het kapsel van de echtgenoot van die Els Ik zie hem al naar een sterrenrestaurant gaan daarmee
Er zou inderdaad een tweede reeks komen maar dan niet voor het jaar 2018. Maar of Adriaan nog zal presenteren ? In de humo zegt hij toch dat hij het bij één seizoen zal laten en ja, dat hij presenteert zoals hij werkelijk is. Geen rolletje speelt.
Het gaat er vooral om dat ik een topic opstart over iets dat ik leuk vind en waarin je kan discussiëren met andere mensen die het enigszins ook interesseren. Als je dan de helft moet door scrollen omdat sommigen na elke aflevering perse willen laten weten dat het hen geen barst kan schelen, vind ik dat niet echt constructief. Liever 2 actieve leden in een topic die gekeken hebben en iets erover te vertellen hebben dan 20 die dan over professor t beginnen
Als niemand het leuk vindt verdwijnt die topic vanzelf. Dan is het maar zo.
Ik vond het wel leuk maar een tweede reeks hoeft niet perse. Ik vind Adriaan idd een prima presentator om zoiets te doen. Het is toch zo''n schatje
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Ik heb de laatste aflevering gemist, mijn digicorder heeft het om de één of andere reden niet opgenomen
Benieuwd hoe ze dat volgende seizoen gaan aanpakken ja.
Sorry hannanaske en anderen voor mijn negatieve commentaar op het programma want die posts zijn denk ik aan mij gericht. Ik zag het programma alleen niet graag en zag begin en einde in afwachting van professor T. Oprecht Sorry voor alles Echt
hannanaske schreef:Ik vond die els trouwens een heel toffe madam. Goedlachs en heel vrolijk. Misschien was dat het probleem; ze lachtte teveel. Want tegenwoordig moet je vooral klagen en destructief zijn als je op dit forum komt.
Da's nu ook lekker negatief. Morgen schijnt de zon.