Emma Van Damme (Elise Roels)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Izzy
Nog geen rang

Re: Emma Van Damme (Elise Roels)

Bericht door Izzy »

nounake schreef:
Ikweetnix schreef:Als het Geerts auto was , zit ze niet bij haar nieuw 'vriendje' , want ik kan mij nu toch echt moeilijk voorstellen dat Emma zou vallen op Geert :-?

Die pizza zag er in ieder geval goed uit.
Volgens mij zou dat wel kunnen : een jong meisje valt toch soms ook op haar oudere leraar die vriendelijk is met haar ? En Geert is echt steeds heel lief en vaderlijk geweest , zeker zonder enige bijbedoelingen !
Maar in dat geval klopt heel dat systeem van die "chat" niet dacht ik .
Er is een verschil tussen vallen op iemand die ouder is en vallen op iemand die bejaard is! :lol:
Geert is geen computertype dus ik zie hem niet hele dagen chatten met een jonger meisje en zeker niet in chattaal.
Ik hoop dat alles in orde komt met Emma. Ik zou niet graag zien dat Stanneke alleen verder moet :thumbdown:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,idd Geert is nooit echt computer-minded geweest, maar toch dacht ik dat het zijne auto was waar Emma inzat.
0 x
Potentia Principatum
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Het kan natuurlijk niet dat er auto's van hetzelfde model en kleur rondrijden...

Emma's laatste bericht was via de FB-messenger, dus het moet al iemand met een computer en/of smartphone bij de hand zijn die daarop kan reageren. Volgens mij is het niet Geert.
0 x
Afbeelding
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Poolaapje schreef:Het kan natuurlijk niet dat er auto's van hetzelfde model en kleur rondrijden...

Emma's laatste bericht was via de FB-messenger, dus het moet al iemand met een computer en/of smartphone bij de hand zijn die daarop kan reageren. Volgens mij is het niet Geert.
Geert is pas vertrokken nadat dat berichtje door Emma verstuurd werd. Hij kan dat dus perfect gelezen hebben op de computer van zijn moeder en daarna in zijn auto gestapt zijn.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Je gaat er dus van uit dat alles perfect chronologisch verloopt in Thuis? ;)
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef:Je gaat er dus van uit dat alles perfect chronologisch verloopt in Thuis? ;)
Alles verloopt wel chronologisch, ja. Het is niet zo dat de gebeurtenissen van een nieuwe scène altijd een seconde na die van de vorige gebeuren, maar het verloopt wel chronologisch. Het is dus niet zo dat er regelmatig een scène getoond wordt die zich afspeelde voor de vorige scène.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Juist,nu kunnen de gebeurtenissen wel gelijklopend zijn maar kunnen uiteraard maar na mekaar getoond worden.
0 x
Potentia Principatum
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ach, Geert is zeker niet Gui Tarstar. Die is in de ogen van Emma (en eigenlijk ook echt) bejaard. Ik ben benieuwd hoe het afloopt...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

tvx1 schreef:
satine schreef:Je gaat er dus van uit dat alles perfect chronologisch verloopt in Thuis? ;)
Alles verloopt wel chronologisch, ja. Het is niet zo dat de gebeurtenissen van een nieuwe scène altijd een seconde na die van de vorige gebeuren, maar het verloopt wel chronologisch. Het is dus niet zo dat er regelmatig een scène getoond wordt die zich afspeelde voor de vorige scène.
Je weet best wat ik bedoel...
0 x
srv
Nog geen rang

Bericht door srv »

De naam van de chatvriend van Emma is Gui Tarstar >>> Guitar star >>> Jens?
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

srv schreef:De naam van de chatvriend van Emma is Gui Tarstar >>> Guitar star >>> Jens?
Ik ben er 99% zeker van dat het Jens niet is.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Jens z'n vader is terminaal; die heeft nu wel andere dingen aan zijn hoofd. Komaan zeg...
0 x
Bomanza
Nog geen rang

Bericht door Bomanza »

srv schreef:De naam van de chatvriend van Emma is Gui Tarstar >>> Guitar star >>> Jens?
't Kan natuurlijk ook nog altijd een stuk marihuana rokend reggae krapuul zijn... als je de letters van Gui Tarstar door elkaar haspelt, krijg je immers: 'r rasTa tuiG'.

Nu moeten we er enkel nog zien achter te komen waarvoor die 'r' staat. Rosa? Rogerke? (maar die is al dood en valt dus af) Rafael? Robin? 5zit in de Maroq en is wellicht zelf nog te jong) Renzo? (die 'smoorde', als ik me niet vergis) Robert Swerts?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Bomanza schreef:
't Kan natuurlijk ook nog altijd een stuk marihuana rokend reggae krapuul zijn... als je de letters van Gui Tarstar door elkaar haspelt, krijg je immers: 'r rasTa tuiG'.

Nu moeten we er enkel nog zien achter te komen waarvoor die 'r' staat. Rosa? Rogerke? (maar die is al dood en valt dus af) Rafael? Robin? 5zit in de Maroq en is wellicht zelf nog te jong) Renzo? (die 'smoorde', als ik me niet vergis) Robert Swerts?
:laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Natuurlijk is haar gsm niet in de bosjes gegooid, maar ervoor; want anders gaat de politie hem niet vinden!
0 x
Plaats reactie