ikke schreef:Summer85 schreef:Ik vind het wel weer straf dat haar kinderen haar meteen niet geloven. Oke, er zijn 2 'getuigen' maar als ze eens logisch nadenken moeten ze toch ook bedenken dat ze die eigenlijk helemaal niet goed kennen.
Mocht mijn moeder mijn stiefvader neersteken zou ik toch nog altijd geneigd zijn te denken dat het toch iets anders verlopen is.
Dat vind ik ook erg... onrealistisch,... dat een dokter en een advocaat nog niet weten dat er aan elk verhaal altijd 2 zijden(versies) zijn!
Ze zouden hun moeder op z'n minst het voordeel van de twijfel moeten geven. Dit is echt "Thuis"!

Ook ik ben het daarmee eens. En dat is al een hele tijd gaande in deze verhaallijn...
Wat betreft het feit dat Marianne het snel door heeft van William = Henri; dat komt volgens mij meer doordat het in dit geval waarschijnlijk niet echt gaat draaien om wie het gedaan heeft, maar eerder wanneer het bedrog van William en Hélène eindelijk aan het licht komt (en de manier waarop). Wij weten als kijkers nou al zo'n tijd dat Hélène een vuil spel speelt, en ze leggen er zo ontzettend de nadruk op dat letterlijk niemand dat verder in de gaten heeft of Marianne gelooft, dat het waarschijnlijk dat is wat ze in de verf willen zetten, en niet wie Geert nou eigenlijk neergestoken heeft. Heel die vreemde "mishandeling" van Marianne (waardoor niemand haar nog serieus neemt), haar plotselinge "vriendschap" met Eddy (met de gekende afloop), het feit dat haar familie (zowel Tom & Ann als Mayra bijvoorbeeld) haar ineens weer volledig de rug toekeert, lijkt daar volledig voor uitgevonden te zijn, of dat nou logisch verklaarbaar is of niet.
En dan heb ik het nog niet eens over de GSM en het vreemde, berekenende gedrag van Hélène vlak na de dood van Geert, want dat ligt er ook nogal dik bovenop...
Zoals door "ikke" al gezegd: dit is inderdaad echt "Thuis".
Ik vind het persoonlijk echt geen spannende verhaallijn (meer). Eerder een beetje ergerlijk door alle haken en ogen in het karakter van alle betrokken personages..