Lynn Courtois (Abigail Abraham)

Gesloten
Rieka
x 435

Re: Lynn Courtois (Abigail Abraham)

Bericht door Rieka »

Zo denk ik er ook over: werkt ze nu op m'n systeem, of is ze intrigerend? :lol:
Ze mag nog wat blijven in "Thuis", want zij is tenminste nog niet 100% voorspelbaar. :mrgreen:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Rieka schreef:Zo denk ik er ook over: werkt ze nu op m'n systeem, of is ze intrigerend? :lol:
Ze mag nog wat blijven in "Thuis", want zij is tenminste nog niet 100% voorspelbaar. :mrgreen:
ja, sympatiek zou ik dit personage ook niet noemen maar ze zorgt wel voor leven in de brouwerij :lol:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Inderdaad en zo'n personages moeten er ook zijn! Ik vind haar ook maar een b*tch, maar ze acteert het toch maar goed.
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ja, ze zorgt voor een gezonde dosis spanning.

Maar ik vind het ook vreemd dat die precies niet meer naar de les moet of moet studeren.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Een gezonde dosis spanning? Die zie ik niet meteen. :denk:

Ik zie een vlotte jonge dame die weet wat ze wil en over lijken zal gaan als het nodig is.
Maar dat wil niet zeggen dat ze een grote bijdrage heeft in het geheel, nog niet - hoop ik.

Ze mag er best zijn qua looks, maar in Thuis komt ze mij nogal cheap over: haar puistjes weg geschminkt, haar haren netjes gekamd zodat de 'fake' ervan niet opvalt...
Gelukkig heeft ze een figuur dat geflatteerd wordt door de kleren die ze draagt, maar haar outfits horen meer op ofwel een trouwpartij, ofwel een 'Carribean Party', dan op een advocatenkantoor.

Kortom: ik hoop dat ze snel een betere verhaallijn krijgt!
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

smurfin schreef:Ja, ze zorgt voor een gezonde dosis spanning.

Maar ik vind het ook vreemd dat die precies niet meer naar de les moet of moet studeren.
Ze doet daar haar stage toch? Kan zijn dat de lessen toen al voorbij waren.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
willem criel
Nog geen rang

Bericht door willem criel »

Als ge stage hebt zijn dat meestal blokken en is er meestal ook geen les. Lijkt me logisch idd
0 x
La vie est dûre sans confiture!
Millie
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Millie »

Volgens mij was het geen stage, maar had ze gezegd dat ze een baantje wilde om wat bij te verdienen. En aangezien ze rechten studeerde, vond ze het advocatenbureau zeer geschikt.
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

ze werkt er inderdaad om geld bij te verdienen, nog niemand die gezien heeft dat ze blijkbaar(misschien financiële )problemen heeft met haar huisbaas? ( ze heeft al 2 keer een telefonische oproep van hem genegeerd) en die laatste keer dat Tom opnam, misschien was dat ook haar huisbaas?
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Ann+ schreef:ze werkt er inderdaad om geld bij te verdienen, nog niemand die gezien heeft dat ze blijkbaar(misschien financiële )problemen heeft met haar huisbaas? ( ze heeft al 2 keer een telefonische oproep van hem genegeerd) en die laatste keer dat Tom opnam, misschien was dat ook haar huisbaas?
Zij woonde toch nog bij haar ouders ten tijde dat ze Bram aan hen voorstelde?
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Ik denk dat ze thuis vertrokken is, na de laatste ruzie met haar ouders... waarom zou anders een huisbaas haar opbellen op haar gsm? Ik weet niet meer in welke aflevering het was, maar ze stond bij Tom, toen 2x kort na elkaar het woord huisbaas op haar gsm kwam.
Maar zeker weet ik het ook niet hoor..
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ze is thuis buitengezet en dus moet ze zelf voor haar studies instaan, vandaar dat ze werkt.
0 x
Ilsy
Nog geen rang

Bericht door Ilsy »

Tomboy schreef:Inderdaad, want het zou eigenlijk over Lynn moeten gaan :D

Maar nog even offtopic, in een interview las ik dat hij al over de dertig was toen hij zijn vrouw ontmoette, en ik kan me voorstellen dat je niet direct aan kinderen begint.

Back to Lynn... :angel:
Om verder off topic te gaan. Ik ben ook op die leeftijd aan kinderen begonnen om de reden die jij aanhaalt. We zijn niet allemaal bekende Sofie's of Evi's die na een paar maand al zwanger zijn.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Gaat ze nu weer lopen b*tchen? Goed dat Bram zich niet laat doen.
0 x
fresia
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door fresia »

Wat een omhooggevalen tr.t is da zeg
0 x
Gesloten