Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1488

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door heidiw »

sien schreef:
ikke schreef:
sien schreef:Helene heeft de rekening van Geert leeggehaald. Kan eigenlijk niet, want als je sterft (zelfs bij een natuurlijk overlijden) worden je rekeningen geblokkeerd tot de erfeniskwestie is geregeld (net om zulke toestanden te vermijden).
Hélène is vermist, dus zijn ook haar rekeningen nog niet afgesloten...denk ik
Ik bedoel de rekeningen van Geert. Mijn vader is overleden, dus ik weet zeker dat het zo is. Mijn moeder kon ook een tijd niet aan de rekeningen van hen (en van mijn vader). Dat wordt geblokkeerd. Als je geld wil afhalen of rekeningen wil betalen, moet je gedurende die hele tijd naar de bank. Zij doen dat voor je. Dus je kan in die periode geen geld afhalen aan de muur. Dus dat klopt niet!
Ik heb hierover ergens gelezen dat je een attest van een notaris of andere bevoegde moet krijgen dat de erflater schuldenvrij is. Met dit attest kan de langstlevende partner dan de rekeningen deblokkeren. Nu is Geert toch al langer dan 4 weken dood denk ik en gezien William niet van de domste is zal hij Hélène wel aangespoord hebben om dit in orde te brengen.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Tenzij de dokterspraktijk halftijds verhuurd wordt als kapsalon, kan het niet dat Marianne een mooie coupe golvende krullen heeft als ze afscheid neemt van Ann in de keuken en dat ze daarna buiten gaat met platgestreken haar alwaar ze Mayra ontmoet en bij William in de auto stapt. (Aflevering van enkele dagen geleden)
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Awel crackers, dat was me ook opgevallen maar ik dacht bij mezelf : ik ga dat niet melden. Onlangs was dat ook de haarcoupe van Tom en van William. De ene keer hadden beide haren wat langer haar, de andere keer was het netjes opgeknipt.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Lukas veranderde tussen twee scenes door volledig van uiterlijk
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

tvx1 schreef:Lukas veranderde tussen twee scenes door volledig van uiterlijk
Dat vind ik er ook over. Dat het niet altijd hetzelfde kindje is of kan zijn, tot daar aan toe. Maar in dezelfde aflevering in 5 minuten tijd van zwart naar blond is er over. :lol:
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Hij had wel dezelfde t-shirt aan! :)
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

De makers zijn pro's, dus zij zullen "het" wel weten zeker? Ik als amateur zou een aantal scènes met een "Lucas" maken en die in een aantal afleveringen monteren waar nodig. Een tijdje daarna zelfde tactiek met volgende Lucas.
Met alle respect, maar behalve tonen dat hij er nog bij hoort, is zijn rol niet echt cruciaal, vermoed ik.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Zijn nieuwe look vond ik anders wel fris! (beter dan die van Emma) Wanneer gaan we dat manneke nu eens zien lopen?
0 x
Potentia Principatum
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Caligula schreef:Zijn nieuwe look vond ik anders wel fris! (beter dan die van Emma) Wanneer gaan we dat manneke nu eens zien lopen?
het kindje van vorige week had dat gekund, maar ik denk dat het kindje dat we gisteren zagen veel jonger was...het kindje van gisteren leek mij duidelijk jonger dan 19 maanden.
Het is logisch dat het niet altijd lukt , om een kind in de juiste leeftijdscategorie te vinden, maar Lucas is maar al vaak decorvulling en dan is dat dus blijkbaar niet nodig???
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Op 3 november hangen er geen groene bladeren meer aan een esdoorn. Ik weet het, het is muggenzifterij maar het is zo :mrgreen:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Crackers schreef:Op 3 november hangen er geen groene bladeren meer aan een esdoorn. Ik weet het, het is muggenzifterij maar het is zo :mrgreen:
Je hebt gelijk Crackers, aan mijn eikenboom hangen er alleen maar roestbruine bladeren.
0 x
Potentia Principatum
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

En dan is een eik nog een van de laatste loofbomen die haar bladeren verliest in de herfst. Sommige beukensoorten nog later, maar ook hun bladeren zijn nu al niet groen meer. Maar dit leidt ons te ver in wat er niet klopt in Thuis. Feit is dat Olivia heel lang heeft moeten zoeken naar een zak vol groene bladeren ofwel dat het niet klopt :mrgreen:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Enige afleveringen terug : Nancy die aan de afwas begint in een trui met heel wijde mouwen. Probeer het zelf maar eens. Dat lukt niet :naughty:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

ja dat lukt wel maar die mouwen lekken van 't afwaswater :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik dacht t vandaag ook : t is november en alle loofbomen hebben frisgroene bladeren, niet geel, oranje, rood of bruin.
0 x
Plaats reactie