Vince Pauwels (Gert Winckelmans)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Vince Pauwels (Gert Winckelmans )
Dieter en Vince samen gezellig Vics verjaardag vieren. Zie het niet meteen gebeuren. Denk eerder aan een soort FWB - net zoals het eerst was met Kobe.
Ik denk dat Alex eens goed zal lachen met de argumenten van Vince. En hem erop wijzen dat zijn deal met Vicky juridisch nul waarde heeft. En dat hij hem dus meer nodig heeft dan omgekeerd.
Ik denk dat Alex eens goed zal lachen met de argumenten van Vince. En hem erop wijzen dat zijn deal met Vicky juridisch nul waarde heeft. En dat hij hem dus meer nodig heeft dan omgekeerd.
1 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Daar vrees ik ook voor.Tiboko schreef: vr 13 jan 2023, 10:08 Ik denk dat Alex eens goed zal lachen met de argumenten van Vince. En hem erop wijzen dat zijn deal met Vicky juridisch nul waarde heeft. En dat hij hem dus meer nodig heeft dan omgekeerd.
Vince kan natuurlijk altijd bij een andere advocaat gaan aankloppen, maar of hij daar het geld voor heeft? Ik heb het gevoel dat Alexander hem niks aanrekent.
Als Vince slim is, vraagt hij Vicky om 1 en ander op papier te zetten, dan heeft hij voorlopig geen advocaat meer nodig.
Hij kan ook - zoals de laatste tijd bij echtscheidingen wel gebeurt - dezelfde advocaat nemen als Vicky en die laten bemiddelen en een contractje laten opstellen.
Maar het is Thuis.
En Vince met Femke - op termijn misschien wel.
Maar ik zie daar geen enkele klik.
Maar ook hier is het Thuis natuurlijk. Daar hoeven gevoelens geen rol te spelen. Of ze komen zomaar plotsklaps uit de lucht gevallen.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Femke heeft Vince in ieder geval wel iets wijzer gemaakt wat betreft zijn "advocaat". Dat is al een stap.
En waarom zou het tussen die twee "iets worden"?
En waarom zou het tussen die twee "iets worden"?
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 950
- x 1517
Klopt. Van zodra hij hoorde dat Vince door Tom was geweigerd als cliënt zag hij zijn kans om die een hak te zetten en heeft hij "spontaan" aangeboden om Vince pro deo te vertegenwoordigen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik had al lang door dat het iets moest worden tussen Vince en Femke. Peter en Dieter zullen blij zijn !
0 x
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
Zo te zien aan Femke kan het niet rap genoeg gaan, ze "at" hem bijna opjohan1969 schreef: do 19 jan 2023, 12:42 Ik had al lang door dat het iets moest worden tussen Vince en Femke. Peter en Dieter zullen blij zijn !
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Ze is dan ook eenzaam hé.vdbemdsa schreef: vr 20 jan 2023, 14:55 Zo te zien aan Femke kan het niet rap genoeg gaan, ze "at" hem bijna op
En net zoals Peter indertijd met Kobe wordt ze elke dag geconfronteerd met de nieuwe partner van haar ex, dat pikt.
Maar of dit alles wederzijds is of Vince gewoon wat "geniet" van de aandacht is een andere vraag.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Single mensen in Thuis, dat kan natuurlijk niet, tenzij ze 16 (Robin) of 75 (Marianne) zijn. Volwassen mensen die single zijn, dat kan toch niet
.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 186
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 950
- x 1517
Blij dat hij toch zijn job kan behouden. Al is het dan aan een minimumloon, hij kan aantonen dat hij op het goede pad blijft.
1 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Het is inderdaad wel minimumloon, maar ik heb wel de indruk dat hij het graag doet.
Hij kan zijn dochter regelmatig zien en hij heeft weinig vaste kosten.
En moest hij op termijn naar een andere job uitkijken, dan staat het mooi op zijn cv dat al die tijd toch mensen in hem geloofd hebben.
Hij kan zijn dochter regelmatig zien en hij heeft weinig vaste kosten.
En moest hij op termijn naar een andere job uitkijken, dan staat het mooi op zijn cv dat al die tijd toch mensen in hem geloofd hebben.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Moest ik in zijn plaats zijn dan volg ik al de cursussen die we Waldek en Rosa ook zien volgen hebben. Kan toch zo moeilijk niet zijn en hij heeft tijd genoeg. Want zoals je hier hoort moet die wijnbouwer toch een knelpuntberoep zijn. Nergens zijn ze te vinden voor opvolging. Zou toch een upgrade zijn voor een toekomstige carriere.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Die cursus is niet de cursus druiven tot wijn verbouwen, maar de cursus sommelier. Met andere woorden de persoon die de klant mag aanraden welke wijn beter bij welk gerecht past. Ik denk niet dat Vince hier veel aan gaat hebben, want ook Tamara ging die cursus volgen...
Ik denk trouwens niet dat hij de ambitie had om.Waldek op te volgen als wijnboer...
Ik denk trouwens niet dat hij de ambitie had om.Waldek op te volgen als wijnboer...
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Ik dacht dat Waldek een bijkomende cursus had gevolgd of toch wat bijstudeerde. Want voor mij is het nog altijd een raadsel hoe hij ineens van loodgieter en klusjesman ineens een volleerd wijnboer werd. Die cursus die ze volgden is inderdaad sommelier, maar toch ook belangrijk dat je als wijnboer het verschil kent tussen een chardonnay en een pinot kent bijvoorbeeld. Maar ja, als Vince daar de belangstelling voor heeft is inderdaad heel de vraag!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 950
- x 1517
Probleem is wel dat die opleidingen geld kosten. Geld dat Vince niet heeft. En Stevenson en Withoeve hebben ook niet veel overschot om dat te betalen.
0 x