Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
exsencon
x 435

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Bericht door exsencon »

Nu weet ik niet of Waldek en Frank zo'n goeie vrienden waren, de goede vrienden waren vooral Frank en Cois.
0 x
Davidje
Nog geen rang

Bericht door Davidje »

Ik denk dat die lauwe reactie vooral kwam uit het feit dat hij enorm teleurgesteld is in Frank. Dat heeft hij trouwens ook aan Simonne verteld. Hij zal gewoon geen goesting gehad hebben om het nog op te nemen voor een vriend die hem zo teleurgesteld heeft en dan nog zeker niet bij Jana en Bram, met wie hij enkel het beste voor heeft.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Waldek hoeft het niet op te nemen voor Frank. Wat Simonneke en Franky zo woest maken is dat Luc vrij rondloopt
en overal Frank beschuldigt met leugens. Waldek, de laatste tijd zowat heilig verklaard laat hen stikken.
Hij was altijd al een gladde pastoor, troostend en zalvend, de grote wijze weet je wel.
Zijn reactie tegen Franky en Tibo, tekent de echte Waldek ten voeten uit. Hij kiest plat wie hij helpt.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Denk niet dat Waldek echt kant kiest tussen Luc en Frank. Hij wil het beste voor Bram en Jana. Door zijn houding nu kan hij het neutrale luisterend oor zijn als Bram en Jana daar nood toe hebben.
0 x
Afbeelding
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat denk ik ook. Bovendien is het best goed dat er iemand is die de zaken een beetje tempert.
Frankie loopt rond als een dolle stier, daar bereik je niets mee.
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Cois was vroeger zeker de beste vriend van Frank maar Waldek & Frank waren ook vrienden. Ze hebben de laatste tijd gewoon niet zoveel scenes gehad samen. Ik hoop dat de teleurstelling zal weggaan en dat hij Frank mss kan vergeven want die heeft echt spijt.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Waldek en Frank waren in mijn ogen toch ook erg goede vrienden, zeker de laatste tijd.
Ze hebben samen dat klusbedrijf gehad toen Waldek niet aan werk kon komen, en toen Kasper een tijdje geleden gestorven is, was Frank er toch ook echt wel voor hem.

Ik begrijp dat Waldek de zaak wat wil temperen in het belang van Jana en Bram, dat is ook mooi van hem, maar ik vind het toch wel wat jammer dat hij verder totaal niet in lijkt te zitten met Frank. Hij doet niet eens moeite om voor zichzelf uit te zoeken hoe het echt zit. Al wat hij nu over die hele situatie weet, heeft hij van horen zeggen, wat ook niet echt betrouwbaar is, zeker niet als het voor een groot gedeelte van Luc afkomt. Als iemand dat zou moeten beseffen, dan is het Waldek wel.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Hoe moet hij zoeken en wie moet hij geloven? En dan nog: hoe kan hij duidelijk krijgen hoe alles precies in zijn werk is gegaan? Hij kan alleen de verhalen van anderen aanhoren, maar een conclusie kun je daar niet uit trekken. Iedereen vertelt zijn eigen verhaal. Van zijn standpunt uit is dat onbegonnen werk.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Zo bedoel ik het ook, klakkeloos geloven, niet eens de moeite nemen om na te gaan hoe dat zit met Frank.
Daar heeft die goeierd geen zin in, wel de lieve nonkel spelen bij Jana en Bram.
Niks op tegen hoor,maar dat bedoel ik met " keuze ".
Hij kon het gemakkelijk alle twee tegelijk doen, dat zou pas 'neutraal ' zijn.
0 x
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Dat zou rechtvaardiger geweest zijn. Want nu besluit hij klakkeloos van aan 1 kant te staan, neutraal is hij niet. Het mooiste wat hij voor Jana en Bram kan doen, is inderdaad een rustige omgeving en vriendschap bieden, maar tegelijk onthoudt hij hen de waarheid.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Hij weet de waarheid helemaal niet. :mrgreen: Hij weet alleen wat hem verteld is. Als er al iets verteld is.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Waldek heeft voor het moment zijn leven op het juiste spoor : hij heeft een baan als taxi-chauffeur, zijn relatie met Rosa zit snor, zijn verdriet over Kasper heeft hij een plaats gegeven en voor de rest is het bij Waldek van wat ik niet weet kan ik ook niet wakker van liggen. Hij bemoeit zich ook niet met de huwelijksstress die er in de Zus & Zo heerst.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Hoe kan een relatie met Rosa in godsnaam snor zitten? :eh: :crazy: :(
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Zolang hij niet tegen haar kar rijdt, zich van knelpunten zoals Peggy 'tout court' onthoudt en nu zijn maat
Frank laat stikken en verder alles ontwijkt wat NIET snor zit.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

ranske schreef:Zolang hij niet tegen haar kar rijdt, zich van knelpunten zoals Peggy 'tout court' onthoudt en nu zijn maat
Frank laat stikken en verder alles ontwijkt wat NIET snor zit.
Frank is ook niet eerlijk geweest tegen Waldek hé ivm die boiler.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Plaats reactie