Deze morgen Leah Thys gehoord op Radio 2 in een interview met een heerlijk warme en positieve stem! waarom gaat al dat opgewekte talent verloren in haar rol in thuis? Geef dat mens ook eens wat geluk in haar televisierol en dan kan dat levenslustige ook eens wat meer uitvergroot worden.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Oh, wat een triestig nieuws.
Ik kwam hem vroeger vaak tegen, de laatste tijd was het minder - nu weet ik waarom want blijkt dat hij al een tijd ziek was.
We hebben nooit met elkaar gepraat, maar we zeiden wel altijd goeiedag...
Heel veel sterkte aan allen die hem gekend hebben en dan vooral voor Leah.
Deze morge vernomen op de radio: Leah zou ook in het ziekenhuis liggen met Covid Wat een moeilijke tijd moet dit zijn! Veel sterkte en spoedige beterschap. Wij duimen voor je!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Het feit dat haar echtgenoot ziek was en Leah hem bijstond zal waarschijnlijk verklaren waarom wij Marianne heel heel zelden nog zien opduiken in Thuis (opnames van de afleveringen die we thans zien zullen waarschijnlijk dateren van ergens in februari of zo) en nu Leah ook ziek is vrees ik voor het personage "Marianne"
Laat ons hopen dat zij er goed doorgeraakt en snel herstelt, maar er is natuurlijk ook de rouw om haar net overleden man. Veel medeleven en sterkte voor Leah.
Als 75-jarige had zij in principe al minstens 4 weken geleden haar eerste vaccin gehad moeten hebben….