Wie zijn de echte ouders van Sam?

Gesloten
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Wie zijn de echte ouders van Sam?

Bericht door Captain Cuckoo »

Bij personen/Sam staat de suggestie dat de ouders van Sam na al die jaren alleen gevonden kunnen worden als iemand plots bekent zijn kind eertijds te hebben achtergelaten in een bos. Inderdaad. Uitgesloten, dus.
Tenzij... Vermits we hier in termen van Thuis denken, zou de emotie rond de geboorte van het kind van Sam voor "iemand" de aanleiding kunnen zijn tot de Grote Bekentenis dat hij/zij nu grootouder geworden is van dat kind.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Maar we weten wel nog altijd niet zeker of die nonnekkes wel de waaheid hebben gezegd over dat bos.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

het is dat er in de afgelopen jaren geen enkel nonneke in de Thuis-verhalen is opgedoken, anders zou je de mama van Sam misschien wel onder de kloosterbevolking kunnen vinden.... met de tuinman/klusjesman als biologische vader... die dan om alle schandalen te vermijden, zijn eigen dochter adopteert?
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

annekeHU schreef:het is dat er in de afgelopen jaren geen enkel nonneke in de Thuis-verhalen is opgedoken, anders zou je de mama van Sam misschien wel onder de kloosterbevolking kunnen vinden.... met de tuinman/klusjesman als biologische vader... die dan om alle schandalen te vermijden, zijn eigen dochter adopteert?
Ben heel blij dat dit maar een speculatie is.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

ikke schreef:
annekeHU schreef:het is dat er in de afgelopen jaren geen enkel nonneke in de Thuis-verhalen is opgedoken, anders zou je de mama van Sam misschien wel onder de kloosterbevolking kunnen vinden.... met de tuinman/klusjesman als biologische vader... die dan om alle schandalen te vermijden, zijn eigen dochter adopteert?
Tja... daarvoor dient dit topic toch; soms is de grens tussen wat nog speculatie is, en wat fantasie wel vaag... maar ik vind het leuk om op basis van de reeds bekende gegevens verder te denken, wat er zou kunnen gebeuren!
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

annekeHU schreef:
ikke schreef:
Tja... daarvoor dient dit topic toch; soms is de grens tussen wat nog speculatie is, en wat fantasie wel vaag... maar ik vind het leuk om op basis van de reeds bekende gegevens verder te denken, wat er zou kunnen gebeuren!
Ik denk dat dit de juiste definitie is van speculeren. :thumbup:
0 x
OiOi
Nog geen rang

Bericht door OiOi »

Ik verwed mijn twee nieren erop dat Simonne haar moeder is.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Simonne en een weerloze baby achterlaten in een bos? dat geloof ik echt niet!
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

annekeHU schreef:Simonne en een weerloze baby achterlaten in een bos? dat geloof ik echt niet!
Ik ook niet. Van haar zus zou ik dat nog kunnen verwachten, maar niet van haar.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Alleen al om te vermijden dat we weer een tijdje die Angèle zouden moeten zien en horen :doh: , hoop ik eveneens dat zij niet de moeder is.
0 x
OiOi
Nog geen rang

Bericht door OiOi »

Van de Simonne van in de beginafleveringen van Thuis (sletterig, bitcherig; ergo totaal het tegenovergestelde van de huidige Simonne) kan ik zoiets zeker verwachten.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Wordt hier niet te fel getuurd in de richting “gekend thuis-personage dat moeder was”, terwijl evenzeer mogelijk is dat Sam de dochter is van een in de serie gekende vader met een (voor ons) onbekende moeder. Resultaat van een scheve schaats, waarvan "de gevolgen" moesten verwijderd worden?
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Captain Cuckoo schreef:Wordt hier niet te fel getuurd in de richting “gekend thuis-personage dat moeder was”, terwijl evenzeer mogelijk is dat Sam de dochter is van een in de serie gekende vader met een (voor ons) onbekende moeder. Resultaat van een scheve schaats, waarvan "de gevolgen" moesten verwijderd worden?
dat kan inderdaad ook... mag ik vragen of jij een vermoeden hebt, wie die -in de serie gekende vader- zou kunnen zijn?
Kijken naar de leeftijd moet het iemand zijn, die minstens 20 jaar ouder is dan Sam.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

In afwachting dat iemand de documenten uit die geheime map van Sam scant en dan netjes op deze site zet, blijft eliminatie de enige mogelijkheid. Zelfs dan komt helaas, driewerf helaas, zowat ieder huidig en ieder "vertrokken" personage in aanmerking :doh: .
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Van de huidige mannelijke personages vallen er een heleboel af omwille van " te jong"!

Wie blijven er over: Eddy, Luc, Frank, Leo, William ,Geert.

Van de vertrokken personages weet ik niet voldoende , om hun leeftijd in te kunnen schatten ten opzichte van Sam.. iemand die wel een lijstje kan maken, zodat we kunnen elimineren?
0 x
Gesloten