Vanya Wellens heeft op de thuisdag op het podium gezegd dat ze oorspronkelijk auditie had gedaan om een 4 of 5-tal weken mee te draaien, maar dat ze er ondertussen al 8 jaar in zit en dat ze daar heel blij mee is, en dat ze hoopt dat er nog eens 3000 afleveringen mogen bijkomen! Toen was de algemene indruk van het publiek toch wel dat Femke niet dood is!Tuur schreef:Femke zag er redelijk dood uit hoor, haar ogen waren gesloten. Rafael daarentegen was zeker nog levend.Matthi schreef:Ja, dat vond ik ook wel vreemd. Na die knal zou je denken dat ze dood zijn, maar toen lieten ze nog zien dat ze leefde en dat zorgt nu al voor minder spanning.dylan schreef:een kamer staat in een paar minuten in brand maar femke en rafaël zijn nog niet verkoold op het einde van de aflevering
Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
- Nog geen rang
Re: Wat er niet klopt in Thuis
0 x
- RuneThandy
- Nog geen rang
Wat ik toch regelmatig zie, zijn schaduwen van microfoons en camera's. Voornamelijk in de buitenscenes.
Als bijvoorbeeld één van de taxi's langsrijdt, moet je maar eens opletten. Dan is het vrijwel altijd raak.
En af en toe hangt een microfoon ook wel eens te laag.
Als je je ogen goed de kost geeft, vind je natuurlijk altijd wel wel iets in een scene dat niet klopt.
Maar dat doet voor mij niets af aan het verhaal. Ik vind het vaak wel grappig als me zoiets opvalt.
Als bijvoorbeeld één van de taxi's langsrijdt, moet je maar eens opletten. Dan is het vrijwel altijd raak.
En af en toe hangt een microfoon ook wel eens te laag.
Als je je ogen goed de kost geeft, vind je natuurlijk altijd wel wel iets in een scene dat niet klopt.
Maar dat doet voor mij niets af aan het verhaal. Ik vind het vaak wel grappig als me zoiets opvalt.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
^ Ik zie zoiets dus echt helemaal nooit! Volgende keer ga ik er zeker op letten.. 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
Join the clubChristel schreef:^ Ik zie zoiets dus echt helemaal nooit! Volgende keer ga ik er zeker op letten..

0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
(Arctic Monkeys)
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
(Arctic Monkeys)
- RuneThandy
- Nog geen rang
Schaduwen op auto's schijnen altijd een probleem te zijn. Dat zie ik toch heel regelmatig.
In de laatste aflevering moet je ook maar eens kijken naar het moment dat Freddy wordt buiten gesmeten door Waldek.
De camera gaat dan richting Luc en er zijn hele scherpe schaduwen op de grond te zien. Waarschijnlijk omdat het zo zonnig was die dag.
Rechts naast de schaduw van Luc, zie je heel duidelijk de schaduw van een lange microfoon.
In de laatste aflevering moet je ook maar eens kijken naar het moment dat Freddy wordt buiten gesmeten door Waldek.
De camera gaat dan richting Luc en er zijn hele scherpe schaduwen op de grond te zien. Waarschijnlijk omdat het zo zonnig was die dag.
Rechts naast de schaduw van Luc, zie je heel duidelijk de schaduw van een lange microfoon.
0 x
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2

0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- RuneThandy
- Nog geen rang
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
Hadden ze dat niet kunnen wegdoen met de computer ofzo ? Ik denk dat ze het zelf niet door hebben gehad 
Verder was het me ook nog nooit opgevallen ...

Verder was het me ook nog nooit opgevallen ...
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- RuneThandy
- Nog geen rang
Ik weet ook niet waarom, maar het viel me direct de eerste keer al op.
Ik denk ook niet dat ze het zelf door hebben dat soort dingen. Anders zou er toch wel een take 2 komen of zoiets.

0 x
-
- Poster rang 5
goh, zelfs bij series zoals Prison Break kwam er zelfs al eens een microfoon in beeld.
maar je moet er echt wel op letten. in dit geval had ik het ook niet gezien.
maar je moet er echt wel op letten. in dit geval had ik het ook niet gezien.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
Ik denk dat in soaps zoals thuis het wel iets moeilijker is om daar aandacht aan te besteden. Ze hebben veeeel minder tijd dan series zoals witse, flikken, de ronde om hun afleveringen te maken, dus het moet soms al eens wat sneller gaan.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Je moet al goed op letten om dat te zien
en misschien is het iets anders? Een lantaarnpaal aan de gevel?

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- RuneThandy
- Nog geen rang
Als je de bewegende beelden ziet, is het nog duidelijker dan op deze foto. Het is echt een microfoon.
0 x
-
- Nog geen rang
Frank Bomans deelt de cel met een homo (Serge) in jaargang 2. Als Frank wordt vrijgelaten, is er gewoon een vriendelijke knuffel tussen de twee heren; Frank is bekend met Serge's sexuele voorkeur.
Nu Franky ineens homo blijkt te zijn (jaargang 16?), is homosexualiteit een onoverkomelijk bezwaar voor Frank? Niet geloofwaardig.
Nu Franky ineens homo blijkt te zijn (jaargang 16?), is homosexualiteit een onoverkomelijk bezwaar voor Frank? Niet geloofwaardig.
0 x
-
- Poster rang 1