Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Nancy, en dat die ene hersencel die ze heeft terug op zijn plaats komt.

Marianne, die duidelijk vergeten is wat Karin de laatste twee seizoenen voor haar gedaan heeft, haar verzorgd heeft tijdens haar ziekte(n) en degelijk bezorgd was en nu Tom pratisch boven op Judith wil zetten :crazy:
3 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

martha schreef: wo 14 feb 2024, 16:46 Marianne, die duidelijk vergeten is wat Karin de laatste twee seizoenen voor haar gedaan heeft, haar verzorgd heeft tijdens haar ziekte(n)
ja, en ook in haar appartement gewoond heeft gedurende al die tijd. Liever dan haar naar een bejaardentehuis of serviceflat te laten gaan. Ze kon ook een relatie opbouwen met haar kleinzoon. Maar ja, blijkbaar heeft ze dat allemaal zo vlug vergeten en nu is Judith de choe-choe voor haar zoon. Heb altijd naar die figuur opgekeken, maar begin haar nu zelfs een beetje zielig te vinden.
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Christel schreef: wo 14 feb 2024, 12:21 Femke krijgt er van mij nog eentje extra om zo met Eddy om te gaan. Maar dat vind ik eigenlijk al een soort "pijnpunt" vanaf het moment dat ze weet dat Peter evengoed verantwoordelijk was voor het ongeval met Lucas, maar dat die door haar direct vergeven werd terwijl Eddy in zijn eentje alle schuld in zijn schoenen geschoven kreeg.
Dat niet alleen, jaren geleden toen Vic 'ontvoerd' en opgesloten werd door die kinderen en Eddy degene was die hem veilig en wel terug vond, was Peter degene die met zijn hand over zijn hart wou strijken. Maar Femke niet.
In andere omstandigheden had ik dat nog verstaan, maar vermits haar eigen man indertijd met het overlijden van Lukas ook betrokken partij was en die snotterend vergeven werd, vond ik het feit dat ze toen haar poot stijf hiel - en nu nog altijd doet - echt niet ok.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Precies dat dus... :yup:
Ze meet al vanaf het begin af aan heel erg met 2 maten, dus hoe fijn ik het een tijdje geleden ook vond dat ze eindelijk de stap zette om richting het appartement van Eddy te vertrekken en Vince te bezoeken (ik dacht echt dat ze na haar gesprekje met Peter eindelijk het licht gezien had), is dat goede gevoel inmiddels compleet verdwenen als ik nu zie hoe waardeloos ze alsnog met die man omgaat.
Dat verdient hij echt langs geen kanten... :nope:

En hetzelfde geldt ook voor de toestand rond Marianne en Karin, want ik moet toegeven dat ik het allemaal zo onwaarschijnlijk vind dat ik bewust niet meer opgelet heb toen Tom/Judith/Marianne in beeld kwamen, maar ook ik vind het liederlijk hoe gefocust Marianne op de hereniging tussen Judith en Tom is, en het is dodelijk irritant op de koop toe. Inderdaad heel waardeloos richting Karin, die haar en haar zoon en kleinzoon al jaren heel goed behandelde, en ik had zeker van Marianne echt wel meer begrip en inlevingsvermogen verwacht. Zeker gezien het feit dat ze weet dat Tom in het verleden een grote schuinsmarcheerder geweest is en hij nu dus écht niet zo verontwaardigd hoeft te zijn over de misstap van Karin.
Gewoon triest over de hele lijn, en Marianne kan duidelijk een hobby en een eigen leven gebruiken, want het is inderdaad behoorlijk zielig zo... :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Bob, 1000000 lappen
Zoals Thilly zei hij wil niet liegen tegen zijn beste vriend, maar wel in bed duiken met z’n vrouw
Laatst gewijzigd door Kiki_Dee op do 15 feb 2024, 06:28, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Inderdaad Bob , walgelijk wat hij allemaal doet :boo: Maar ook Abel, eerst meiden ophitsen om vervolgens ze koudweg af te danken.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Naast de usual suspects ook Femke. Vince mag (moet) van haar bij haar intrekken om zijn dochter te kunnen zien, terwijl Eddy door haar schuld zijn dochter enkel bij hem thuis, maar niet in haar eigen omgeving of zelfs maar de wijnbar mag zien. Ondertussen liep ze zélf wel al tig keer zomaar Eddy's flat binnen om haar projectje te zien..

Hoe hypocriet kun je zijn :thumbdown:
3 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Tiboko schreef: za 17 feb 2024, 10:48 Hoe hypocriet kun je zijn
Heb daar ook ernstige problemen mee! Ook hoe Eddy daarmee omgaat, het is toch zijn appartement en die 2 : Vince profiteur nummer 1, heeft zoveel te danken aan Eddy en zou hierover ook wel eens mogen onderhandelen. Maar neen, hij denkt alleen aan zichzelf. En neemt en neemt maar wat hem het beste uitkomt. En dan heb je Femke die bijna over Eddy struikelt en hem nog steeds met bliksemschichten in de ogen weg wenst...wel in z'n eigen huis!
En deel ook maar een lap uit aan Gaby. Wat een vrouwencrype is me dat!
2 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Tiboko schreef: za 17 feb 2024, 10:48 terwijl Eddy door haar schuld zijn dochter enkel bij hem thuis, maar niet in haar eigen omgeving of zelfs maar de wijnbar mag zien.
Dat Eddy nog steeds in deze situatie zit na al die jaren, vooral omdat Peter het indertijd wel wou vergeven, vind ik ook niet ok.
En al zeker niet dat Femke bij Eddy binnen en buiten loopt zonder hem een woord of een vriendelijke blik te gunnen.
Maar zeggen dat het Femke haar schuld is dat Eddy niet in de Withoeve mag komen, vind ik eigenlijk niet echt correct.
Ze zou wel met haar hand over haar hart mogen strijken, maar uiteindelijk is ze nog steeds haar zoontje kwijt door toedoen van Eddy.
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

satine schreef: za 17 feb 2024, 17:29 ...maar uiteindelijk is ze nog steeds haar zoontje kwijt door toedoen van Eddy.
Het is wel degelijk haar schuld, want ieder ander heeft Eddy intussen wel vergeven... wat uiteindelijk een accident was, begaan doordat iemand anders (Peter) hem daartoe aanporde (en die ze makkelijk vergaf), niet zoals Vince die zomaar zonder hulp van derden een man doodsloeg omdat hij teveel gedronken had...

In het eerste geval is er geen plaats voor vergeving, zelfs na tien jaar - in het tweede kan ze dit blijkbaar makkelijker door de vingers zien, omdat Vince toevallig goed is in bed. Hypocriet dus.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Als remkabels opzettelijk doorgesneden worden, een accident???
Tiboko schreef: za 17 feb 2024, 17:47 in het tweede kan ze dit blijkbaar makkelijker door de vingers zien, omdat Vince toevallig goed is in bed
Dat weten we niet zeker - maar Vince heeft niet de dood van haar zoontje op zijn geweten.
Dus twee maten en twee gewichten, voor twee totaal verschillende dingen.

Dat ze onderhand wel eens over haar hart zou mogen strijken vind ik ook wel - zoals ik al eerder zei.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

daffy duck schreef: za 17 feb 2024, 11:40 En deel ook maar een lap uit aan Gaby. Wat een vrouwencrype is me dat!2 x
sorry foutje...bedoelde Abel!
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Viv, omdat ze zo ingaat in Bob zijn indoctrinatie dat ze niet meer kan nadenken.
Tom , weer dat venijnige uithalen en brullen :roll:
Bob hoeft geen uitleg
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Viv, voor haar toch wel ongelooflijke trouw aan slijmbob en haar verlies voor kritisch denken.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

daffy duck schreef: di 20 feb 2024, 08:24 Viv, voor haar toch wel ongelooflijke trouw aan slijmbob en haar verlies voor kritisch denken.
Als Bob echt gevaarlijk zal worden dan zullen misschien de schellen van haar ogen vallen als het al niet te laat zal zijn.
0 x
Plaats reactie