Kleine oneffenheidjes in zijn vriendin haar karakter.

Ja... Weinig doordachte actie. Ik zou in zijn plaats toch ook iets subtieler geweest zijn...jessie V. schreef:Handige Renzo, hij kan het nu dus allemaal wel vergeten. Hij zal ook eens eerlijk zijn. O, ja en dan heeft ze nog het kind van mijn zus meegenomen"". Klein foutje!Hij heeft nog net niet gezegd: ze wilde mijn zus haar kind gaan verdrinken Dat mens schrok zich het apezuur.
Snapt hij nou zelf niet dat als je zoiets zegt je je kind nooit meer mee krijgt?
Kleine oneffenheidjes in zijn vriendin haar karakter.
Maar Femke heeft wel de voorzet gegeven.Caligula schreef:Zal wel heel veel tijd voor nodig zijn denk ik. Wendy heeft nu de goede reden gevonden om Dylan nooit meer mee te geven.
Enfin, Renzo moet nu niet meer kwaad zijn op zijn zus,hij heeft (bijna) het ergste zelf gezegd.
Nooit is wel wat overdreven. Peggy is haar grootste drempel. Als Renzo zou breken met Peggy mag hij Dylan gewoon weer zien. Dat heeft ze duidelijk gemaakt.Caligula schreef:Zal wel heel veel tijd voor nodig zijn denk ik. Wendy heeft nu de goede reden gevonden om Dylan nooit meer mee te geven.
Enfin, Renzo moet nu niet meer kwaad zijn op zijn zus,hij heeft (bijna) het ergste zelf gezegd.
Met andere woorden: Renzo loopt het risico dat hij misschien nooit meer een 'serieuze' relatie zal hebben, als het Wendy niet zint kan ze gewoon weer beginnen dreigen.tvx1 schreef:Nooit is wel wat overdreven. Peggy is haar grootste drempel. Als Renzo zou breken met Peggy mag hij Dylan gewoon weer zien. Dat heeft ze duidelijk gemaakt.
Dat vraag ik mij ook af, waarom stapt hij niet naar een advocaat.satine schreef:Met andere woorden: Renzo loopt het risico dat hij misschien nooit meer een 'serieuze' relatie zal hebben, als het Wendy niet zint kan ze gewoon weer beginnen dreigen.tvx1 schreef:Nooit is wel wat overdreven. Peggy is haar grootste drempel. Als Renzo zou breken met Peggy mag hij Dylan gewoon weer zien. Dat heeft ze duidelijk gemaakt.
Ik snap niet dat hij niet eens ten rade gaat bij Tom (of een andere advocaat) en op zijn strepen gaat staan.
Maar hij eet liever uit het handje van zijn ex zo te zien en dat vind ik vooral jammer voor Dylan, want ik heb de indruk dat die wel graag bij zijn papa is.
Wat het verleden betreft: dat is voorbij.
En van dat van Wendy weten we ook niks - dat is misschien ook niet allemaal rozengeur en maneschijn.
Verder zegt Renzo: ik ben speciaal voor Dylan naar België gekomen.
Als zij al eerder hier was met haar zoontje en Renzo was nog op Lanzarote omdat hij daar een zaak had, dan kon hij moeilijk om de 14 dagen vaderen...
Hij kan misschien zijn schoonbroer als advocaat nemen.Duimelijntje schreef:Dat vraag ik mij ook af, waarom stapt hij niet naar een advocaat.satine schreef:Met andere woorden: Renzo loopt het risico dat hij misschien nooit meer een 'serieuze' relatie zal hebben, als het Wendy niet zint kan ze gewoon weer beginnen dreigen.tvx1 schreef:Nooit is wel wat overdreven. Peggy is haar grootste drempel. Als Renzo zou breken met Peggy mag hij Dylan gewoon weer zien. Dat heeft ze duidelijk gemaakt.
Ik snap niet dat hij niet eens ten rade gaat bij Tom (of een andere advocaat) en op zijn strepen gaat staan.
Maar hij eet liever uit het handje van zijn ex zo te zien en dat vind ik vooral jammer voor Dylan, want ik heb de indruk dat die wel graag bij zijn papa is.
Wat het verleden betreft: dat is voorbij.
En van dat van Wendy weten we ook niks - dat is misschien ook niet allemaal rozengeur en maneschijn.
Verder zegt Renzo: ik ben speciaal voor Dylan naar België gekomen.
Als zij al eerder hier was met haar zoontje en Renzo was nog op Lanzarote omdat hij daar een zaak had, dan kon hij moeilijk om de 14 dagen vaderen...
Als zo een regeling op papier staat en goedgekeurd is door een rechter (denk ik), dan kan ze ook niet zomaar meer Dylan niet meegeven als ze der geen zin in heeft.
Heeft hij dan toch schrik dat één en ander zal uitkomen als hij dat doet. Of is hij bang om zijn relatie met Wendy nog meer te verzuren...
Ik zou in zijn plaats tenminste al eens geinformeerd hebben bij een advocaat wat ik eventueel kan ondernemen en of ik kan maak... En tis nu niet dat hij ver moet zoeken om een advocaat te vinden om advies te vragen....
Maar Wendy heeft wel voor hem gekozen en met hem een kind gemaakt ondanks zijn verleden. Een beetje laat om dat nu nog aan te halen.jessie V. schreef:Als hij naar een advocaat gaat, zal er wel gegraven worden in zijn en ook in Peggy haar verleden. Zou dat zo gunstig zijn?
Inderdaad, dit is meer dan waarschijnlijk wat de jeugdrechter ook gaat zeggen.tvx1 schreef:Maar Wendy heeft wel voor hem gekozen en met hem een kind gemaakt ondanks zijn verleden. Een beetje laat om dat nu nog aan te halen.jessie V. schreef:Als hij naar een advocaat gaat, zal er wel gegraven worden in zijn en ook in Peggy haar verleden. Zou dat zo gunstig zijn?
Hmm, we weten natuurlijk ook niet hoeveel Renzo tegen Wendy verteld heeft over zijn verleden.tvx1 schreef:Maar Wendy heeft wel voor hem gekozen en met hem een kind gemaakt ondanks zijn verleden. Een beetje laat om dat nu nog aan te halen.