Welke verhaallijn mag voor jou gauw ten einde zijn?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

wat de potentiële kopers van het huis van Frank betreft moet ik steeds denken aan het gezegde "als 2 honden vechten om een been, loopt een derde er mee heen" :lol: Wie die "derde" is dat laat ik nog in het midden.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

martha schreef: di 08 dec 2020, 14:32 Wie die "derde" is dat laat ik nog in het midden.
Waldek zal misschien ook goesting krijgen om (terug) in een huis te wonen? Met al die logeurs die hij regelmatig onderdak moet bieden, kan hij misschien beter in een huis met een grote zolder gaan wonen?
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Dat huis is toch véél te groot voor Waldek, met o.m. twee (of zijn het 3) slaapkamers én een grote zolder ?

Zijn twee logées zijn binnenkort toch ook weg, want die zoeken toch naar een eigen huis ??
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Tiboko schreef: di 08 dec 2020, 15:02 Zijn twee logées zijn binnenkort toch ook weg, want die zoeken toch naar een eigen huis ??
Maar na deze komen er weer andere, dus.. zou het wel een goed idee van hem zijn (als ik niet aan de prijs denk, tenminste).
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Eddy en zijn gesnuif.

Hoe lang gaan ze dat nog trekken zeg. Ik spoel nu al door telkens hij in beeld komt, terwijl hij toch altijd een van de leukste personages was.

Maar nu dus, zo saai.
1 x
Trouwe kijker
Nog geen rang
x 117
x 29

Bericht door Trouwe kijker »

Angèle haar oversekst gedrag en haar gezaag tegenover Eddy over zijn reukzin! Zo oersaai en stomvervelend seg!
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Die hele verhaallijn rond Jacques. Het is allemaal zo overdreven geforceerd dat het nog weinig aangenaam om volgen is.
2 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

tvx1 schreef: do 15 apr 2021, 00:35 Die hele verhaallijn rond Jacques. Het is allemaal zo overdreven geforceerd dat het nog weinig aangenaam om volgen is.
Kan ik me alleen maar bij aansluiten.

En verder dat verhaaltje over de snuifdoos van Eddy, dat heeft nu echt wel lang genoeg geduurd. WTF :roll:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Hier ook : Eddy en de geur perikelen en by the way: doe Angèle eens iets meer deftigs aan! Stoort op m'n lichtgevend bakje! Kan aannemen dat ze haar als een bepaald type willen neerpoten, maar trop is teveel zoals eens iemand gezegd heeft! En ik vind dat die ziekte van Bob ook wel een meer positieve wending mag krijgen. Teveel wit en ziekenhuis in Coronatijden!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 950
x 1517

Bericht door heidiw »

Het Thuisleven van Paulien. Dat had overigens al lang mogen geëindigd zijn.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

heidiw schreef: vr 16 apr 2021, 11:17 Het Thuisleven van Paulien. Dat had overigens al lang mogen geëindigd zijn.
Een personage dood wensen vind ik nu eigenlijk toch wat overdreven.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef: vr 16 apr 2021, 14:15 Een personage dood wensen vind ik nu eigenlijk toch wat overdreven.
't Is niet omdat men een personage wil zien verdwijnen dat men een slecht mens is, hé?! Enne, ze was nog niet zo lang geleden (kunnen we ook nog over discussiëren) haar leven moe. Ze was maar één stap verwijderd van haar einde... Dat ze zelf wenste. Van mij mag Paulien ook voorgoed verdwijnen (uit de soap "Thuis", wel te verstaan).
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 950
x 1517

Bericht door heidiw »

tvx1 schreef: vr 16 apr 2021, 14:15 Een personage dood wensen vind ik nu eigenlijk toch wat overdreven.
Je begrijpt me ietwat verkeerd denk ik. Ik wens het personage niet dood op welke manier of welke reden dan ook. Ik wens gewoon dat ze ophoepelt. Wat mij betreft had dit al eerder mogen gebeuren omdat haar rol al lang uitgespeeld is en ze behalve wat foto's nemen en zuur kijken eigenlijk al een paar seizoenen niets meer van betekenis doet. Maar dat is mijn mening natuurlijk. Misschien was de term "Thuisleven" wat ongelukkig gekozen, dus bij deze is dit wat uitgeklaard.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

Tiboko schreef: do 15 apr 2021, 00:48 En verder dat verhaaltje over de snuifdoos van Eddy, dat heeft nu echt wel lang genoeg geduurd
Ik heb ergens een vermoeden dat de geurproblemen van Eddy weleens een rol kunnen spelen in de finale aflevering ergens midden juni. Waarom anders zoveel nadruk op leggen ? Okee, het is een probleem als men niets meer ruikt en dus niets meer proeft (ik heb zo een collega gehad ) maar zo lang daarover door bomen in Thuis ....
wat me niet interesseert (ik geef toe, het komt door mijn leeftijd :mrgreen: ) is dat gemekker over het liefdesleven van britney en robin en sihame.
2 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

martha schreef: za 17 apr 2021, 11:21 wat me niet interesseert (ik geef toe, het komt door mijn leeftijd :mrgreen: ) is dat gemekker over het liefdesleven van britney en robin en sihame.
Geen idee of het aan de leeftijd ligt verder :razz: , maar ik sluit me er hoe dan ook graag bij aan. Britney heb ik in het verleden altijd wel een leuk personage gevonden, maar na de toevoeging van Robin en Zihame vind ik het bergafwaarts gegaan en die zure verhaallijn rond dat drietal kan me al helemaal weinig boeien. Met alle respect voor de jonge acteurtjes die daar toch maar voor die camera's gaan staan (ik vind dat echt heel knap), moet ik bovendien toegeven dat ik sommige "kwade" scènes enorm geforceerd over vind komen, wat niet bepaald helpt...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Plaats reactie