The Missing
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
-
Yole
- Nog geen rang
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: The Missing
Foutje van mij: blijkbaar volgende week pas aflevering 5 van 8.karolien85 schreef:Volgende week al?
Maar het leek er voor mij op dat het gisteren de voorlaatste aflevering was. Mss gaan ze toch nog op zoek naar die snotaap van het vorige seizoen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
ikke
- x 435
Och wat ben ik heden blij, The Missing is nog niet voorbij!lord F. schreef:Foutje van mij: blijkbaar volgende week pas aflevering 5 van 8.karolien85 schreef:Volgende week al?
Maar het leek er voor mij op dat het gisteren de voorlaatste aflevering was. Mss gaan ze toch nog op zoek naar die snotaap van het vorige seizoen.
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
nee, er komt nog spanning genoeg aanikke schreef:Och wat ben ik heden blij, The Missing is nog niet voorbij!lord F. schreef:Foutje van mij: blijkbaar volgende week pas aflevering 5 van 8.karolien85 schreef:Volgende week al?
0 x
-
Yole
- Nog geen rang
Of Sam, de vader van Alice was ook de vader van Sophie...
Of het was inderdaad Sophie die terugkwam en zich voordeed als Alice en daarna op de een of andere manier er voor gezorgd heeft dat de echte Alice toch opeens dood in het tuinhuis lag en Sophie gaat na de brand weg en leeft onder een valse identiteit verder (misschien die van het 3e meisje ?) ...
Of het was inderdaad Sophie die terugkwam en zich voordeed als Alice en daarna op de een of andere manier er voor gezorgd heeft dat de echte Alice toch opeens dood in het tuinhuis lag en Sophie gaat na de brand weg en leeft onder een valse identiteit verder (misschien die van het 3e meisje ?) ...
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Pff
de schoonste agent moet t weer bekopen
Het kleine meisje is dus het kindje van Alice, ocharm dat dutske ..
En die derde persoon, samen met Reed en de vader van Eve is volgens mij die militair die samen met Alice even buiten gegaan was ( op het bankje ) tijdens haar 'terugkomst-ondervraging'
Het kleine meisje is dus het kindje van Alice, ocharm dat dutske ..
En die derde persoon, samen met Reed en de vader van Eve is volgens mij die militair die samen met Alice even buiten gegaan was ( op het bankje ) tijdens haar 'terugkomst-ondervraging'
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Daar wil ik liefst niet meer teveel aan denken..martha schreef:Wel een speciale manier om iemand te vermoorden
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Op het einde is het altijd spannend.. En Julien heeft ook waanbeelden.. Zouden die allemaal dood zijn? vrouw, dochter..?
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Spannend zeg, het dode meisje in de schuur, zou dat dan het andere vermist meisje geweest zijn
waarschijnlijk wel he, want Sophie en Alice leven nog. Ben zeer nieuwsgierig naar t einde 
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Deze avond de laatste ! Ik kijk er naar uit ! ( niet omdat het de laatste is he, maar omdat t zo spannend is
)
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

In vorige aflevering zat og een verwijzing naar het eerste seizoen zeker? 
Grappig trouwens om Laura Fraser in deze serie te zien na haar onvergetelijke rol in Breaking Bad.
Grappig trouwens om Laura Fraser in deze serie te zien na haar onvergetelijke rol in Breaking Bad.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
gisterenavond aan "binge kijken" gedaan en de drie laatste afleveringen die opgenomen waren bekeken. Ja, ik ben blij dat alles opgelost is geraakt en alle antwoorden werden gegeven. Vond deze reeks veel spannender dan de eerste waar ik eerlijk gezegd soms tegen mijn goesting naar het kijken was. Deze niet.
0 x