Marianne, die duidelijk vergeten is wat Karin de laatste twee seizoenen voor haar gedaan heeft, haar verzorgd heeft tijdens haar ziekte(n) en degelijk bezorgd was en nu Tom pratisch boven op Judith wil zetten

ja, en ook in haar appartement gewoond heeft gedurende al die tijd. Liever dan haar naar een bejaardentehuis of serviceflat te laten gaan. Ze kon ook een relatie opbouwen met haar kleinzoon. Maar ja, blijkbaar heeft ze dat allemaal zo vlug vergeten en nu is Judith de choe-choe voor haar zoon. Heb altijd naar die figuur opgekeken, maar begin haar nu zelfs een beetje zielig te vinden.martha schreef: wo 14 feb 2024, 16:46 Marianne, die duidelijk vergeten is wat Karin de laatste twee seizoenen voor haar gedaan heeft, haar verzorgd heeft tijdens haar ziekte(n)
Dat niet alleen, jaren geleden toen Vic 'ontvoerd' en opgesloten werd door die kinderen en Eddy degene was die hem veilig en wel terug vond, was Peter degene die met zijn hand over zijn hart wou strijken. Maar Femke niet.Christel schreef: wo 14 feb 2024, 12:21 Femke krijgt er van mij nog eentje extra om zo met Eddy om te gaan. Maar dat vind ik eigenlijk al een soort "pijnpunt" vanaf het moment dat ze weet dat Peter evengoed verantwoordelijk was voor het ongeval met Lucas, maar dat die door haar direct vergeven werd terwijl Eddy in zijn eentje alle schuld in zijn schoenen geschoven kreeg.
Heb daar ook ernstige problemen mee! Ook hoe Eddy daarmee omgaat, het is toch zijn appartement en die 2 : Vince profiteur nummer 1, heeft zoveel te danken aan Eddy en zou hierover ook wel eens mogen onderhandelen. Maar neen, hij denkt alleen aan zichzelf. En neemt en neemt maar wat hem het beste uitkomt. En dan heb je Femke die bijna over Eddy struikelt en hem nog steeds met bliksemschichten in de ogen weg wenst...wel in z'n eigen huis!
Dat Eddy nog steeds in deze situatie zit na al die jaren, vooral omdat Peter het indertijd wel wou vergeven, vind ik ook niet ok.Tiboko schreef: za 17 feb 2024, 10:48 terwijl Eddy door haar schuld zijn dochter enkel bij hem thuis, maar niet in haar eigen omgeving of zelfs maar de wijnbar mag zien.
Het is wel degelijk haar schuld, want ieder ander heeft Eddy intussen wel vergeven... wat uiteindelijk een accident was, begaan doordat iemand anders (Peter) hem daartoe aanporde (en die ze makkelijk vergaf), niet zoals Vince die zomaar zonder hulp van derden een man doodsloeg omdat hij teveel gedronken had...satine schreef: za 17 feb 2024, 17:29 ...maar uiteindelijk is ze nog steeds haar zoontje kwijt door toedoen van Eddy.
Dat weten we niet zeker - maar Vince heeft niet de dood van haar zoontje op zijn geweten.Tiboko schreef: za 17 feb 2024, 17:47 in het tweede kan ze dit blijkbaar makkelijker door de vingers zien, omdat Vince toevallig goed is in bed
sorry foutje...bedoelde Abel!daffy duck schreef: za 17 feb 2024, 11:40 En deel ook maar een lap uit aan Gaby. Wat een vrouwencrype is me dat!2 x
Als Bob echt gevaarlijk zal worden dan zullen misschien de schellen van haar ogen vallen als het al niet te laat zal zijn.daffy duck schreef: di 20 feb 2024, 08:24 Viv, voor haar toch wel ongelooflijke trouw aan slijmbob en haar verlies voor kritisch denken.