Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
Zou ze zwanger zijn ? Maar dan kan het toch niet van Louis zijn want na 2 weken zwangerschap uw broek niet meer dichtkrijgen .....heeeeel ver gezocht hé ?
0 x
-
- x 435
ik hoop dat er een andere verklaring is voor het "dikker worden", te veel snoepen bevoorbeeld ...nounake schreef:Zou ze zwanger zijn ? Maar dan kan het toch niet van Louis zijn want na 2 weken zwangerschap uw broek niet meer dichtkrijgen .....heeeeel ver gezocht hé ?
alweer een tienerzwangerschap hoeft echt niet
hebben ze in thuis al ooit gehoord over "voorbehoedsmiddelen"?

0 x
-
- Nog geen rang
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
-
- Nog geen rang
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
jongeren tussen 10 en 20 zijn tieners, toch?
En Eva Verbist was ook nog jong toen ze zwanger werd van Pierre...
En Eva Verbist was ook nog jong toen ze zwanger werd van Pierre...
0 x
-
- Nog geen rang
Ik dacht dat ze ouder dan twintig was. ik zal verkeerd zijn.
0 x
-
- Poster rang 3
Pauline was idd ouder dan twintig en kon eerder als jongvolwassene worden bestempeld, naar mijn mening. Eva en Pierre zijn naar Thuis-termen al een verhaal uit de pre-historie.
Van wat kan je eigenlijk nog verdikken zonder zwanger te zijn. Iets mis met haar hormonen? Want te veel eten of snoepen zal het niet zijn.
EDIT: Bedenk me net iets, ze weigerde de nachos van Franky toch al voor ze met Lowie in het hooi had gerollebold. Of zit ik fout?
Van wat kan je eigenlijk nog verdikken zonder zwanger te zijn. Iets mis met haar hormonen? Want te veel eten of snoepen zal het niet zijn.
EDIT: Bedenk me net iets, ze weigerde de nachos van Franky toch al voor ze met Lowie in het hooi had gerollebold. Of zit ik fout?
0 x

- annekeHU
- Poster rang 4
Dat klopt... ik denk dus dat als ze zwanger is, het van Bram moet zijn...maar blijf dus nog steeds hopen dat er een andere verklaring is!Poolaapje schreef:
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Als ze zwanger is, moet het inderdaad sowieso van Bram zijn.annekeHU schreef:Dat klopt... ik denk dus dat als ze zwanger is, het van Bram moet zijn...maar blijf dus nog steeds hopen dat er een andere verklaring is!Poolaapje schreef:

Lowie en Jana zijn nog niet lang genoeg samen om al dikker te kunnen worden door een zwangerschap. Zoiets gebeurt niet al na een weekje of 2-3 hooguit...

Maar ik hoop ook dat er een andere verklaring voor is. Ook al was Paulien dan misschien technisch gesproken geen tiener meer, het komt uiteindelijk toch een beetje op hetzelfde neer allemaal...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Crackers
- Poster rang 5
Van te veel snoepen kan het zeker niet zijn want ze weigert alles wat ze voorgeschoteld krijgt: de chips van Franky met Simonnekes dipsaus, haar boterhammen, .... Ik heb haar nog niets zien eten. Als het dik worden van snoepen zou zijn, hadden de scenaristen er al zeker op gealludeerd door haar met een grote zak chips voor de tv te zetten.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Lacrimosa
- Poster rang 2
Ik hoor dat toch al eens, dat een vrouw zwanger raakt van een one night stand.Christel schreef:Als ze zwanger is, moet het inderdaad sowieso van Bram zijn.annekeHU schreef:Dat klopt... ik denk dus dat als ze zwanger is, het van Bram moet zijn...maar blijf dus nog steeds hopen dat er een andere verklaring is!Poolaapje schreef:
EDIT: Bedenk me net iets, ze weigerde de nachos van Franky toch al voor ze met Lowie in het hooi had gerollebold. Of zit ik fout?![]()
Lowie en Jana zijn nog niet lang genoeg samen om al dikker te kunnen worden door een zwangerschap. Zoiets gebeurt niet al na een weekje of 2-3 hooguit...![]()
Maar ik hoop ook dat er een andere verklaring voor is. Ook al was Paulien dan misschien technisch gesproken geen tiener meer, het komt uiteindelijk toch een beetje op hetzelfde neer allemaal...
Ikzelf was (gepland, dat wel) zwanger na 9 weken relatie en twee weken en een half zonder voorbehoedmiddel.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
- Lacrimosa
- Poster rang 2
P.S : je had het natuurlijk over het dikker worden.
Dan heb je gelijk natuurlijk. Al merk je praktisch enkele dagen na de bevruchting wel al gezwollen borsten enzo.
Dan heb je gelijk natuurlijk. Al merk je praktisch enkele dagen na de bevruchting wel al gezwollen borsten enzo.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Maar elke vrouw is anders, net zoals elke zwangerschap anders is.Lacrimosa schreef:Al merk je praktisch enkele dagen na de bevruchting wel al gezwollen borsten enzo.

Dus dat is niet altijd het geval.
0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2
Idd. Maar het kan welsatine schreef:Maar elke vrouw is anders, net zoals elke zwangerschap anders is.Lacrimosa schreef:Al merk je praktisch enkele dagen na de bevruchting wel al gezwollen borsten enzo.![]()
Dus dat is niet altijd het geval.

0 x