Kaat Bomans (Leen Dendievel)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Re: Franky Bomans (Jef Hoogmartens)
Ik vind het nogal onrealistisch dat iemand van 20 iemand van 15 moet spelen. Tegenwoordig zien meisjes van 12 er al 18 uit ... maar ze doet dat wel goed.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Je valt in herhaling Johan, hoe dikwijls heb je dat hier eigenlijk al verkondigd?
Bij elk nieuw personage begin jij over de leeftijd...
Bij elk nieuw personage begin jij over de leeftijd...

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- x 435
Euh, vind jij dat Franky niet goed in zijn rol zit qua leeftijd, of wat wil je hiermee zeggen?johan1969 schreef:Ik vind het nogal onrealistisch dat iemand van 20 iemand van 15 moet spelen. Tegenwoordig zien meisjes van 12 er al 18 uit ... maar ze doet dat wel goed.
0 x
-
- x 435
ik denk dat als de regisseurs de keuze hebben , dat ze liever werken met een persoon +18, want die zijn meerderjarig, en dan is er geen probleem qua uren dat ze mogen "werken".... bij minderjarigen is dat wel zo, want aan "kinderarbeid" op dit vlak zitten regels vast!johan1969 schreef:Ik vind het nogal onrealistisch dat iemand van 20 iemand van 15 moet spelen. Tegenwoordig zien meisjes van 12 er al 18 uit ... maar ze doet dat wel goed.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Nee, ik denk dat Franky even oud is als het personage dat hij moet spelen.Rieka schreef:Euh, vind jij dat Franky niet goed in zijn rol zit qua leeftijd, of wat wil je hiermee zeggen?johan1969 schreef:Ik vind het nogal onrealistisch dat iemand van 20 iemand van 15 moet spelen. Tegenwoordig zien meisjes van 12 er al 18 uit ... maar ze doet dat wel goed.
0 x
-
- x 435
Ik vind Franky persoonlijk wat volwassen voor zijn leeftijd, maar dat kan natuurlijk.
0 x
- Millie
- Poster rang 1
Ik vind het nogal onrealistisch wat er gisteren gebeurde in de ambulance. Maar goed, ben blij voor Franky dat Tibo ja heeft gezegd.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ze hebben nog niets anders gedaan dan ruzie gemaakt, maar ik wens ze een goed huwelijk toe.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
jessie V. schreef:Ze hebben nog niets anders gedaan dan ruzie gemaakt, maar ik wens ze een goed huwelijk toe.

Dat is wel zo natuurlijk. En een huwelijk is uiteindelijk ook niet de manier om die ruzies op te lossen...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Luc
- Poster rang 4
Ik vond het stom en zo een gedoe in de pers over dat huwelijksaanzoek, stond zelfs bovenaan op de on line editie van Het Nieuwsblad, alsof dat het grote nieuws van de dag was
.

0 x
-
- Poster rang 5
en omroepster Geena Lisa ging er ook nog even op verder voor ze de volgende programma's aankondigde. vond dat al helemaal eigenaardig.Luc schreef:Ik vond het stom en zo een gedoe in de pers over dat huwelijksaanzoek, stond zelfs bovenaan op de on line editie van Het Nieuwsblad, alsof dat het grote nieuws van de dag was![]()
![]()
.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Luc
- Poster rang 4
Idd, vond ik ook raar. Precies dat het nog eens allemaal moest uitgelegd worden.lord F. schreef:en omroepster Geena Lisa ging er ook nog even op verder voor ze de volgende programma's aankondigde. vond dat al helemaal eigenaardig.Luc schreef:Ik vond het stom en zo een gedoe in de pers over dat huwelijksaanzoek, stond zelfs bovenaan op de on line editie van Het Nieuwsblad, alsof dat het grote nieuws van de dag was![]()
![]()
.
0 x
-
- Poster rang 5
Het zal zijn zeker omdat het het eerste homo-huwelijk in de geschiedenis van Thuis is zeker? 
Enfin, het klonk ook meer als een verplichting dat ze dat stukje er moest tussen nemen dan dat het een spontane ingeving was.

Enfin, het klonk ook meer als een verplichting dat ze dat stukje er moest tussen nemen dan dat het een spontane ingeving was.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Blokje
- Nog geen rang
- Contacteer:
Hihi, inderdaad!jessie V. schreef:Ze hebben nog niets anders gedaan dan ruzie gemaakt, maar ik wens ze een goed huwelijk toe.

0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/