Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
johan1969 schreef: vr 08 mar 2019, 15:27
Een trouw op de laatste dag Thuis dit seizoen, dat belooft ! Wat zou er allemaal gebeuren ? Tamara heeft n miskraam ? Haar kindje is opvallend donker. Tamara slaat Christine de schedel in (of omgekeerd). Spannend
27 juni is niet de laatste dag. De laatste vrijdag is 28 juni, de dag waarop de geboorte van Bob’s zoon is uitgerekend.
Jawadde, spanning alvast verzekerd, is 't niet ons, dan wel bij Tamara.
Christine zal tegen die tijd wel al weten of ze haar buit binnenhaalde... of net niet. Ik hoop voor Bob dat die trouwerij niet doorgaat...
Leysen? Ik herinner mij een interview met wijlen Jenny Tanghe die zei: "ik had geen bijnaam nodig, mijn achternaam volstond". Dus, Christine "Tanghe" was wellicht beter geweest
maar wel een heel interessante tang Tegenwoordig noemt men dat een "bitch"
En natuurlijk dat zij al de credits wil opeisen voor het redden van Karin haar leven Bobbie zal nog meer gedresseerd worden en wie weet zal zij ook proberen Karin tot haar slaafje te maken (net zoals ze al met Olivia gedaan heeft).