Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)

Bericht door jessie V. »

Femke had wel gelijk wat "de nieuwe zaak"van Peter betreft. Hij heeft wel heel gretig toegehapt op het voorstel van Dries.
Voor hem is het niets meer dan een kans om wraak nemen op Karin. Wat een armzalig gedoe.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Klopt, maar hem is het om 'de rechtvaardigheid' te doen, right …
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

johan1969 schreef:Klopt, maar hem is het om 'de rechtvaardigheid' te doen, right …
Inderdaad... En ik ben 1 meter 80 en heb maatje 36... NOT!
En die Femke, rechtvaardigheid... Ze heeft al veel "rechtvaardigheid" gezien van haren advocaat.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Wat een omhooggevallen wicht! :roll:
(maar ja, wie bij de hond slaapt krijgt zijn vlooien zeker?)

En ik zeg niet gauw iets over het uiterlijk van personages, maar ze zou beter eens investeren in een goeie haarborstel.
Want dat rattennest op haar hoofd trekt op niks.
Zeker niet als ze aan de voorkant een poging tot stylen gedaan heeft, maar het vanachter gewoon Coupe Ontploft blijft.

Als ze dan toch de professionele wil uithangen en een 'standing-zaak' runnen, dat ze dan maar eens eerst in de spiegel kijkt.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: do 11 apr 2019, 10:24 Als ze dan toch de professionele wil uithangen en een 'standing-zaak' runnen, dat ze dan maar eens eerst in de spiegel kijkt.
Inderdaad, en dat geldt op alle vlakken, dus zowel uiterlijk als ook het werk wat daar gedaan wordt. Want het is al vaak gezegd, maar het zou er daar uitzien als Nancy niet zo hard mee zou werken...
Om nog maar te zwijgen over Femke's eigen "loopbaan", want als ze niet getrouwd zou zijn met "de baas", dan had ze waarschijnlijk gewoon hetzelfde werk staan doen als haar moeder.
Er is daar letterlijk niks bij wat Femke door hard werken en doorzettingsvermogen op eigen kracht bereikt heeft... :nope:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Christel schreef: do 11 apr 2019, 13:37 dan had ze waarschijnlijk gewoon hetzelfde werk staan doen als haar moeder.
En wellicht stukken minder goed :)
0 x
Lullemathijs
Nog geen rang

Bericht door Lullemathijs »

Ik blijf het toch straf vinden hoezeer Femke en Peter Eddy blijven haten.

Het is vreselijk wat er is gebeurd, maar het was uiteindelijk wel een ongeluk, waarin ook Peter een lelijke rol speelde.

Maar men lijkt dit allemaal maar normaal te vinden wat Peter toen deed.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Ik vermoed dat dit binnen dat en een jaar 'vergeten' is, zeker nu Eddy Vic gered heeft. Luc mocht ook terug bij Simonne over de vloer komen na de verkrachting, Kobe en Laat kwamen terug overeen en wat heeft Mayra niet allemaal op haar kerfstok...
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Je kan er donder op zeggen, zeker na Peters bezoekje vanavond aan Eddy's appartement.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

"satine schreef: ↑
do apr 11, 2019 10:24 am
Als ze dan toch de professionele wil uithangen en een 'standing-zaak' runnen, dat ze dan maar eens eerst in de spiegel kijkt. Inderdaad, en dat geldt op alle vlakken, dus zowel uiterlijk als ook het werk wat daar gedaan wordt. Want het is al vaak gezegd, maar het zou er daar uitzien als Nancy niet zo hard mee zou werken...
Om nog maar te zwijgen over Femke's eigen "loopbaan", want als ze niet getrouwd zou zijn met "de baas", dan had ze waarschijnlijk gewoon hetzelfde werk staan doen als haar moeder.
Er is daar letterlijk niks bij wat Femke door hard werken en doorzettingsvermogen op eigen kracht bereikt heeft... :nope:"

Peter doet anders ook niet veel in de Bnb, buiten mails lezen. Al het echte werk wordt door de rest gedaan.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Lullemathijs schreef: di 04 feb 2020, 20:17 Maar men lijkt dit allemaal maar normaal te vinden wat Peter toen deed.
Maar dat is bij Femke nooit zo aangebracht dat Peter daar eigenlijk "de opdrachtgever" van was
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Hij heeft indertijd alles 'opgebiecht' aan Femke, wat er toen precies gezegd is weet ik niet meer maar ik herinner me wel dat zij bleef zeggen dat hij daar niets mee te maken had en dat hij zich dus niet schuldig hoefde te voelen.
Terwijl iedereen weet dat als Eddy zat is en met 'een plan' af komt, 'nee' zeggen gewoon niet genoeg is.
Die moet je bij zijn revers pakken, door elkaar schudden en duidelijk zeggen dat het GEEN GOED PLAN is.
Maar nee, Peter zei alleen 'nog even te wachten'.
Hij had met de camionette niks te maken, heeft niks gesaboteerd, was daar op voorhand ook niet van op de hoogte, maar Eddy kennende had hij hem op andere gedachten moeten brengen, zo gauw hij wist dat er 'een plan' was.
Ik vind dat Peter daar zeker in gebreke is gebleven.
Femke dus blijkbaar niet.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Hij heeft haar destijds meen ik toch ook wel gezegd dat hij net zo goed als Eddy uit was op wraak, en dat zelf dat zaadje in Eddy's hoofd geplant heeft om wraak te nemen. En inderdaad, Femke vond niet dat hij zich schuldig moest voelen en heeft daarna alle schuld op Eddy geprojecteerd.
Terwijl Peter alleen niet betrokken was bij die uiteindelijke sabotage van de camionette, want verder is hij van het begin tot het eind bij Eddy's hersenspinsels betrokken geweest en heeft het vuur zelfs nog wat extra aangewakkerd. In hoeverre dat doorgedrongen is bij Femke houd ik in het midden, maar ik vind toch ook dat ze hier echt met 2 maten meet.
Het feit dat Peter daar gisteren zo schoorvoetend zijn excuses kwam maken bij Eddy, laat in mijn ogen wel zien dat hij wél heel goed beseft dat ze te hard zijn voor Eddy...
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Is er niet eens een keertje voorgesteld om dat contactverbod van Eddy op te heffen?
Ik meen mij zoiets te herinneren, maar weet niet meer wat de aanleiding daarvoor was.
En ik dacht dat Peter daar niet negatief tegenover stond, maar dat Femke dat toen (bijna hysterisch) heeft afgewezen.
Maar 100% zeker ben ik daar niet van. :oops:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Satine en Christel : jullie hebben gelijk, Peter heeft het destijds aan Femke opgebiecht. Heb ik nog niet zo lang geleden in de middagherhalingen gezien.
1 x
Plaats reactie