Wendy Stuyven (Anneke De Keersmaeker)

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Wendy Stuyven (Anneke De Keersmaeker)

Bericht door Caligula »

Captain Cuckoo schreef:Daar hebt ge gelijk, maar als Peggy niks mispeuterd had, was die bom na een andere aanleiding wel gebarsten. Die tijdbom tikt nog altijd.
Peggy heeft immers naar aanleiding van een liefdeskwestie een kind ontvoerd, en was Frank niet tussengekomen, had ze het met zich mee in de dood gesleurd. Heet zoiets niet moordpoging? Zij is daar tot nader order nooit voor gestraft. Mede door toedoen van Waldek is zij daar uiteindelijk mooi mee weg gekomen, vindt ge niet?
Ja,natuurlijk vind ik dat. Maar ja,het is nu zo. Dat soort dingen gebeuren in Thuis.
En het ergste is eigelijk dat dit na een tijdje gewoon wordt vergeten. En dan zeggen ze: zeg ge gaat daar toch niet over blijven zeuren zeker? Zo is dat nu eenmaal.
0 x
Potentia Principatum
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Ik heb er toch maar een wrang gevoel bij dat zij de nieuwe partner van haar ex gaat controleren. Renzo is nog altijd de papa van Dylan, en die lijkt graag bij zijn papa te zijn. De situatie waarin Wendy & Renzo uit elkaar zijn gegaan, lijkt nog niet echt verbeterd. Véél vertrouwen in Renzo heeft ze al niet en daar is dat kind het slachtoffer van.

Ik denk eerder dat ze een stok zocht om mee te slaan want ze gaf haar kind sowieso niet graag af.
Eerst was het omdat Renzo geen werk had en blablablabla....

Toen bleek dat Dylan het goed kon vinden met Peggy, is ze nog wat verder gaan speuren. :thumbdown:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Als dat weekend mislukt is Renzo die zich afzijdig houdt, goed werkt en dol is op zijn
zoontje de pineut. Femke moet die Wendy afwimpelen. Dat lijkt er eentje waar ge
beter in een grote boog omheen loopt.

Peggy versus Wendy kan spannend worden, dat wel natuurlijk. :twisted:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ranske schreef:Dat lijkt er eentje waar ge
beter in een grote boog omheen loopt.
Een hele grote boog. Dat mens is niet te vertrouwen.
0 x
Potentia Principatum
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

Is dat dan zover raar dat een moeder meer wil weten over de nieuwe vrouw van haar ex man, alvorens zij haar kind toevertrouwd.

Ik kan Wendy best begrijpen dat indien ze te weten komt dat Peggy wraak probeert te nemen op haar ex via kinderen, dat zij weigert Dylan mee te geven.

Het is niet ondenkbaar moest Peggy gedumpt worden door Renzo dat ze weer helemaal labiel wordt en Dylan iets aandoet.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Lazylady schreef:Het gaat ook wel om Renzo, en daar zit Femke vooral mee in. Hij ziet Peggy echt graag.
Hij ziet vooral Dylan graag. En die twee dreigen hier het grootste slachtoffer te worden...
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Ik heb het elders al geschreven: ik vind dat wij Wendy niet mogen veroordelen aan de hand van wat wij tot nog toe gezien hebben. Zij heeft ocharme nog maar vijf lijntjes tekst gehad, Renzo al hele bladzijden.
Wendy lijkt een eerder bezadigd dametje, Renzo kennen we als volstrekt losgeslagen projectiel. En toch… Spanje, zon, juiste sfeer en negen maanden later kozen ze de naam Dylan.
Dat Renzo zijn zoon graag ziet lijdt geen twijfel, maar Wendy doet dat ook, en ik vermoed dat zij beseft dat Renzo bij gebrek aan nuchter gezelschap om hem tijdig wat af te remmen, snel op idioot gevaarlijke ideeën kan komen.
Daar zijn absoluut zeker precedenten geweest.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Lolplayer schreef:Is dat dan zover raar dat een moeder meer wil weten over de nieuwe vrouw van haar ex man, alvorens zij haar kind toevertrouwd.
Ik kan Wendy best begrijpen dat indien ze te weten komt dat Peggy wraak probeert te nemen op haar ex via kinderen, dat zij weigert Dylan mee te geven.
Het is niet ondenkbaar moest Peggy gedumpt worden door Renzo dat ze weer helemaal labiel wordt en Dylan iets aandoet.

Overdrijf je niet een beetje? Peggy heeft geprobeerd zelfmoord te plegen en daarbij Lukas met zich mee willen sleuren. Dat is het verleden. Femke zou er goed aan doen om dat verleden te laten rusten...
Als Wendy echt zo om Dylan geeft, dan moet ze toch wel weten/zien dat Dylan met plezier naar z'n vader en Peggy gaat.
Zij zoekt een reden om Dylan voor zich alleen te hebben en te houden. Dylan en Renzo doen niet direct ter zake.
Dat denk ik.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Als je in Thuis begint na te denken over termijnen langer dan 1 jaar geleden, is niemand betrouwbaar. Zelfs Femke niet! En dan zou Wendy in de eerste plaats al niet zo zot geweest zijn om met Renzo een kind te maken. :lol:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

hannanaske schreef:Als je in Thuis begint na te denken over termijnen langer dan 1 jaar geleden, is niemand betrouwbaar. Zelfs Femke niet! En dan zou Wendy in de eerste plaats al niet zo zot geweest zijn om met Renzo een kind te maken. :lol:
Deel 1: ja.
Deel 2: Dat is wel in de veronderstelling dat Wendy op een dag rustig aan Renzo voorgesteld heeft om samen een kind te maken, en hij daar na een poos van grondige analyse in toestemde.
Mijn gok? Renzo zal wel het initiatief genomen hebben, op die "niet echt fijnzinnige" wijze zoals we intussen van hem gewend zijn.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ikke schreef: Femke zou er goed aan doen om dat verleden te laten rusten...
En Wendy of niet, ik denk toch dat het ietwat moeilijk is in het geval van Femke om te vergeten dat je dagelijks geconfronteerd wordt met iemand die je kind heeft proberen te verzuipen.
0 x
Potentia Principatum
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Als iemand uw kind heeft ontvoerd en dan mee de dood heeft willen insleuren en er op de koop toe niet voor gestraft werd, HOE KUNT GE DAT NU LATEN RUSTEN ?????
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

nounake schreef:Als iemand uw kind heeft ontvoerd en dan mee de dood heeft willen insleuren en er op de koop toe niet voor gestraft werd, HOE KUNT GE DAT NU LATEN RUSTEN ?????
Als Femke in staat is om "naast" Peggy te werken en dagelijks met haar geconfronteerd wordt, dan is het voor haar ook mogelijk om het verleden te laten rusten. Anders zie ik niet in hoe ze daar kan werken.

En nu terug over naar Wendy? :mrgreen:
0 x
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

ikke schreef: Overdrijf je niet een beetje? Peggy heeft geprobeerd zelfmoord te plegen en daarbij Lukas met zich mee willen sleuren. Dat is het verleden. Femke zou er goed aan doen om dat verleden te laten rusten...
Als Wendy echt zo om Dylan geeft, dan moet ze toch wel weten/zien dat Dylan met plezier naar z'n vader en Peggy gaat.
Zij zoekt een reden om Dylan voor zich alleen te hebben en te houden. Dylan en Renzo doen niet direct ter zake.
Dat denk ik.
Nope je moet realistisch zijn en uit het verleden leren.

De kans dat labiele mensen of criminelen het bij één feit houden en nooit een terugval hebben is héél klein.
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Captain Cuckoo schreef:Als zij -laat het ons houden op- voorzichtig is, voor zij haar zoontje een weekend aan Peggy wil toe te vertrouwen, zal daar wel een grondige reden toe bestaan. Denk bijvoorbeeld aan het lumineuze idee van haar ex-man om 's nachts wat op het strand rond te hossen in een taxi bestuurd door een blinde Snuit. Mogelijk heeft hij eerder nog dergelijke initiatieven genomen waarvan wij geen weet hebben?
Het ging vooral over Peggy. En ze bleef maar doorbomen. Dat kwam nogal geforceerd over. Zoals eerder gezegd, het is duidelijk bedoeld om er een extra verhaallijn uit te halen: Renzo die Dylan niet meer mag zien zolang Peggy er is, een gevecht over het hoederecht van Dylan, Renzo die moet kiezen tussen zijn zoon of Peggy.
Lolplayer schreef:Is dat dan zover raar dat een moeder meer wil weten over de nieuwe vrouw van haar ex man, alvorens zij haar kind toevertrouwd.
Haar kind? Het is ook Renzo zijn kind.
Laatst gewijzigd door Omega op do 14 mei 2015, 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Gesloten