Bram Schepers (Bert Verbeke)

Gesloten
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)

Bericht door lord F. »

Hij schoot wel maar laat in actie, vond ik. Maar kom, de drank zal daar ook wel voor iets tussen zitten. :)

En idd, voorlopig zal Paulien niet zo rap terugkeren naar Bram.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Cazalina
Nog geen rang

Bericht door Cazalina »

Bram begint waarschijnlijk nooit meer met Paulien.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Maar Bram was toch in gesprek met die knapen? Het waren toch zijn zgn. vrienden? Hoe wisten die dat Tibo en Franky homo's zijn?
0 x
willem criel
Nog geen rang

Bericht door willem criel »

Als je goed kijkt zie je dat Bram het over Tibo heeft als die aan de bar staat om twee pintjes te bestellen. Dus het is duidelijk dat Bram hier een aandeel in heeft. al kan je het ook niet volledig op hem afschuiven. Het is een situatie die uit de hand loopt.
0 x
La vie est dûre sans confiture!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Als ik goed kijk, dan zie ik Bram die achter die ene man door naar de toog reikt om zijn pint te pakken, zonder iets te zeggen.
en hij is ook de eerste om die gast tegen te houden.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

jessie V. schreef:Maar Bram was toch in gesprek met die knapen? Het waren toch zijn zgn. vrienden? Hoe wisten die dat Tibo en Franky homo's zijn?
Heel simpel. Op een bepaald moment legde Tibo zijn hand op die van franky en bleven ze zo enkele seconden zitten en keken ze elkaar lief aan. Dat was genoeg voor de homofoben om te weten dat ze homo zijn. Het was erg subtiel in beeld gebracht maar duidelijk genoeg voor de kijkertjes en de homofobe voetballers.
willem criel schreef:Als je goed kijkt zie je dat Bram het over Tibo heeft als die aan de bar staat om twee pintjes te bestellen. Dus het is duidelijk dat Bram hier een aandeel in heeft. al kan je het ook niet volledig op hem afschuiven. Het is een situatie die uit de hand loopt.
Bram heeft helemaal geen aandeel in de homofobische zaak ik denk dat je beter moet kijken
Bram heeft nog voor er iets gezegd werd door die homofoob geprobeerd die kerels af te leiden met wat pinten. Dan zegde die ene gast iets en toen probeerde Bram die weer af te leiden maar dat werkte niet en had hij zelf schrik en deed hij niets. En toen dan de vechtpartij begon had Bram gewoon kei veel schrik om tussen te komen. Zou jij als enige er tussen springen terwijl er vier vijf of meer gasten ene in elkaar slaan? ik denk het niet. Mensen hebben vaak een grote mond maar als er zoiets gebeurd dan wordt je vaak overmant door een intense schrik zodat je niets kan doen en bovendien zou Bram dan zelf in elkaar geslagen zijn geweest wat volgens mij niets had opgelost. Daarnaast heeft Bram zich dan uiteindelijk wel boos gemaakt en is hij met dat gebroken glas gaan zwaaien omdat hij zag dat Franky er ernstig aan toe was en zo heeft Bram zijn eigen ruiten toch nog ingeslagen want nu kan hij daar niet meer komen in dat café. In mijn ogen heeft Bram er niets mee te maken.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Kwam ook meer door Franky. Frank zei het mss wat ongelukkig, maar er zat wel iets in.
Als hij gewoon was weggegaan was er niks gebeurt, maar hij heeft die bende nog wat uitgedaagd en dan kan je wel iets verwachten, zeker als die ladderzat zijn.
Of Franky nu gelijk had speelt daarbij geen rol, hij had slimmer moeten zijn
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
willem criel
Nog geen rang

Bericht door willem criel »

Het was niet verstandig wat Bram deed. Hij heeft wel vaker gevaarlijke voorwerpen vastgehad. Stel je voor dat er iemand door het glas werd geraakt. Dan kon hij gaan brommen in den bak. Een heldendaad is het dus zeker niet.
0 x
La vie est dûre sans confiture!
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Rieka schreef:
willem criel schreef:Het was niet verstandig wat Bram deed. Hij heeft wel vaker gevaarlijke voorwerpen vastgehad. Stel je voor dat er iemand door het glas werd geraakt. Dan kon hij gaan brommen in den bak. Een heldendaad is het dus zeker niet.
Zijn heldendaden altijd goed doordacht, denk je?
op zo'n moment heb je gewoon geen tijd om na te denken, t is handelen of weglopen :mrgreen:
ik vind dat er Bram niets te verwijten valt!
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Tja als je een mug wilt melken met bokshandschoenen.... hier mag er geen bier in glas worden geschonken bij dergelijke voetbalwedstrijden. Dit jaar twee keer bij een voetbalfeest in Enschede geweest en daar werd niets geschonken in glas. Zelfs de bloemetjes moesten het doen met een vaas van plastic :-?

Ik vind ook niet dat Bram iets verkeerd heeft gedaan. In wezen is hij ook geen slechte jongen. Vind dat Bram al heel erg veranderd is. Zoals hij voor Luc zorgde, zonder te morren... dat deed hij wel heel lief! Bram doet wel heel stoer en macho maar ik vind dat hij ook verrassend lief en zorgzaam kan zijn.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Het was wel een supporterscafé (iets met vissers ????). Dus niet op de voetbal zelf. ;)
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Dat bedoel ik ook. Op de voetbal zelf is het logisch dat er geen glas gebruikt mag worden. :problem: ik bedoel dus echt de kroegen en kerken in het centrum
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

wordt er al bier geschonken in de kerken ? :lol: Ja slechte wijn dat wel :lol:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Dat zouden jullie Belgen toch moeten weten. Trapistenbier, abdijbier... hemels bier gemaakt door de heiligen, alsof er een engeltje op je tong piest! (ontopic) :character-burgerking:

In elk geval is Bram wel op Franky opgekomen. Ik ben heel benieuwd hoe hij zal reageren als Rafaël Paulien met een gebroken hart achterlaat.
0 x

wateenbeesten
Nog geen rang

Bericht door wateenbeesten »

Gelukkig heeft hij ondertussen een nieuw 'hertje'
0 x