Zou hij Frank kennen eigenlijk? Daar leek het wel op.
mja, ik weet niet wat Frank de vorige keer gevraagd heeft aan die Thomas toen hij zei "We moeten eens klappen."Caligula schreef:Bij mijn weten heeft hij de Frank juist een keer gezien maar hij herkende hem wel direct. Zou hij hem toch ook van vroeger kennen?
Het is en blijft een detective, hé.Caligula schreef:Juist gekeken. Het is toch wel vreemd dat die Thomas dichtklapt zogauw hij de naam Luc Bomans hoort.
Bij mijn weten heeft hij de Frank juist een keer gezien maar hij herkende hem wel direct. Zou hij hem toch ook van vroeger kennen?
Ik denk dat Frank klappen zal mogen uitdelen om iets uit die Thomas te krijgen over Luc.Caligula schreef:Blijft natuurlijk dat Frank tegen Thomas zei: We moeten eens klappen. Hebben ze dan "geklapt"?
waarschijnlijk om hem eraan te herinneren dat hij niks mag lossen over wat er in Mexico gebeurdeCaligula schreef:Waarom wil Luc Thomas zo dringend zien? Dat is wat me bezighoud.
Heu...hoe kun je een GSM die ergens in een riool ligt vinden via DNA analyse? Zeer interessant.Captain Cuckoo schreef:Hoezo heeft nog niemand van de personages gedacht beroep te doen op onze vriend Detective mega-Thomas? Die zou via zijn DNA-analyse de GSM van Hélène al lang gevonden hebben.
ttz Ik kan dat niet, maar ik ben dan ook géén Mega-ThomasCaligula schreef:Heu...hoe kun je een GSM die ergens in een riool ligt vinden via DNA analyse? Zeer interessant.Captain Cuckoo schreef:Hoezo heeft nog niemand van de personages gedacht beroep te doen op onze vriend Detective mega-Thomas? Die zou via zijn DNA-analyse de GSM van Hélène al lang gevonden hebben.