hun mond kunnen houden wat dat betreft...
Femke heeft inderdaad nogal een historie als het om bedrog gaat. En Peter niet minder, overigens, want bedroog hij Femke niet met "de rosse sprinkhaan"? En heeft hij Peggy destijds niet met Femke bedrogen toen hij eigenlijk op trouwen stond?

Voorbeelden te over, dus ik geloof ook dat ze daar in de Withoeve écht maar beter hun mond kunnen houden wat dat betreft...

1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Schijnheiligheid troef daar. Inderdaad Femke, grrr. Wie weet er, behalve Karin en Dieter, nou eigenlijk precies wat daar gebeurd is?
1 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Iedereen die in de Bar madam aanwezig was, denk ik. Want is het Judith niet die beide in de WC's betrapt heeft ? Nog een chance dat Angele niet van dienst was.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ze zijn daar precies heiliger geworden dan de paus! Voorbeeldfamilie! Maar je mag niet te diep in hun verleden wroeten!

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- x 435
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Zware arbeid zoals wroeten is niet nodig, gewoon het bovenste laagje lak afkuisen met wat aceton

0 x
-
- x 435
Aceton? Die laag lak is al zo poreus dat je't gewoon met je nagels kunt afschrepen. Geen "vergif" nodig!heidiw schreef: do 16 apr 2020, 15:20 Zware arbeid zoals wroeten is niet nodig, gewoon het bovenste laagje lak afkuisen met wat aceton
1 x