Ze mag nog wat blijven in "Thuis", want zij is tenminste nog niet 100% voorspelbaar.

ja, sympatiek zou ik dit personage ook niet noemen maar ze zorgt wel voor leven in de brouwerijRieka schreef:Zo denk ik er ook over: werkt ze nu op m'n systeem, of is ze intrigerend?![]()
Ze mag nog wat blijven in "Thuis", want zij is tenminste nog niet 100% voorspelbaar.
Ze doet daar haar stage toch? Kan zijn dat de lessen toen al voorbij waren.smurfin schreef:Ja, ze zorgt voor een gezonde dosis spanning.
Maar ik vind het ook vreemd dat die precies niet meer naar de les moet of moet studeren.
Zij woonde toch nog bij haar ouders ten tijde dat ze Bram aan hen voorstelde?Ann+ schreef:ze werkt er inderdaad om geld bij te verdienen, nog niemand die gezien heeft dat ze blijkbaar(misschien financiële )problemen heeft met haar huisbaas? ( ze heeft al 2 keer een telefonische oproep van hem genegeerd) en die laatste keer dat Tom opnam, misschien was dat ook haar huisbaas?
Om verder off topic te gaan. Ik ben ook op die leeftijd aan kinderen begonnen om de reden die jij aanhaalt. We zijn niet allemaal bekende Sofie's of Evi's die na een paar maand al zwanger zijn.Tomboy schreef:Inderdaad, want het zou eigenlijk over Lynn moeten gaan
Maar nog even offtopic, in een interview las ik dat hij al over de dertig was toen hij zijn vrouw ontmoette, en ik kan me voorstellen dat je niet direct aan kinderen begint.
Back to Lynn...