Stan Van Damme (Lennart Lemmens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 2
- Prieeltje
- Poster rang 1
Re: Stan Van Damme (Jannes Coessens)
Tja, Stanneman is nogal snel verliefd denk ik, dus een beetje aandacht van de mooie Charité en hij zweeft een beetje 

0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
- Seraph
- Poster rang 1
Maar zijn hart ligt toch al bij de veel vermeldde Renée. Hij is gewoon blij met z'n nieuwe huisgenote die 'm af en toe eens kan helpen.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
-
- x 435
Het ging weer eens te snel voor mij - wat was er gebeurd waardoor Stannemans opeens op de grond lag?
0 x
-
- Poster rang 5
Hij heeft zich laten inpakken door de rest en vooral door Renée. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Duimelijntje
- Poster rang 2
- x 33
- x 11
- Contacteer:
De aanwezigheid van Geert was het sterkst in de spreekkamer, dus moest "het" daar gebeuren"Lazylady schreef:Het ging weer eens te snel voor mij - wat was er gebeurd waardoor Stannemans opeens op de grond lag?
(Profesioneel dat iedereen daar binnenkan trouwens, terwijl daar toch medische spullen en vertrouwelijke informatie ligt)
Om een reden die ik gemist heb wees het lot aan dat Stan op de grond moest gaan liggen op de plaats waar Geert lag.
Op de een of andere manier kreeg hij ook nog ketchup op zijn shirt, zodat ik ook even aan bloed dacht.
Helene wandelende op het cruciale moment binnen en kreeg natuurlijk de schrik van haar leven.
Voor mij een absoluut onnodige scene in de reeks. Ik hoop dat er niet nog meer van dat soort "grapjes" gaan volgen....
0 x
-
- Poster rang 5
Ja, het was een wat geforceerde scene die vooral diende om Hélène te choqueren.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Stan was toch de uitverkorene om op de grond te gaan liggen omdat hij diegene was die er niet in geloofde, of toch zei dat het een ziek spelletje was? En waarschijnlijk omdat hij het makkelijkst te beïnvloeden is.
Normaal speel je zo'n spel met een ouijabord, maar deze versie van geesten oproepen kende ik nog niet.
Zou die Rodrigo dát geleerd hebben in die instelling?
En het doel van het spel is precies toch gelukt. Geert's lijk was eventjes terug, althans voor Hélène.
Haar gezicht sprak boekdelen.
En eigenlijk verdient ze niet beter.
Normaal speel je zo'n spel met een ouijabord, maar deze versie van geesten oproepen kende ik nog niet.
Zou die Rodrigo dát geleerd hebben in die instelling?

En het doel van het spel is precies toch gelukt. Geert's lijk was eventjes terug, althans voor Hélène.
Haar gezicht sprak boekdelen.
En eigenlijk verdient ze niet beter.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Poster rang 5
ow, een kenner in ons midden!hannanaske schreef: Normaal speel je zo'n spel met een ouijabord, maar deze versie van geesten oproepen kende ik nog niet.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Als mama dit te weten komt gaat er nog wat vliegen!
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat denk ik ook! En terecht ook...
Hopelijk gaat Stan inzien dat hij zich niet zo moet laten ondersneeuwen door zowel Emma als Renée (om over die Rodrigo nog maar te zwijgen
).
Ze laten geen kans onbenut om Stan te plagen en onder zijn neus te wrijven dat hij niet zo flauw moet doen, maar wat mij betreft heeft hij meer verstand en reageert hij normaler op wat er in dat huis met Geert en Hélène gebeurd is, dan beide meisjes samen.

Hopelijk gaat Stan inzien dat hij zich niet zo moet laten ondersneeuwen door zowel Emma als Renée (om over die Rodrigo nog maar te zwijgen

Ze laten geen kans onbenut om Stan te plagen en onder zijn neus te wrijven dat hij niet zo flauw moet doen, maar wat mij betreft heeft hij meer verstand en reageert hij normaler op wat er in dat huis met Geert en Hélène gebeurd is, dan beide meisjes samen.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 2
Christel schreef: Ze laten geen kans onbenut om Stan te plagen en onder zijn neus te wrijven dat hij niet zo flauw moet doen, maar wat mij betreft heeft hij meer verstand en reageert hij normaler op wat er in dat huis met Geert en Hélène gebeurd is, dan beide meisjes samen.

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
En zwaaien denk ik ookCaligula schreef:Als mama dit te weten komt gaat er nog wat vliegen!

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Crackers
- Poster rang 5
Wie eet nu graag een rauwe eierdooier waar je uw boterham kan in soppen
Stan 

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 56
Ik zie Stan en Marianne samen wel erg graag bezig. Marianne floreert vaak wel wat meer tussen de jonge mensen.
0 x