In en Uit

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Plaats reactie
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Re: In en Uit

Bericht door Poolaapje »

Omdat het in Thuis vaak lijkt dat als je geen lief hebt je ongelofelijk ongelukkig moet zijn.
Ik was maar aan het speculeren. Wie weet brengt ze wel een leuke Amerikaan mee. :)
0 x
Afbeelding
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Als ik de geschiedenis van Thuis bekijk lijkt het me eerder dat je pas echt ongelukkig bent als je een lief hebt...
0 x
Luc_Bomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Luc_Bomans »

exsencon schreef:Als ik de geschiedenis van Thuis bekijk lijkt het me eerder dat je pas echt ongelukkig bent als je een lief hebt...
Ja; ik denk dat we over al die gevallen in die 18 jaar een boek kunnen schrijven zo dik als die van Harry Potter. ;)
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/ar ... huis.dhtml

Dit vind ik wel jammer - ze kunnen met dit personage toch nog alle kanten op?
0 x
GodAnubis10
Nog geen rang

Bericht door GodAnubis10 »

satine schreef:http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/ar ... huis.dhtml

Slaat echt nergens op. Nog verhaallijnen zat voor hem denk. Ze kunnen ook echt alle kanten nog op met hem heb ik ook het vermoede.
0 x
Nergens beter dan Thuis
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

GodAnubis10 schreef:
satine schreef:http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/ar ... huis.dhtml

Slaat echt nergens op. Nog verhaallijnen zat voor hem denk. Ze kunnen ook echt alle kanten nog op met hem heb ik ook het vermoede.
Weer zo een geval van een krant dat de zaken onnodig opblaast. Nergens staat er in het artikel dat Çois nooit terugkeert. Er staat gewoon dat een terugkeer momenteel niet aan de orde is. Dat wil niet zeggen dat de makers nooit hun mening kunnen herzien. Toch zetten ze in de kop dat Çois nooit terugkeert. :roll:
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Ik zou het maar met een korrel zout nemen, HLN is de dag allemaal van de kranten dus ja... Ik hoop dat hij ooit wel nog terugkomt, als hij zelf effectief gaan vragen is of een terugkeer mogelijk is zal Steph zelf ook wel beseffen dat die overstap naar (wijlen) vt4 geen goede carrièrezet was.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ik zit niet te wachten op Cois om eerlijk te zijn. Er zijn ook betere acteurs dan hem en om een beetje de clown uit te hangen, hebben we Eddy al en die zie ik toch liever. Het moet niet te clownesk worden ook.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Luc schreef:Ik zit niet te wachten op Cois om eerlijk te zijn. Er zijn ook betere acteurs dan hem en om een beetje de clown uit te hangen, hebben we Eddy al en die zie ik toch liever. Het moet niet te clownesk worden ook.
Same here. Trouwens, dan moeten ze ook voor hem weer een job (bij de taxi's) en lief (julia) verzinnen.

Dat ze het maar zo laten, over and out voor Sooi.
0 x
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2
x 1

Bericht door GroteThuisfan!!! »

Ann Vanderstighelen als Sam (3443 - ... Bron: http://www.showbizzsite.be/
= oude Vriendin van Tim.
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Luc_Bomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Luc_Bomans »

3443, die spoilers moeten toch al klaar staan. :problem:
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Luc_Bomans schreef:3443, die spoilers moeten toch al klaar staan. :problem:
In de spoilers van aflevering 3443 staat: Frank moet wennen aan zijn nieuwe baas.

Misschien is die Sam zijn nieuwe bazin?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

Drie nieuwe acteurs in Thuis:

Vanaf eind deze maand maken drie nieuwe acteurs hun opwachting in de populaire soap Thuis. Zone Stad-actrice An Vanderstighelen zal de rol van Sam De Witte vertolken, een energieke en zelfzekere dertiger die al enkele jaren aan het hoofd staat van haar eigen klusbedrijf, De Kabouters. Het is een klein bedrijfje met amper twee werknemers, Adil en Toon, twee nieuwe rollen die worden ingevuld door Nawfel Bardad-Daidj en Bill Barberis.

Bardad-Daidj speelde al enkele gastrollen in onder andere Crimi Clowns en Zone Stad en hij vertolkte een van de hoofdrollen in Bergica op Acht. Barberis was onlangs nog te zien in het improvisatieprogramma Spelen met uw Leven.

De kijkers krijgen Vanderstighelen voor het eerst te zien op 22 oktober, de twee anderen volgen op 31 oktober.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ken ze niet. Heeft iemand ze al zien spelen ? Hopelijk eens een leuke allochtoon in Thuis, een soort allochtone Eddy ofzo en geen zeurpiet als de Mo.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Kimmeke schreef:e kijkers krijgen Vanderstighelen voor het eerst te zien op 22 oktober, de twee anderen volgen op 31 oktober.
Ik kan ze niet plaatsen. Welk personage speelde An Vanderstighen in Zone Stad? Toch niet die knotsgekke psychopate hoop ik?
0 x
Plaats reactie