Camilia Blereau binnenkort in Thuis?
-
maartenB
- Poster rang 1

Re: Camilia Blereau binnenkort in Thuis?
De vraag is of er iemand verdwijnt uit de reeks, dan zal dat volgens mij inderdaad Kurt zijn. Echter als er iemand vermist word in de verhaallijn zelf dan denk ik ook dat het om Emma gaat.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
- annekeHU
- Poster rang 4

Kurt ging -volgens eigen zeggen in een weekblad - een rol spelen in de seizoensfinale, dus als hij de verdwijner is, dan is het toch pas voor einde mei!
0 x
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1

- x 2
- x 1
Kurt komt niet meer terug in Thuis. (zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Thuis_(televisieserie) Dus Camilia Blereau is de moeder van Kurt. Want Kurt zal vermist worden. En Mayra & Waldek zijn dan de hoofdverdachte. En nu zal Mayra wel zwanger zijn van Kurt.
Bron: Dries Vanhegen Kurt Van Damme 2013-2014 heden afl. 3340-3555
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
- Crackers
- Poster rang 5

Als ik het goed begrijp hebben we Kurt vandaag dan voor het laatst gezien in Thuis? Jammer vind ik.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Ik heb toch een voorgevoel dat hij nog terugkomt in de seizoensfinale.
0 x
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
Niet zomaar alles geloven van Wikipedia he. Misschien is dit een veronderstelling van iemand, die vermoedt dat we Kurt niet meer gaan zien en dat meteen zo op Wikipedia heeft gezet.GroteThuisfan!!! schreef:Kurt komt niet meer terug in Thuis. (zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Thuis_(televisieserie) Dus Camilia Blereau is de moeder van Kurt. Want Kurt zal vermist worden. En Mayra & Waldek zijn dan de hoofdverdachte. En nu zal Mayra wel zwanger zijn van Kurt.
0 x
Sanne
- annekeHU
- Poster rang 4

Is er nergens een andere pagina waar we dit kunnen verifiëren? Vroeger stond het op de pagina van de showbizzsite, maar tegenwoordig niet meer?
Misschien staat het morgen wel in De "Dag Allemaal " of in "De Story".... voor wat die bronnen dan weer waard zijn, natuurlijk!
Misschien staat het morgen wel in De "Dag Allemaal " of in "De Story".... voor wat die bronnen dan weer waard zijn, natuurlijk!
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

En voor wie die boekjes koopt of het morgen "toevallig" bij de kapper of de dokter leest en het hier wil plaatsen.annekeHU schreef:Is er nergens een andere pagina waar we dit kunnen verifiëren? Vroeger stond het op de pagina van de showbizzsite, maar tegenwoordig niet meer?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
maartenB
- Poster rang 1

Volgens mij kan het ook nog steeds de mama van jens zijn, die terugkomt na de dood van haar man. En dat jens dus verdwijnt uit de reeks.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
maartenB schreef:Volgens mij kan het ook nog steeds de mama van jens zijn, die terugkomt na de dood van haar man. En dat jens dus verdwijnt uit de reeks.
Camilia komt in Thuis naar aanleiding van 'de verdwijning' van iemand - je moeder morele steun gaan geven is niet meteen 'verdwijnen'.Aflevering 3560 - 11.4.2014
Mayra weigert klacht neer te leggen. Toon wil Peggy opvrolijken. Marianne en Rosa maken ruzie. Lowie heeft een nieuwe skatevriendin gevonden. Jana en Bram hebben het moeilijk. Femke en Peter gaan op date. Paulien vertelt Jens goed nieuws.
Judith krijgt bezoek. Het is een belangrijke dag voor Luc.
Dus ik denk dat ze de moeder van Kurt speelt. En dat zij het is die overmorgen bij Judith op bezoek komt.
Of de moeder van Judith, maar ik denk toch eerder Kurt.
0 x
-
airmaxboy
- Nog geen rang
camilia is vanaf donderdag 17/4 te zien. Morgen, 11/4, volgt meer info.
het bezoek dat Judith krijgt is ivm kurt. Zo zal je maandag zien dat ze het lijk moet identificeren.
het bezoek dat Judith krijgt is ivm kurt. Zo zal je maandag zien dat ze het lijk moet identificeren.
0 x
- jorah69
- Poster rang 1

- x 1
- x 3
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Bron: Thuis-pagina op Facebook.Vanaf maandag 21 april duikt Hélène Symons-Van Damme (gespeeld door Camilia Blereau), de grootmoeder van Emma en Stan, op.
0 x
-
maartenB
- Poster rang 1

Deze foto is dus hoogst waarschijnlijk gemaakt vlak na de koffietafel scene in de zus en zo. Want op dat moment waren al deze acteurs in de zus en zo.doken18 schreef:Op de facebookpagina van Thuis werd onlangs deze foto geplaatst:
![]()
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Het was een vrolijke boel daar op die koffietafel. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!