De midseizoen-aflevering van 29 maart

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Misschien dat ze hadden afgesproken dat Bob haar in haven X zou ontmoeten en dat hij daar met Leo aan boord zou komen?
Om dan vast te stellen 'dat hij niet komt opdagen en dat ze hem blijkbaar ook niet meer kan bereiken'.
Of misschien hadden ze helemaal niks afgesproken. En zou ze gewoon gezegd hebben dat ze alleen vertrokken is. Dat Bob op het laatste moment van gedacht veranderd is en dat ze niet weet waar hij naartoe is.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Christel schreef: di 02 apr 2024, 11:02 Maar geen idee hoe hij haar overtuigde om alleen te vertrekken.
Hij wou een laatste uitje met zijn zoon, en Maureen was daar volledig mee akkoord toch, Maureen dacht gewoon dat hij de paasvakantie op de boot met zijn zoon wou doorbrengen, en zij wou ook nog eens alleen varen, dat meldde ze toch gisteren in de aflevering. Dus ik zie het probleem hier niet echt waarom Bob haar niet kon overtuigen, Bob heeft toch nooit laten vallen dat hij zou vertrekken met zijn zoon en niet meer zou terug keren?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

En die schreeuwende mensen op de kade toen ze bij de boot stonden, vond ze niet vreemd?
Ik weet niet, het wil er bij mij gewoon allemaal niet zo in maar dat zal dan wel aan mij liggen. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Christel schreef: di 02 apr 2024, 13:36 maar dat zal dan wel aan mij liggen.
nee nee, het ligt niet aan u alleen ! Ik snap er ook niks meer van . Dat is juist zoals die uitleg van Simonne ... :crazy: :crazy: :crazy:
0 x
bragolin-01
Nog geen rang
x 13

Bericht door bragolin-01 »

Christel schreef: di 02 apr 2024, 11:02 wat had ze dan willen zeggen als de politie haar op haar boot onderschept had
Ze zou gewoon gezegd hebben dat ze het Bob en Leo gunde om voor de laatste keer nog eens samen een zeilreisje te maken en hem daarom geholpen had om voor afleiding te zorgen zodat Bob achteraf stiekem weg kon varen.
Wat had ze nog te verliezen? Ze had hooguit nog maar enkele maanden te leven en ze zouden haar hiervoor, in afwachting van een proces, toch nooit in voorlopige hechtenis gehouden hebben.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Christel schreef: di 02 apr 2024, 13:36 En die schreeuwende mensen op de kade toen ze bij de boot stonden, vond ze niet vreemd?
Ik weet niet, het wil er bij mij gewoon allemaal niet zo in maar dat zal dan wel aan mij liggen.
Neen, want ze gunde Bob zijn uitje, ze wist dat Tamara er niet echt volledig mee akkoord ging, Tamara is toch pas op laatste moment van gedachten veranderd.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

vdbemdsa schreef: di 02 apr 2024, 12:51 Maureen dacht gewoon dat hij de paasvakantie op de boot met zijn zoon wou doorbrengen, en zij wou ook nog eens alleen varen, dat meldde ze toch gisteren in de aflevering.
Dat laatste klopt natuurlijk langs geen kanten, want tot voor vrijdag waren ze het er allebei over eens dat ze samen die trip zouden doen, want waarom zou Maureen nu ineens op haar eentje gaan varen, als Bob toch al op haar boot zou zitten en het de enige (en redelijke) voorwaarde was van Tamara om haar zoon mee te laten gaan. Bovendien zei ze onlangs nog tegen hem dat ze de energie niet meer had om alleen uit te varen. Nee, ik denk dat het Bob was die haar in laatste instantie voor het blok heeft gezet/gemanipuleerd heeft...

En dan die uitleg van haar over Bob - iets als "je hebt zoveel voor mij betekend". Hoezo, tot het moment dat hij Maureen toevallig tegen kwam in het ziekenhuis wist hij niet eens dat ze hervallen was, dus hadden ze al heel lang (sinds zijn echte kankerdiagnose) geen contact meer. Dat ze dan voor hem "haar laatste maanden" zou opgeven is totaal ongeloofwaardig, ze was net met die chemo gestopt om nog een paar maand van het leven te genieten.
1 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Ik heb ergens gelezen dat Christophe himself meeschreef aan zijn eigen exit. Dat zou kunnen betekenen dat hij er zelf voor koos om thuis te verlaten.

Ik weet niet meer waar ik het heb gelezen, laat staan of het wel waarheidsgetrouw is, maar dat zou wel de verklaring kunnen zijn voor zijn 'ommezwaai'. Het is een uitdagende rol om eens de slechterik te zijn.

Ik heb het laatste stuk van de aflevering gezien en ik was ook wel aan't denken: WTF :crazy: Toen ik nog naar thuis keek, deed Bob daar wel al in mee en toen was hij vooral nog zeer gehecht aan schema's en zijn bedrijf, en vooral de beste vriend van Luc. Daarom dat ik hem niet graag had, omdat hij altijd zo goed wilde doen voor slechte Luc terwijl die dat niet verdiende. En nu blijkt hij zelfs Luc te zijn in't kwadraat. Ik heb natuurlijk de aanloop niet gezien hoe dat personage zo is geworden maar toch...
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Gesloten