Wie is de geheime aanbidder van Jana?

Gesloten
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Wie is de geheime aanbidder van Jana?

Bericht door annekeHU »

Ik blijf bij de mening dat Olivia er iets mee te maken heeft.. volgens mij wil ze Jana weg uit het huis, omdat ze schrik heeft van concurrentie in de liefde voor Lowie.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

annekeHU schreef:Ik blijf bij de mening dat Olivia er iets mee te maken heeft.. volgens mij wil ze Jana weg uit het huis, omdat ze schrik heeft van concurrentie in de liefde voor Lowie.
Dan zou ze wel al serieus "ver" zitten. Als je je beste vriendin zoiets zou willen aandoen...
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Dat was nu wel heel "toevallig" dat net Stan vergeten werd in de lijst van mannen die daar in huis geweest is die vanavond opgemaakt werd.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

ze zullen Stan niet bij de mannen rekenen... tot en met dat beertje zou het nog kunnen dat hij de dader is.. maar die onderbroek dat past m.i. niet bij een puber van 14.. maar in Thuis weet je nooit!

Ik denk eerlijk gezegd dat het onderbroekje nog ergens uitkomt ( achter de wasmachine, in de droogkastfilter, of waar dan ook) en dat degene die voor de rest verantwoordelijk is er mee stopt... en zo kan het dus perfect dat het inderdaad Olivia is. Ik zit echt niet te wachten op het vervolg van een creepy stalker -verhaallijn!
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik zou het echt erg vinden moest het Stan zijn... Zo'n braaf jongetje, laat die nu a.u.b. niet het verkeerde pad opgaan door zich met dat soort dingen bezig te houden. Dan zou ik nog liever Adil als dader zien (al kan ik me dat ook niet voorstellen).
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Lazylady schreef:Ik zou het echt erg vinden moest het Stan zijn... Zo'n braaf jongetje, laat die nu a.u.b. niet het verkeerde pad opgaan door zich met dat soort dingen bezig te houden. Dan zou ik nog liever Adil als dader zien (al kan ik me dat ook niet voorstellen).
Tiens, ga je nu al het verkeerde pad op wanneer je op iemand verliefd bent?
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef:
Lazylady schreef:Ik zou het echt erg vinden moest het Stan zijn... Zo'n braaf jongetje, laat die nu a.u.b. niet het verkeerde pad opgaan door zich met dat soort dingen bezig te houden. Dan zou ik nog liever Adil als dader zien (al kan ik me dat ook niet voorstellen).
Tiens, ga je nu al het verkeerde pad op wanneer je op iemand verliefd bent?
Lees maar eens de gazet! Dan zul je wel merken dat er in naam van de liefde rare zaken gebeuren. Mensen die hun ex vermoorden omdat ze hen niet aan een ander willen laten enz...
Dat is gelukkig geen algemene regel.
Hier gaat het om stalken, denk ik. Of om rare hersenkronkels van Lowie want die is, volgens mij, naast Olivia, ook een potentiële dader voor het plaatsen van beertjes in Jana's kamer. En nog recenter over het verdwijnen van Jana's fetisj onderbroekje...
Laatst gewijzigd door ikke op wo 28 jan 2015, 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Ik ben er toch ook niet van overtuigd dat als het Stan zou zijn, dit aangeeft dat hij op het verkeerde pad raakt.
Die jongen is 14, waarschijnlijk heeft hij niet de moed om het Jana gewoon te zeggen en dus probeert hij het op een andere manier.
Niet de beste manier, maar hij is dan waarschijnlijk ook aan zijn proefstuk toe.
Hebben we op die leeftijd niet allemaal 'gekke' dingen gedaan?

Niet dat ik geloof dat het Stan is.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef:Ik ben er toch ook niet van overtuigd dat als het Stan zou zijn, dit aangeeft dat hij op het verkeerde pad raakt.
Die jongen is 14, waarschijnlijk heeft hij niet de moed om het Jana gewoon te zeggen en dus probeert hij het op een andere manier.
Niet de beste manier, maar hij is dan waarschijnlijk ook aan zijn proefstuk toe.
Hebben we op die leeftijd niet allemaal 'gekke' dingen gedaan?

Niet dat ik geloof dat het Stan is.
Inderdaad. Ik zie echt niet waarom een paar kaartjes in de bus steken en een beertje op een bed leggen al meteen op het verkeerde pad raken is. En het is niet omdat Jana en de anderen denken dat dezelfde persoon ook haar onderbroek ontvreemd heeft dat dat ook meteen zo is. Die kan nog altijd uitkomen.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ik heb er toch wel vragen bij dat er in dat huis zogezegd zomaar binnen en buiten gelopen kan worden.
Dat heb ik nog niet gemerkt, de meeste mensen die daar niet wonen bellen toch aan?
Dus MOETEN ze enkel kijken naar de bewoners zelf.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Misschien is het gewoon Ellen die haar dochter eens wil verrassen?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Het kan ook een samenloop van omstandigheden zijn hé. Een paar kaartjes waar Olivia voor gezorgd heeft, Adil die per ongeluk Jana haar onderbroek mee had toen hij de vuile was van hem en Paulien naar z'n moeder bracht, Stan die een kaartje stuurde, ...
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Mensen, dat "op het verkeerde pad raken"... Jullie weten toch ook wel wat ik wil zeggen? Het is niet nodig om het zo letterlijk te nemen.
0 x
danyuitwingene
Nog geen rang

Bericht door danyuitwingene »

kort en bondig: STAN.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Eindelijk een beschuldiging die vermoedelijk niet in de schoenen van dokter Geert zal geschoven worden.
0 x
Gesloten