Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
elders
Nog geen rang
x 25

Bericht door elders »

Tiboko schreef: za 17 feb 2024, 17:47 Het is wel degelijk haar schuld, want ieder ander heeft Eddy intussen wel vergeven... wat uiteindelijk een accident was, begaan doordat iemand anders (Peter) hem daartoe aanporde (en die ze makkelijk vergaf), niet zoals Vince die zomaar zonder hulp van derden een man doodsloeg omdat hij teveel gedronken had...

In het eerste geval is er geen plaats voor vergeving, zelfs na tien jaar - in het tweede kan ze dit blijkbaar makkelijker door de vingers zien, omdat Vince toevallig goed is in bed. Hypocriet dus.
Niet volledig mee eens. Vergeten we hier maar niet al te gemakkelijk de gezinssituatie waar Femke in geleefd heeft ? Eddy was, toen Femke nog thuis was, niet die beste vader. Integendeel en ik vrees dat dit ook sporen na laat. Sporen waar je als slachtoffer niet lichtzinnig over gaat.
En dat je iemand waarop je verliefd bent sneller vergeeft. 't Ja. Liefde maakt blind is het spreekwoord.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Alleen doet ze zichzelf voor als moeder Theresia, er zijn geen romantische gevoelens, beweert en straalt ze uit...

Deze keer nog maar eens een buslading klappen voor Bob, hoe ver kan je de mensen manipuleren. En eentje voor Peter (die bij het verhoor van Adil geen goede raad gaf) en Adil zélf - de feiten een beetje kaderen (Bob die hem provoceerde) was in zijn voordeel geweest, want nu riskeert hij zomaar een strafblad voor een (weliswaar onnodige) muilpeer.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Peter, en hoe hij daar stilletjes met zijn schriftje naast Adil zat toen die zijn eigen graaf zat te graven tegenover de politie. Het leek wel alsof ze vooraf totaal niks overlegd hadden, en dat beetje nutteloos advies achteraf - over wat Adil aan straf kan verwachten - had Adil ook op Google op kunnen zoeken. Totaal nutteloos als mens en als advocaat die man... :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Judith. Waarom zegt ze niet gewoon tegen Tom dat ze het liever op vriendschap wil houden? Nu haalt die weer vanalles in zijn hoofd...

Sam. Misschien zelf eerst eens naar een loopbaancoach gaan voor voor ze zich opnieuw in een wild avontuur stort, want avondschool combineren met een café runnen lijkt niet echt de beste optie voor haar...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tiboko schreef: vr 23 feb 2024, 11:13 Judith. Waarom zegt ze niet gewoon tegen Tom dat ze het liever op vriendschap wil houden? Nu haalt die weer vanalles in zijn hoofd...
Volgens mij wil Judith het niet persé op vriendschap houden, maar loopt Tom gewoon veel en véél te hard van stapel.
Een mens zou voor minder in paniek schieten als je ziet op wat voor tempo hij zijn "nieuwe" verkering aanpakt :shock: :crazy:

Van mij krijgen ze allebei een dikke lap rond hun oren, want ik weet niet hoe wanhopig ze allebei zijn om niet alleen te hoeven zijn, maar veel wanhopiger dan dit kan het toch niet worden. Ik zie linksom of rechtsom echt niks van een klik tussen die 2, alleen maar krampachtigheid. :thumbdown:
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Tom! Wie gaat er nu bij een architect met iemand en met de gedachte om er samen te wonen. Hij heeft niet eens een vaste relatie met Judith! Je zou voor minder in paniek schieten. Da's nog heel wat anders dan een verlovingsring krijgen. Hij zag het niet eens zitten om haar een Valentijnscadeau te kopen toen Marianne het hem vroeg. En nu ineens een huis met een strik errond! Te nemen of te laten!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Cédric. Om zijn superieure houding tegenover Emma...
'Ik heb alles van u aanvaard - en gij doet dat niet bij mij'.
Wat Emma deed was niet de slimste zet ooit, maar het was tenminste niet strafbaar, Cédrictjen...
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: zo 25 feb 2024, 18:43 Wat Emma deed was niet de slimste zet ooit, maar het was tenminste niet strafbaar, Cédrictjen...
Inderdaad...
En het was ook niet verslavend, en het verwoestte haar lichaam en geest niet.
Het was echt appels met peren vergelijken wat hij deed; mooie manier om zijn gebruik goed te praten... :nope: :thumbdown:
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Peter
Ik vond hem heel denigrerend tegenover Vince
3 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1487

Bericht door heidiw »

Karin. Ze weet heel goed hoe racistisch de clan Cosyns is. En dan laat ze dat (pardon my French) k*twijf haar zakenpartner nog maar eens door het slijk trekken.
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Tom en Judith. Uitspraak Tom: je bent een bloem van een vrouw! :eek: :eek: :eek: :eek: En dan nog hoe ze vrolijk gelijk 2 pubers door de gang van het ziekenhuis huppelen! :-? :eek: :eek:
4 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tom en Judith krijgen van mij ook een lap. :crazy: :sick:
heidiw schreef: vr 01 mar 2024, 00:31 Karin. Ze weet heel goed hoe racistisch de clan Cosyns is. En dan laat ze dat (pardon my French) k*twijf haar zakenpartner nog maar eens door het slijk trekken.
Karin krijgt daar van mij ook een lap voor, maar Dries ook. Wat doet hij in vredesnaam bij Karin? Waar zijn die 2 nou eigenlijk mee bezig? :crazy:
Ik hoop dat ze snel afscheid nemen van elkaar en allebei weer een beetje volwassen en normaal gewoon hun werk gaan doen (zal wel ijdele hoop zijn), want ik kan maar niet begrijpen wat ze op deze manier als zakenpartners bij elkaar te zoeken hebben.
En dan dat gezanik rond die verschrikkelijke Cosyns clan inderdaad, die het hele advocatenboeltje maar als pion blijft inzetten om hun onderlinge vetes uit te vechten... :roll:
Het komt eerlijk gezegd mijn neus uit. :thumbdown:
5 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Christel schreef: vr 01 mar 2024, 12:04 En dan dat gezanik rond die verschrikkelijke Cosyns
ja, insgelijks! Lappen voor Dries en Karin. Karin weet toch dat alle miserie begonnen is doordat Cosyns racistisch uit de hoek kwam. Vrouw is net dezelfde toen ze Dries zag binnenkomen sprak haar gezicht boekdelen. Het is maar al te duidelijk hoe zij over de meer gekleurde medemens denkt. En daarbij op de koop toe weet Karin ook hoe laf en laag Alexander de familie aangepakt heeft. Je kan nu wel wraak willen nemen op iemand, maar dit is er heel ver over. En dan heb je Dries, een veelbelovende advocaat. Waarom aanpappen met haatdragende Karin?? Je kan toch je toekomst niet baseren op de vete met Tom. Dus nieuwe inbreng aub in plaats van te blijven hameren op dit uitgeputte scenario!
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1487

Bericht door heidiw »

Simonne. Ze zou nu toch gewoon blij kunnen zijn dat Rosa zich niet als Frank 2.0 gedraagt en geniet van de kleine dingen, maar neen ze heeft ze weer azijn gedronken in plaats van koffie :crazy: Bezorgd zijn is niet hetzelfde als de zuurpruim uithangen!
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Ja, Simonne ligt momenteel ook niet in m'n bovenste schuif. Frank vindt het oké dat zij haar zin doet en terug gaat werken, ja dat is normaal. Maar dat zij nu ineens wil dat Frank heiliger is dan de paus, dat is toch niet normaal. Ze zou moeten blij zijn dat hij zich weer vrij kan bewegen, dat hij Rosa helpt en hem plezier gunnen in deze toch wel behoorlijk zware en soms ondankbare taak.
0 x
Plaats reactie