Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Onrealistisch. Rosa en Simone die allebei zo snel conclusies trekken zonder eens na te denken.
Aan de andere kant, en vergeef mij mijn negativiteit, misschien juist wel realistisch omdat mensen nu eenmaal zo zijn: anderen direct veroordelen zonder eerst eens wat verder te denken.
Dus niet echt onrealistisch dan maar wel flink ergerlijk.
Jules schreef:Onrealistisch. Rosa en Simone die allebei zo snel conclusies trekken zonder eens na te denken.
Aan de andere kant, en vergeef mij mijn negativiteit, misschien juist wel realistisch omdat mensen nu eenmaal zo zijn: anderen direct veroordelen zonder eerst eens wat verder te denken.
Dus niet echt onrealistisch dan maar wel flink ergerlijk.
Kleine nuancering. Sommige mensen zijn zo, maar gelukkig niet allemaal.
bij mij komt Thuis de laatste tijd over als een soap waar onlangs een bende kiekens is aangeworven die elkaar willen overtreffen in het verzinnen van vergezochte verhaallijnen.
Ben ik de enige die vind dat gisteren de aflevering vooral gevuld werd met gebakken lucht van die jongeren? Ze kunnen mij hoegenaamd niet boeien. Al die zever en dan de manier waarop het gebracht wordt.
Ik ga ervan uit dat die jongeren een luchtiger toets in de verhaallijn moet brengen, maar het komt gewoon weg niet over. Het verveelt...
fazou schreef:Ben ik de enige die vind dat gisteren de aflevering vooral gevuld werd met gebakken lucht van die jongeren? Ze kunnen mij hoegenaamd niet boeien. Al die zever en dan de manier waarop het gebracht wordt.
Ik ga ervan uit dat die jongeren een luchtiger toets in de verhaallijn moet brengen, maar het komt gewoon weg niet over. Het verveelt...
helemaal akkoord ! het brengt niets bij aan de "teveel" intrigues en echt om te lachen is 't ook niet . De jeugd ( tussen 16 en 25 vinden het zever ..)
Vandaag stond helemaal in het teken van afscheid. Hier een tekening bij maken zal wel overbodig zijn, zeker?
Het begon met Toon die het nodig vond te pas (en vooral te onpas) zijn hemd uit te trekken. In bejaardentehuizen wordt er nóg met trillende stemmetjes over gesproken. Nu zijn we al in het stadium dat we naar de billen van Lowie moeten kijken. Beter niet aan denken wat Thuis nog allemaal in petto heeft om aandacht te krijgen.
Wij zijn allemaal overtuigd van de onschuld van Peggy (in dit geval) omdat we 1 detail kennen dat bijna niemand anders weet: dat Eddy Peggy uit die camionette heeft zien (en voelen) stappen en dus dacht dat zij degene zou zijn die ermee zou rijden.
Het feit dat niemand dit weet, behalve Peggy die er niet opgekomen is om dit te vertellen, en misschien Peter die, als hij helder zou denken en er niet als vader bij betrokken zou zijn, uit het dronken gebral van Eddy die bewuste nacht een touw had kunnen vastknopen, en dat het nog weken en maanden kan duren voordat dit uitkomt, jaagt mij echt de kast op.
Tijd voor mij om eens af te wisselen door naar een detectiveserie of -film te kijken waarin het allemaal wat vlugger gaat en afgerond wordt, denk ik. Indertijd toen Geert beschuldigd werd van de ontvoering van Emma ben ik uit pure frustratie "Flikken" gaan bingwatchen. Elke aflevering een nieuwe zaak afgerond, zalig!