Marie Van Goethem (Patsy Van der Meeren)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Christel schreef: Mwah, dat lijkt me niet... :) Waar is Luc dan ineens gebleven? Toch wel typisch dat hij helemaal niet te bereiken is enzo, en dat Marie verder een hele tijd op kantoor is geweest.. Ik heb nog wel even getwijfeld omdat we steeds niks van die mishandelingen e.d. te zien kregen, maar ik begin er toch meer en meer van overtuigd te raken dat Luc echt schuldig is in dit geval. :)
Nee, t ligt er veel te dik op dat ze Luc zo slecht mogelijk proberen af te schilderen momenteel. :) Hebben ze ooit al eens gedaan met die verhaallijn met Isabelle.

Reken daarbij nog eens dat Marie tegen het jaareinde nog zal verdwijnen uit Thuis en je kan al een beetje voorspellen hoe t zal uitdraaien. ;)
Ook al t feit dat Marie maar al te goed weet dat ze Leontien het efficiëntst kan raken via Lowietje en via een zogezegde verkrachting.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

idd, Marie lijkt me helemaal niet zo onschuldig.
Ze zou er alles voor over hebben om die zaak helemaal in handen te hebben dus.... :)

En Luc die het gezworen heeft op het graf van Florke, zoiets doet ie niet zomaar hè 8)
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik vertrouw Marie ook niet. Kwam ze zomaar toevallig bij Leontien langs nadat ze haar bij de notaris had gezien?
Domme Leontien, volgens mij loopt ze rechtstreeks in de val.
Marie doet ook te samenzweerderig met Leontien. "Wij samen, die zo lijden door Luc".
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

jessie V. schreef:Ik vertrouw Marie ook niet. Kwam ze zomaar toevallig bij Leontien langs nadat ze haar bij de notaris had gezien?
Domme Leontien, volgens mij loopt ze rechtstreeks in de val.
Marie doet ook te samenzweerderig met Leontien. "Wij samen, die zo lijden door Luc".
Ik heb gisteren niet kunnen kijken.. Heb ik iets gemist, want ik ben niet echt mee..
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

En of : Marie is bij Leontien, Luc komt binnen, wil Leontien wurgen en Marie slaat hem neer met een fles.

Luc valt bloedend op de grond, en Marie verstikt hem met een kussen.

Volgende week gaan ze zijn lijk verstoppen.

:shock:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk dat ik mijn mening over Marie moet herzien.
Korte metten met Luc. Ik moest er wel heel erg om lachen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Ik denk dat ik mijn mening over Marie moet herzien.
Korte metten met Luc. [bIk moest er wel heel erg om lachen.[/b]
Ik eigenlijk ook wel, toen ze met dat kussen aan kwam. :)

Maar ik vond Marie wel wat vreemd doen gisteren bij Leontien... :? En dan dat telefoontje wat Luc kreeg toen hij daar bij dat weiland stond... Ik vraag me toch af wie dat was. Van de ene kant lijkt het alsof Luc dood is nu (hoe kan het ook anders, Marie heeft daar flink haar best op gedaan :lol: ), maar van de andere kant zou het me niet eens zo verbazen als Luc en Marie samen blijken te werken, en Luc helemaal niet dood blijkt te zijn. Ik blijf het een vage toestand vinden. :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Yep, raar dat Luc ineens bij Leontien staat terwijl Marie er is. En Marie doet open hoewel Leontien roept 'niet opendoen !!!!'.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

johan1969 schreef:Yep, raar dat Luc ineens bij Leontien staat terwijl Marie er is. En Marie doet open hoewel Leontien roept 'niet opendoen !!!!'.
Inderdaad! En dan haar plotselinge behulpzaamheid richting Leontien gisteren, en de gezichten die ze daarbij af en toe trok...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

er zijn inderdaad genoeg redenen om aan te nemen dat dit opgezet spel was tussen Luc en Marie, en dat hij dus niet dood is, maar het was wel een echte fles die hij op zijn hoofd gesmakt kreeg, dat moet toch ook wel fameus aankomen! :?

ik begon al te twijfelen toen Frank eerder deze week zei dat Marie teken had gedaan dat hij moest weggaan toen Luc haar een rammeling gaf - zeer vreemd!
0 x
.Arno
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door .Arno »

Ik vind het allemaal wat vergezocht iig. :o
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

.Arno schreef:Ik vind het allemaal wat vergezocht iig. :o
't is dan ook een soap he - die dubbelgangerverhaallijn vond ik nog veel verder gezocht. :wink:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

En uiteindelijk is t allemaal aan Frank zijn mooipraterij te danken dat Leontiens plan in t honderd loopt.

Als hij niet zo had zitten roddelen tegen oa Simonne hadden Marie en Luc nooit van iets geweten !

Ik vind Frank die zo roddelt met oa Simonne en Leontien nogal vergezocht... Vroeger was hij een bullebak, nu een prater.
0 x
.Arno
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door .Arno »

johan1969 schreef:Ik vind Frank die zo roddelt met oa Simonne en Leontien nogal vergezocht... Vroeger was hij een bullebak, nu een prater.
Volgens mij wilt hij gewoon indruk maken op Simonne.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Dat had ik ook door. :D

Maar nu is hij de gevoelige, betrokken persoon, terwijl hij vroeger helemaal anders was.

Ik vind niet dat dat een rol is die bij Frank past.
0 x
Plaats reactie