SPOILER ALERT!!! (Geen officiële bron)
- annekeHU
- Poster rang 4

Re: SPOILER ALERT!!! Lezen op eigen risico!!!
klopt , ik had het eigenlijk beter meteen daar gezet.
0 x
-
spirit-es
- Nog geen rang
Geen probleem toch ... dan komt dat in de topic 'wat klopt er niet in thuis'tvx1 schreef:Ha ja, da's waar. Goed opgemerkt! Als Simonne al een kind op de wereld gezet heeft voor ze Frank leerde kennen, zou Yvette daar toch wel iets van gemerkt moeten hebben. Bovendien kan ik mij niet inbeelden dat Yvette zomaar zou toelaten dat Simonne een baby zou achterlaten in het bos.Blabsie schreef:Ann was toen 27 aan het begin van seizoen 1. Dus die is idd 47 nu.tvx1 schreef:Marianne is 68. Ze werd 50 tijdens seizoen 2. We zijn nu seizoen 20, dus 50+18=68.
Peggy is 37. Ze vierde tijdens seizoen 1 haar 18e verjaardag. 18+19=37
Rosa is 54. Ze kreeg Peggy op haar 17e. 37+17=54
Ann moet minstens rond de 47 zijn. Ze was tijdens seizoen één al een poos huisarts in haar eigen praktijk. Zo een opleiding duurt minstens 9 jaar (dus als je geen enkel jaar moet overdoen). Op 18 naar de universiteit + 9 jaar + minstens 1 jaar dat ze al huisarts was = 28 jaar tijdens seizoen 1 + 19 seizoenen= 47 jaar nu
Tom werd 22 tijdens seizoen 1 en was volop student Rechten. 21+19=41
En nee, er zijn geen tijdsprongen geweest in Thuis. Enkel Franky en Lowie die aan een syndroom, dat ze SORAS (=Soap Opera Rapid Aging Syndrome of Soap Opera Versnelde Veroudering Syndroom) noemen, geleid hebben. Dat het geïsoleerde gevallen zijn is heel duidelijk te merken aan andere personages, zoals Britney, die duidelijk geen tijdsprong doorgemaakt hebben.
Frank was 43 is seizoen 1 dacht ik .
Overigens ... Als Simonne de moeder is van Sam (En Herman de vader ???) dan zou Yvette dat toch ook op één of andere manier in de mot moeten hebben.
0 x
-
LeWallon
- x 435
Heel vaak weet niemand in de omgeving van de moeder (en vader) het. Vaak gaan die moeders ook bredere kledij dragen, hun buik wat afspannen.tvx1 schreef:Ha ja, da's waar. Goed opgemerkt! Als Simonne al een kind op de wereld gezet heeft voor ze Frank leerde kennen, zou Yvette daar toch wel iets van gemerkt moeten hebben. Bovendien kan ik mij niet inbeelden dat Yvette zomaar zou toelaten dat Simonne een baby zou achterlaten in het bos.Blabsie schreef:Ann was toen 27 aan het begin van seizoen 1. Dus die is idd 47 nu.tvx1 schreef:Marianne is 68. Ze werd 50 tijdens seizoen 2. We zijn nu seizoen 20, dus 50+18=68.
Ann moet minstens rond de 47 zijn. Ze was tijdens seizoen één al een poos huisarts in haar eigen praktijk. Zo een opleiding duurt minstens 9 jaar (dus als je geen enkel jaar moet overdoen). Op 18 naar de universiteit + 9 jaar + minstens 1 jaar dat ze al huisarts was = 28 jaar tijdens seizoen 1 + 19 seizoenen= 47 jaar nu
En nee, er zijn geen tijdsprongen geweest in Thuis. Enkel Franky en Lowie die aan een syndroom, dat ze SORAS (=Soap Opera Rapid Aging Syndrome of Soap Opera Versnelde Veroudering Syndroom) noemen, geleid hebben. Dat het geïsoleerde gevallen zijn is heel duidelijk te merken aan andere personages, zoals Britney, die duidelijk geen tijdsprong doorgemaakt hebben.
Overigens ... Als Simonne de moeder is van Sam (En Herman de vader ???) dan zou Yvette dat toch ook op één of andere manier in de mot moeten hebben.
Als zwangere vrouwen ongepland zwanger zijn en het kind niet willen houden dat voelt dat kind dat soms. Om het met de woorden van een medewerkster bij een adoptiedienst te zeggen 't'Is net of dat kindje weet dat het zich moet verstoppen.'
0 x
-
tvx1
- x 435
Maar toen ze ongepland zwanger was van Luc, nota béné, wilde ze er nog niet aan denken om dat kindje niet te houden.LeWallon schreef:Heel vaak weet niemand in de omgeving van de moeder (en vader) het. Vaak gaan die moeders ook bredere kledij dragen, hun buik wat afspannen.tvx1 schreef:Ha ja, da's waar. Goed opgemerkt! Als Simonne al een kind op de wereld gezet heeft voor ze Frank leerde kennen, zou Yvette daar toch wel iets van gemerkt moeten hebben. Bovendien kan ik mij niet inbeelden dat Yvette zomaar zou toelaten dat Simonne een baby zou achterlaten in het bos.Blabsie schreef:Ann was toen 27 aan het begin van seizoen 1. Dus die is idd 47 nu.tvx1 schreef:Marianne is 68. Ze werd 50 tijdens seizoen 2. We zijn nu seizoen 20, dus 50+18=68.
Als zwangere vrouwen ongepland zwanger zijn en het kind niet willen houden dat voelt dat kind dat soms. Om het met de woorden van een medewerkster bij een adoptiedienst te zeggen 't'Is net of dat kindje weet dat het zich moet verstoppen.'
0 x
-
Blabsie
- Nog geen rang
Maar mensen veranderen, levens veranderen, situaties veranderen. Als ik als tiener zwanger was geworden, dan had ik dat kindje ook niet gehouden (iig, dat was toen mijn idee, het is me gelukkig niet overkomen, dus 100% zeker kan je nooit zijn). Mocht ik nu ongepland (want mijn kinderwens is voldaan) zwanger worden, dan zou de situatie anders zijn (volwassen, stabiele job, ik heb al een kindje, ... )
0 x
-
tvx1
- x 435
Maar Simonne was toen ze dat kindje wilde houden wel niet zwanger van diegene waarmee ze getrouwd was, hé. Ze wilde zelfs niet eens met de vader van dat kindje slapen.Blabsie schreef:Maar mensen veranderen, levens veranderen, situaties veranderen. Als ik als tiener zwanger was geworden, dan had ik dat kindje ook niet gehouden (iig, dat was toen mijn idee, het is me gelukkig niet overkomen, dus 100% zeker kan je nooit zijn). Mocht ik nu ongepland (want mijn kinderwens is voldaan) zwanger worden, dan zou de situatie anders zijn (volwassen, stabiele job, ik heb al een kindje, ... )
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Volledig akkoord, maar er blijft een hemelsbreed verschil tussen een ongewenste zwangerschap afbreken, en een kind laten geboren worden, maar het vervolgens alleen achter laten in een bos.Blabsie schreef:Maar mensen veranderen, levens veranderen, situaties veranderen. Als ik als tiener zwanger was geworden, dan had ik dat kindje ook niet gehouden (iig, dat was toen mijn idee, het is me gelukkig niet overkomen, dus 100% zeker kan je nooit zijn). Mocht ik nu ongepland (want mijn kinderwens is voldaan) zwanger worden, dan zou de situatie anders zijn (volwassen, stabiele job, ik heb al een kindje, ... )
0 x
-
tvx1
- x 435
Inderdaad. En sorry als ik het dan raar vind als ze het zouden laten gedaan hebben door diezelfde Simonne die ze zo'n veertien jaar geleden er nog niet eens wilde aan denken van te overwegen om een kindje van iemand die zich aan haar vergrepen had te laten wegnemen en ook heel ongelukkig was wanneer ze een miskraam had.Captain Cuckoo schreef:Volledig akkoord, maar er blijft een hemelsbreed verschil tussen een ongewenste zwangerschap afbreken, en een kind laten geboren worden, maar het vervolgens alleen achter laten in een bos.Blabsie schreef:Maar mensen veranderen, levens veranderen, situaties veranderen. Als ik als tiener zwanger was geworden, dan had ik dat kindje ook niet gehouden (iig, dat was toen mijn idee, het is me gelukkig niet overkomen, dus 100% zeker kan je nooit zijn). Mocht ik nu ongepland (want mijn kinderwens is voldaan) zwanger worden, dan zou de situatie anders zijn (volwassen, stabiele job, ik heb al een kindje, ... )
0 x
-
fazou
- Nog geen rang
Ik las vandaag in een tijdschriftje in een interview met Marleen Mercx dat er voor haar personage een grote verhaallijn zit aan te komen... zeker weten dat het hiermee iets te maken heeft.
Trouwens haar overdreven betrokken emotionaliteit bij het horen van Sam haar zwangerschap en de overweging het weg te halen, lijken toch ook al iets prijs te geven, niet?
Trouwens haar overdreven betrokken emotionaliteit bij het horen van Sam haar zwangerschap en de overweging het weg te halen, lijken toch ook al iets prijs te geven, niet?
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

kan je vertellen in welk tijdschrift? Dan kan ik het ook ergens gaan lezen....fazou schreef:Ik las vandaag in een tijdschriftje in een interview met Marleen Mercx dat er voor haar personage een grote verhaallijn zit aan te komen... zeker weten dat het hiermee iets te maken heeft.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik heb ondertussen dat tijdschriftje vast gehad in de krantenwinkel... hetgeen op de voorpagina staat,(zware verhaallijn in thuis) staat ook in het interview met Marleen... dwz je weet niks meer, door het artikeltje te lezen, wat eigenlijk grotendeels over een van haar theaterprojecten gaat.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Idd, maar het zal wel kunnen kloppen nu he, wat zou er anders kunnen gebeuren? Denk dat het eerste bericht van deze topic meer en meer begint te kloppen 
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Volgens mij is Simonneke de mama van Sam, en heeft ze Sam als baby onbewust afgestaan. ( kijk naar het echte leven,wat daar in die kloosters gebeurde,met jonge meisjes die zwanger waren) ze is toen met haar jeugdliefde (papa van Bram,weet zn naam niet meer) zwanger geraakt. Ze is dus naar die zusters gegaan om te bevallen, en daar hebben ze haar wijsgemaakt dat haar babytje het niet overleefd had.. Groot verdriet bij Simonne en haar vriendje, en ook bij Yvette misschien, die jammer genoeg geen oma werd toen. Maar, baby Sam leefde dus nog en werd opgevoed door de zusters onder het valse voorwendsel dat ze als baby te vondeling werd gelegd...
Daardoor ook Simonne haar verzet tegen die abortus die Sam wou doen, de pijn van het 'verlies' van haar bzby indertijd kwam terug naar boven ...
Ben eens benieuwd of hier iets van gaat kloppen ...
(Van Simonne als mama van Sam ben ik bijna zeker)
(Met goedkeuring van MOD Satine, mag het hier staan,moesten jullie denken dat dit bij speculatietopic hoort )
Daardoor ook Simonne haar verzet tegen die abortus die Sam wou doen, de pijn van het 'verlies' van haar bzby indertijd kwam terug naar boven ...
Ben eens benieuwd of hier iets van gaat kloppen ...
(Van Simonne als mama van Sam ben ik bijna zeker)
(Met goedkeuring van MOD Satine, mag het hier staan,moesten jullie denken dat dit bij speculatietopic hoort )
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Juist jasatine schreef:De papa van Bram heette Herman.
0 x