Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Of Simonne echt wil dat Frank zich heiliger gedraagt dan de paus weet ik niet...
Ze heeft er volgens mij vooral een probleem mee dat Frank zich met letterlijk iedereen beter lijkt te vermaken dan met haar.
Ik heb me vrijdag ook echt aan haar zitten storen, en niet omdat ze mopperde op Frank en Rosa (want met alle respect, maar hun gedrag heeft echt niks weg van "revalideren", toch? :crazy: :doh: :nope: ), maar wel de manier waarop.
Daar krijgt ze van mij een lap rond haar oren voor.

Frank is volgens haar te gezapig, hangt alleen maar op de bank en is nooit in voor iets leuks. Ik kan begrijpen dat het dan steekt dat hij zich met iemand anders wel leuk en gezellig kan gedragen. Van de andere kant helpt Simonne's pruillip die tegenwoordig eeuwig en altijd tot op de grond hangt ook niet, maar dat lijkt ze totaal niet in te zien.

Maar ik blijf me vooral maar afvragen waarom die 2 aan elkaar blijven plakken, want ze delen echt totaal niks meer met elkaar en dat wordt zo'n beetje dagelijks duidelijk.
Je zou medelijden met Rosa krijgen dat ze daar dadelijk tussenin zit... :angel: :mrgreen:
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Ik denk dat Rosa maar al te blij is dat ze bij iemand logeert die ze naar haar hand kan zetten met haar kinderlijke gedoe.
Zo vrolijk als ze is, is ze in jaren niet geweest. Ik heb gelukkig weinig ervaring met mensen die een beroerte hebben gehad, maar er was er geen een bij die opeens het leven een ongelooflijk feest vond en altijd maar naar buiten wou om zichzelf te etaleren.
Die kropen eerder in hun schulp om alles een plaats te kunnen geven en waren allesbehalve vrolijk om hun beperkingen, integendeel.

Maar inderdaad, het meest spannende dat Frank en Simonne nog samen doen, is de gang oversteken om samen 's avonds 'op Hannah te letten' - want waar zij zitten horen ze het kind niet of werkt de babysoon niet? :denk: :mrgreen:
1 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Silke, wat een dom, egoïstisch wicht is me dat toch :boo:
0 x
Trouwe kijker
Nog geen rang
x 110
x 27

Bericht door Trouwe kijker »

Voor mij ook Silke! Wat een kinderachtig idioot wicht is me dat!
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Silke inderdaad…
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1487

Bericht door heidiw »

Silke. Een ander erop uit sturen om drugs te kopen maar die dan beschuldigen van zowat moordpoging omdat hij zelf te bang was om te gebruiken. Ze had gerust de rest van het seizoen in coma m9gen blijven om daarna lang tot bezinning te komen bij papa in Toscane. Egoïstisch arrogant dom wicht :boo: :boo: :boo:
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Emma en Silke beiden rond het drugsgebeuren. Maar Emma is precies zuster Theresa geworden. heiliger dan de paus. Zo was het echt niet een paar weken geleden. Ze heeft de strijd gevoerd met zichzelf, is tot inkeer gekomen, Maar om nu plots zo tekeer te gaan tegen Cédric die eigenlijk in heel die zaak niks te maken heeft, dat is er toch over. Misschien eens luisteren zou geen overdreven luxe zijn.
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

daffy duck schreef: wo 06 mar 2024, 08:15 Misschien eens luisteren zou geen overdreven luxe zijn.
1 x
Niet alleen luisteren maar ook hem geloven en dat is het hem juist, Emma gelooft Cédric niet sterker nog zij is er heilig van overtuigd dat het allemaal zijn schuld is, kan zij eigenlijk nog helder denken? Ik denk het niet. :mad:
Thom schreef: di 05 mar 2024, 20:52 Silke, wat een dom, egoïstisch wicht is me dat toch
Niet alleen Silke maar eigenlijk ook Gaby verdient een paar kletsen tegen zijn oren voor het feit dat hij Silke aanzet tot drugsgebruik, had hij dat niet gedaan dan was dat allemaal niet gebeurd en als de politie dat te weten zal komen dat die drugs gemengd is met een soort vergif dan zal hij uit een zeer vuile pollepel mogen eten, hij kan aangeklaagd worden tot onopzettelijke poging tot doodslag. :mad: :thumbdown:
Hij zou beter goed aan doen om een goede advocaat te zoeken want het zal nodig zijn. :thumbdown:
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

apestaart schreef: wo 06 mar 2024, 09:52 hij kan aangeklaagd worden tot onopzettelijke poging tot doodslag.
Ja, denk niet dat Silke klacht zal neerleggen, maar het ziekenhuis zou wel eens die richting kunnen opgaan. En als dokter in opleiding, ziet dat er niet goed uit voor z'n carrière! Waar zat hij met z'n gedachten. Hij zou moeten vanuit z'n opleiding zoveel beter geweten hebben. Nu heeft hij spijt maar vroeger wat logischer redeneren was geen overbodige luxe geweest!
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Gaby krijgt van mij alleen een lapje door zo wanhopig achter Silke aan te lopen. Die drugs heeft hij alleen maar gekocht omdat hij op haar indruk wilde maken, terwijl madame hautain liever iemand anders wou streken. Dat was zeker heel fout van hem, maar Silke blijft toch wel de grote schuldige in het hele verhaal. Maar ja dat zal ze niet snel inzien , daarvoor is ze te druk bezig met, steeds dat arrogante neerkijken, anderen veroordelen , uit te schelden, zuur kijken. Er zit gewoon geen greinje vriendelijkheid in haar, hopelijk zijn Gaby zijn ogen nu geopend.
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Silke :crazy:
1 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Silke, hopelijk krijgt ze met al die lappen die ze hier mag ontvangen, eindelijk haar verstand terug :crazy:

Rosa : :angry-screaming: Waarom kan die niet terug naar haar woonst ( kamer in de withoeve) ipv te lopen stoken tussen frank & simonne ? Want het is nu toch al duidelijk dat ze terug kan lopen en behalve haar spreken bijna terug de oude is :denk:

Tom :crazy: overjaarse puber. Zoals hij zich staat uit te sloven, hoe oud is die eigenlijk ? :denk:
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Sexueel geobsedeerde Karin! Eerst proberen bij Dries en als haar haring daar niet bakt zich ongewenst gaan mengen bij Feniks. Vince, Femke gaven toch duidelijke signalen dat haar aanwezigheid storend was, maar dat wordt compleet genegeerd. En Sunny zogezegd sympathiek vinden en zich zo bij dit gezelschap voegen, terwijl iedereen haar liever kwijt was op dat moment. Met waarschijnlijk weer onderliggende bedoeling!
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Vince.

Voelt zich blijkbaar al prima thuis op de Withoeve. Komt in de wijnbar na zijn shift bij de vuilkar en spreekt Femke aan, die achter de toog staat in de wijnbar - met "Ik heb honger" - op een toon als in "Kun je niet vlug iets klaarmaken voor mij?" Really Vince? Zelfs Dieter doet dat vaak zelf na zijn nachtshifts...
4 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tiboko schreef: di 12 mar 2024, 12:39 "Ik heb honger" - op een toon als in "Kun je niet vlug iets klaarmaken voor mij?"
Ja, en dan vervolgens teleurgesteld mompelend afdruipen dat hij anders zelf wel wat zal maken. :doh: :nope:
Ik heb een lange tijd best wel sympathie voor Vince gehad nadat hij uit de gevangenis kwam, maar inmiddels vind ik hem een even grote profiteur als de rest van zijn familie. Alsof het maar de normaalste zaak van de wereld is, wat er allemaal voor hem gedaan wordt, en dan is het kennelijk nog nooit goed genoeg. :-?
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Plaats reactie