Inhouden seizoen 26
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Inhouden seizoen 26
nog eens de spoilers overlopen voor volgende en de daaropvolgende week en ik vrees dat de roddels die nu al zo lang en zo hardnekkig de ronde doen op de FB groep van Thuis wel eens de waarheid kunnen zijn dat Xander de halfbroer van Tom en Ann is; eerlijk gezegd, ik geloofde dat eerst niet. Waarom Walter erbij trekken, die mens is al overleden ergens in het tweede of derde seizoen van Thuis en de meeste kijkers weten niet eens wie hij was. Wel heb ik ooit eens Marianne verdacht van een buitenechtelijk kind te hebben (dat was toen de tijd dat Sam op zoek was naar haar biologische moeder).
Wie dus deze week niet in één van de rode tenten gaat liggen is Chantal en Karin zoals hier soms gehoopt wordt.
Wie dus deze week niet in één van de rode tenten gaat liggen is Chantal en Karin zoals hier soms gehoopt wordt.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Inhouden seizoen 26
Was dat ook geen dokter ? Moet dan wel een ongelooflijk rare verhaallijn zijn, een dokter die een 15-jarige verkracht en dan nog wel het vriendinnetje van zijn zoon. Waar en wanneer zou dit zich dan hebben afgespeeld en hoe gaan ze (ik dacht dat er gesproken werd over flashbacks) dit allemaal in beeld brengen.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Inhouden seizoen 26
en dan krijgen we deze spoiler:martha schreef: za 26 sep 2020, 13:00 Wel heb ik ooit eens Marianne verdacht van een buitenechtelijk kind
Dus daar moet een grondige reden voor zijn. benieuwd...benieuwd!

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Inhouden seizoen 26
Alhoewel (het is hier het spoiler hoekje hé) ik op de FB pagina van één een foto zag van de acteur die een ijsje aan het eten was, en dat was in die warme week in augustus en die opnames zullen ze nu nog niet uitzenden ttz denk ik hé.
En dan is er nog die spoiler van donderdag 8 oktober dat Tim wordt weggeroepen voor een dringende zaak : het mysterie van de tweede tent

Er is nog het volgende waaraan ik juist denk : de eerste tent stond bij het kanaal, als ik het me herinner en in het filmpje dat één gisterenavond na brookwood mysteries toonde zat Robin vastgebonden met zijn handen in de auto van Xander. Zijn ze misschien in het water gereden ?
En Tiboko : Walter Dedecker was inderdaad huisarts. Maar dat is zo lang geleden, de meesten gaan niet meer weten wie dat is.
0 x
-
- x 435
Inhouden seizoen 26
Ik zie toch eigenlijk niet direct iets in de spoilers dat er op wijst dat Xander een zoon van Walter zou zijn. Waar ik eerder aan denk is dat Tania een halfzus van Ann en Tom zou kunnen zijn en dat Walter dus ook hààr vader zou zijn. Zou ook verklaren waarom Ann verscheurd zou raken door haar gevoelens. Aan de ene kant is er de liefde voor Tania, maar anderzijds is het haar zus.martha schreef: za 26 sep 2020, 13:00 nog eens de spoilers overlopen voor volgende en de daaropvolgende week en ik vrees dat de roddels die nu al zo lang en zo hardnekkig de ronde doen op de FB groep van Thuis wel eens de waarheid kunnen zijn dat Xander de halfbroer van Tom en Ann is; eerlijk gezegd, ik geloofde dat eerst niet.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inhouden seizoen 26
Dat zou inderdaad ook een mogelijkheid zijn.
Het zou daarom misschien interessant zijn om het percentage van de verwantschap te kennen, maar daar is bij mijn weten met geen woord over gerept.
Het zou daarom misschien interessant zijn om het percentage van de verwantschap te kennen, maar daar is bij mijn weten met geen woord over gerept.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Inhouden seizoen 26
Neen, inderdaad niet en daar moet je dan dokter voor zijn om niet door te vragen! Mateloos ergerlijk!

0 x
-
- Poster rang 5
Tom De Decker (Wim Stevens)
Zou het Walter zijn die Tania verkracht heeft destijds?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ik snap er niks meer van. Normaal moeten er toch DNA sporen dan terug te vinden zijn bij Tom ook?? Of is Tom een onechte zoon dan? Want hij en Ann zijn normaal zusters, dus moeten toch hetzelfde DNA hebben..??
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Inhouden seizoen 26
Misschien zijn ze geen broer en zus. Hebben ze altijd gedacht, maar nu komt de aap misschien uit de mouw.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Inhouden seizoen 26
Komt misschien al vanavond uit, want hij gaat haar (naar de vooruitblik te oordelen) zeggen dat hij géén verwantschap heeft met Xander.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Tom zou toch niet de vader van Xander zijn maar er is wel verwantschap tussen Xander en Ann ??? Is Ann dan zijn moeder ???
0 x
-
- x 435
Inhouden seizoen 26
Nee, Tania is echt wel zijn moeder. Dat is nu wel iets dat ze toch wel zeker kan weten. Ann heeft zelfs nooit een voltooide zwangerschap gehad. Daar was is ze medisch niet toe in staat. Het is ook niet omdat Tom niet de vader is dat er helemaal geen verwantschap is.johan1969 schreef: wo 30 sep 2020, 19:37 Tom zou toch niet de vader van Xander zijn maar er is wel verwantschap tussen Xander en Ann ??? Is Ann dan zijn moeder ???
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Inhouden seizoen 26
Was wel ironisch bedoeld hoor!

0 x