speculaties seizoenfinale seizoen 21

Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: speculaties seizoenfinale seizoen 21

Bericht door Djenner »

- William zal Marianne proberen vermoorden en ze zal net worden gered door Hélène.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik krijg zo een lichtblauw vermoeden dat één van de gebeurtenissen in de seizoensfinale de feestelijk opening van de nieuwe Zus&Zo zal zijn en dat daar dan iets gaat mislopen. :denk:
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

tvx1 schreef:Ik krijg zo een lichtblauw vermoeden dat één van de gebeurtenissen in de seizoensfinale de feestelijk opening van de nieuwe Zus&Zo zal zijn en dat daar dan iets gaat mislopen. :denk:
zolang het maar geen brand is.... al is het dan vijf seizoenen geleden dat het nog gebrand heeft in Thuis!
0 x
zarsas
Nog geen rang

Bericht door zarsas »

Ik denk dat Eddy uit de gevangenis gaat ontsnappen.
0 x
zarsas
Nog geen rang

Bericht door zarsas »

Het grote evenement waar de meeste personages aanwezig zullen zijn, zal dan de trouw van Peter en Femke zijn.
0 x
Truestory
Nog geen rang

Bericht door Truestory »

Opnieuw een gokje. Vorig jaar zat ik er niet veel naast :D.

Het valt me steeds op dat de makers vanaf mei hints beginnen droppen. Kleine subtiele dingen voor de seizoensfinale. Mijn gokjes:

William verhaal komt tot de ontknoping. Tom's plan dat hij nu uitvoert lukt. Hij bouwt een goede relatie op waardoor Marianne ook steeds meer twijfelt om niet terug in België te komen wonen voor de kinderen en de kleinkinderen. William voelt Marianne wegglippen uit zijn handen en wordt zot. Wanneer Marianne met het voorstel komt om naar België te gaan, besluit William om Tom uit de weg te ruimen. Terwijl hij zijn plan aan het uitvoeren is wordt hij betrapt door Marianne. Die gelooft haar ogen niet, William probeert het uit te leggen, maar hier kan hij zich niet uitpraten. Hij besluit Marianne niet te laten gaan en gijzelt zo eigenlijk Tom en Marianne tot hij een plan kan bedenken.
Moderator bericht:
Gedeelte tekst verwijderd.
Geen spoilers in deze topics!
Ook zal er toenadering komen tussen Rosa en Femke aangezien ze een soort van 'Connectie' hebben. Stoere Frank is ook volledig van de kaart door het verlies van niet één, maar twee kinderen. Waardoor hij meer dan ooit beseft dat het leven te kort is. Hij besluit vervolgens zijn laatste kind, Kaat te aanvaarden voor wie ze is. Maar dat zou dus allemaal volgend seizoen zijn. De cliffhanger is volgens mij het ongeluk van Bianca en Peggy.

Terug naar William story. Karine vindt het verdacht dat Tom niet verschijnt op kantoor. Ook Hélène krijgt dit te horen. Zij werkt samen met Karine om de locatie te achterhalen. Karine rijdt er naartoe, maar wordt betrapt door William. William beslist dat een leven zonder Marianne geen leven is en besluit de boel in brand te steken. Net wanneer hij de brand wil aanrichten komt Hélène die hem aanvalt. Zij raakt hierbij zwaargewond. De brand gaat aan en Tom kan Marianne redden. Ook Karine kan uit de brand ontsnappen. Door alle spanning en het besef aan wat ze zijn ontsnapt kust Karine Tom die deze keer niet tegenspartelt. Marianne ziet dit stiekem, maar beslist te doen alsof ze niets heeft gezien. Ze bellen de brandweer, het lot van Hélène en William is onzeker.

Lowieke vertrekt op buitenlandse stage en houdt een afscheidsfeestje. Luc zit er met gemengde gevoelens, maar wordt getroost door Rosa. De twee lijken meer toenadering te zoeken tot elkaar, tot Tim op het feestje verschijnt en meedeelt dat er een dodelijk ongeluk is gebeurd.

EINDE :P
0 x
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2
x 1

Bericht door GroteThuisfan!!! »

Daar kan ik me volledig in vinden! Ik kijk nu al uit naar het vervolg... :) En hoogstwaarschijnlijk is het grote verrassing trouwfeest van Peter en Femke ook voor de seizoensfinale!
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

Het proces van Hélène .
William gijzelt de nieuwe bewoners van het doktershuis, Charité en Joseph inclusief.
Louis vertrekt op erasmus.
0 x
Juut
Nog geen rang

Bericht door Juut »

Kan een heel eind meegaan met de speculaties van Truestory :yup: Bruiloften zijn altijd goed voor een cliffhanger en het gedoe met Marianne en William duurt al veel te lang. Als Eddy ontsnapt uit de gevangenis hoop ik dat die niet meer terugkomt. Nancy steekt hem per abuis neer als ze denkt er een inbreker is haar nieuwe woonst. William zal de brand die hij zelf aansteekt niet overleven, zijn we eindelijk verlost van dat personage.
0 x
RWSBfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door RWSBfan »

Arne heeft Olivia terug in zijn macht,zover zelfs dat hij haar gijzelt.Wie redt haar?Jana?Bob?Kaat?
William voelt dat Tom te dicht komt,maar als hij zijn geweer onderaan de tafel zoekt,blijkt Marianne heb achter zijn rug reeds gevonden te hebben.In een gevecht tussen Tom en William schiet Marianne per ongeluk op...Tom?William?Er valt een dodelijk(?) slachtoffer.
Judith en Toon belanden na een leuke avond dronken in bed.Wanneer ze horen van het ongeluk van Tom of William spoeden ze zich naar de plek vh onheil.Maar onderweg rijden ze iemand aan,wie?Eddy die ontsnapte?Peggy?Lowie?
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Bovenstaande van RWSBfan klinkt nogal plausibel !
0 x
RWSBfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door RWSBfan »

Dankuwel :thumbup:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

martha schreef:Het proces van Hélène .
William gijzelt de nieuwe bewoners van het doktershuis, Charité en Joseph inclusief.
Louis vertrekt op erasmus.
Ik vul aan : Kaat krijgt een ongeluk, al dan niet door de schuld van Frank, belandt in het ziekenhuisbed dat voor het ogenblik toch maar leeg staat en Frank gaat nog meer gebukt onder schuldgevoelens en einde volgende seizoen verzoenen ze zich.
0 x
mij
Nog geen rang

Bericht door mij »

Zou het iets met Bennie te maken hebben? Wel verdacht dat hij zo dicht bij de seizoensfinale terugkomt.
0 x
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

Moderator bericht:
Geen spoilers hier!
Ook niet met de 'spoiler-knop', want die is enkel voor het hoekje 'Andere TV-programma's'.
Ook verwijzingen naar artikels die in de pers verschenen zijn en spoilers verklappen mogen hier niet gepost worden.
0 x
Gesloten