Meest geloofwaardige koppels

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: meest geloofwaardige koppels

Bericht door Caligula »

Crackers schreef:Waldek en Julia
Dat was een grapje neem ik aan. Nee, het meest geloofwaardige koppel blijft Peter-Femke.
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

satine schreef:De enige geloofwaardige koppels momenteel zijn voor mij

Frank en Simonne
Eddy en Nancy
Tom en Judith.
Dit was mijn mening een kleine twee jaar geleden.
Ondertussen zijn er al twee van de drie koppels uiteen. :eh:

En Peter en Femke hebben ook wel een kans, voor mij zijn ze nog net niet helemaal geloofwaardig.
Het is me allemaal net iets te zoet en te lief. :mrgreen:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Als ge 3 keer uit mekaar gaat in dramatische omstandigheden en 3 keer terug samenkomt (in even dramatische omstandigheden) dat wil toch wat zeggen denk ik. Enne...is zoet en lief dan zo verkeerd?
Nu heb je wel gelijk in de zin dat er op ieder moment wel weer iets gaat gebeuren (Thuis hé) maar een Femke4 zie ik nog niet komen.
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Caligula schreef:Enne...is zoet en lief dan zo verkeerd?
Nee, helemaal niet!
Maar ik vind het net iets te...
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Caligula schreef:Als ge 3 keer uit mekaar gaat in dramatische omstandigheden en 3 keer terug samenkomt (in even dramatische omstandigheden) dat wil toch wat zeggen denk ik. Enne...is zoet en lief dan zo verkeerd?
Nu heb je wel gelijk in de zin dat er op ieder moment wel weer iets gaat gebeuren (Thuis hé) maar een Femke4 zie ik nog niet komen.
Telkens Femke even niet diep in de sh*t zat dacht ik "stilte voor de storm". Klopte altijd :yup:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nu zit Femke wel al een tijdje niet meer in de sh*t hé. Ok er was Lucas maar toen zaten ze wel samen in de de sh*t; en dat is mss wel de eerste keer dat ze dat samen meemaken en ze zijn er (voorlopig) vrij goed uit geraakt.
Voor mij blijft het thuiskoppel Femke-Peter. Ik geloof zelfs dat zij het enige getrouwde koppel in Thuis zijn momenteel (Frank en Simonne en Waldek-Rosa niet meegerekend natuurlijk).
0 x
Potentia Principatum
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Nancy en Eddy, twee simpele zielen maar recht voor de raap. Echter zijn zij gescheiden. Eigenlijk vind ik niet één koppel geloofwaardig.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Vanavond: Tim en Sam. :yup:

En het mag nog een tijdje zo blijven, Sam heeft al genoeg problemen met haar personeel.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

meest geloofwaardige koppels

Bericht door johan1969 »

Enkel Tim en Sam lijken een harmonieus koppel, al ligt Tim wel onder de sloef. Voor de rest hebben alle koppels problemen. Frank en Simone blijven enkel samen uit 'gewoonte'. Adil en Christine zie ik nog niet scheiden al maken ze wel veel ruzie over hun werkuren. Karin en Tom zie ik nog uit mekaar gaan en Karin iets beginnen met Waldek ... Ook Lowieke zie ik iets beginnen met Tamara. Didi houdt zoveel van Nancy als we hem mogen geloven maar als hij n pint opheeft, bedriegt hij haar. Ik vond dat Eddy en Nancy beter bij mekaar pasten dan Eddy en Angele. Angele kreeg het wel hoog in haar bol na haar reisje naar Brazilie.

Er zijn wel veel koppels in Thuis, maar geen enkel normaal, gelukkig en harmonieus koppel. En de singles mogen nooit lang single zijn want dat is voor losers :-).
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Ik zie Thilly nog iets beginnen met Dieter, eens hij over zijn liefdesverdriet heen is. De snelheid waarmee hij ja zei op haar aanbod om haar nieuwe "roomie" te worden zegt ook iets in die richting...
1 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Tiboko schreef: zo 26 nov 2023, 19:37 Ik zie Thilly nog iets beginnen met Dieter, eens hij over zijn liefdesverdriet heen is. De snelheid waarmee hij ja zei op haar aanbod om haar nieuwe "roomie" te worden zegt ook iets in die richting...
Was ook mijn gedacht, en eigenlijk zou ik dit nog niet zo een slecht koppel vinden, beter dit dan Dieter met Nancy, want heb ik nooit begrepen, Nancy en Eddy is een topkoppel, maar Nancy wil niet meer enkel en alleen maar ivm vooral Femke.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Niet alleen ivm Femke, ook voor Britney en het feit dat ze dan Vic heel wat minder zou zien.
Komt dan ook nog bij dat ze ergens wel gelijk had toen ze zei dat ze een ramp waren samen en dat ze constant ruzie maakten.
She moved on - en Eddy niet echt, ook al drinkt hij bier nu uit een glas en niet meer uit het blikje.
Een plezante avond en een hoop mooie beloftes zijn lang niet altijd een stabiele grond om opnieuw te proberen.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

satine schreef: ma 27 nov 2023, 11:55She moved on
Op haar tempo dan wel, want toen ik haar daar met die kaarten zag zitten :doh:

De kaarten laten beslissen of je je liegende/overspelige/onbetrouwbare echtgenoot weer terugneemt? En als dat niet lukt dan maar te rade gaan bij Rosa, die ongetwijfeld dé expert is inzake relaties? Not dus :nope:

Verder ben ik er ook geen voorstander van dat Nancy weer met Eddy aanpapt, maar om dat - als ze dit écht zou willen - niet te doen vanwege haar dochters, is dan weer een brug te ver. Zij (en Femke) hebben nooit (en nog steeds niet) het aandeel van Peter in die affaire erkent, dus waarom moet Eddy voor de rest van zijn leven voor die misstap boeten, terwijl Peter daar blijkbaar niks mee te maken had. Vreemd.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1370
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Echt stabiele relaties...nog niet veel tegengekomen in Thuis. Het lijkt allemaal schitterend te gaan en plots steekt er wel altijd ergens plots een probleem op. We dachten ook dat Bob en Tamara na een bompige start toch een ietwat overtuigend paar waren. En dan krijgt standvastige Bob plots het zot in z'n kop en voila! ''t Is panne, huwelijk in de goot!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Thilly en Dieter kan wel. Dieter is ook geen man die alleen kan zijn denk ik. Iets anders : wel grappig hoe zo'n 'vrouw van de wereld' als n bomma kruiswoordpuzzels zat in te vullen ...
Moderator bericht:
Dit is de topic over de 'Meest geloofwaardige koppels', geen speculatietopic, ook niet de topic waar personages buiten hun relatie moeten bekritiseerd worden.

Dus: voor de zoveelste keer: Gelieve ontopic te blijven.

.
0 x
Plaats reactie