Volgens mij niet, Lowieke was hem van de week nog gaan bezoeken.meneermonik schreef:Luc doet al 3 weken niet mee met thuis , heb ik iets gemist?
Luc Bomans (Mark Willems)
- annekeHU
- Poster rang 4
Re: Luc Bomans (Mark Willems)
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ik mis hem totaal niet maar nu ge 't zegt ....wat is daar mee gebeurt?
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Ontvoert door marsmannetjes en overgevlogen naar de planeet Djoeliaanounake schreef:Ik mis hem totaal niet maar nu ge 't zegt ....wat is daar mee gebeurt?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Cfr Lowie (vrijdagavond aan de toog in de Frens) doet hij het zo goed "in de fysio" en Rosa zei dat zij en Luc binnenkort samen gaan dansen.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Tja... als ze hem uit zijn rolstoel kunnen laten komen, zou dat toch wel heel straf zijn....
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Super ! Ze mogen hem daar houden !Kwast schreef:Ontvoert door marsmannetjes en overgevlogen naar de planeet Djoeliaanounake schreef:Ik mis hem totaal niet maar nu ge 't zegt ....wat is daar mee gebeurt?
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
man man man : wat kreeg ik het gisterenavond op de zenuwen van die egocentrische onbeschofterik
En toen hij hoorde dat Rosa aan het bellen was met "Steven" begon de jaloerse zak nog luider te jengelen
En maar commanderen en zijn eigen goesting willen krijgen : precies de Luc van vroeger 

0 x
-
- x 435
De "gangster"Luc vond ik beter te pruimen dan dit creatuur van een gehandicapte!martha schreef:man man man : wat kreeg ik het gisterenavond op de zenuwen van die egocentrische onbeschofterikEn toen hij hoorde dat Rosa aan het bellen was met "Steven" begon de jaloerse zak nog luider te jengelen
En maar commanderen en zijn eigen goesting willen krijgen : precies de Luc van vroeger
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ik ook al heb ik hem nooit gemogen ! Please, haal die rol uit de serie ...
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Luc, het veel te lange stugge kledinglabeltje in je trui! Wat een ongelofelijk irritant wezen is dat. Alles draait om hem. Hij beseft niet dat als Rosa hem niet ophaalt, niemand dat ondertussen nog doet. Hij weet dat Rosa niets met hem wil en toch zet hij zijn kinderachtige gedrag voort. Jammer dat Julia haar missie is mislukt. 

0 x
-
- x 435
Inderdaad, wat heb ik geduimd voor Julia en haar koekendoos. Maar het heeft niet mogen zijn ...
En moest Luc nu nog een aimabele man zijn geweest voor heel die klucht, maar néén, het was de grootste smeerlap die er rondliep. Waarom iedereen daar zoveel eieren onder legt, ik weet dat niet. Dat is toch raar?
En moest Luc nu nog een aimabele man zijn geweest voor heel die klucht, maar néén, het was de grootste smeerlap die er rondliep. Waarom iedereen daar zoveel eieren onder legt, ik weet dat niet. Dat is toch raar?
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Misschien houden ze van Pasen? Zijn ze blij dat hij geen smerige streken meer levert? Geen idee wat hen denkende zijn maar raar is het wel. Luc wordt behandeld als de keizer van China. Natuurlijk weet hij niet meer wat er vroeger is gebeurd en zou het dus niet snappen als ze hem als stront zouden behandelen maar dat wil niet zeggen dat hij zich mag gedragen zoals hij dat nu doet. Alles wordt maar geslikt voor zoete koek.Soapseut schreef:Inderdaad, wat heb ik geduimd voor Julia en haar koekendoos. Maar het heeft niet mogen zijn ...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Luc is zwaar gehandicapt. Hebben jullie daar al eens aan gedacht? Jullie doen verdorie of het een normale persoon is die wat kuren heeft!
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Hij is inderdaad invalide.
Door zijn eigen schuld, nadat iedereen hem uitgespuwd had.
En niet zonder reden.
En nu gedraagt hij zich als een verwende kleuter, die door iedereen op handen gedragen wordt.
Was hij in deze staat geraakt door een stom ongeluk, dan zou ik het nog begrijpen.
Nu werkt het alleen op mijn zenuwen.
Door zijn eigen schuld, nadat iedereen hem uitgespuwd had.
En niet zonder reden.
En nu gedraagt hij zich als een verwende kleuter, die door iedereen op handen gedragen wordt.
Was hij in deze staat geraakt door een stom ongeluk, dan zou ik het nog begrijpen.
Nu werkt het alleen op mijn zenuwen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Of het nu zijn eigen schuld is of niet dat maakt niet meer uit hé. Het is een feit!
Luc heeft ze alle 5 gewoon niet meer. Dat is wat m.i. begrepen moet worden.
Luc heeft ze alle 5 gewoon niet meer. Dat is wat m.i. begrepen moet worden.
0 x
Potentia Principatum