Kurt Van Damme (Dries Vanhegen)
-
- x 435
Re: Kurt Van Damme (Dries Vanhegen)
Kurt heeft ingezien wat hij moest doen,en dat is goed. Dus hij is helemaal niet zo slecht.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Zo'n grote vent en zo zitten wenen als een klein kind. Ik denk trouwens niet dat je voor zo iets in de gevangenis vliegt.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
Lijkt me maar normaal als je zoiets gedaan hebt?! Wat maakt de grootte nu uit?Crackers schreef:Zo'n grote vent en zo zitten wenen als een klein kind.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Met groot bedoel ik stoer, zo'n stoere vent.Lazylady schreef:Lijkt me maar normaal als je zoiets gedaan hebt?! Wat maakt de grootte nu uit?Crackers schreef:Zo'n grote vent en zo zitten wenen als een klein kind.
0 x
-
- x 435
Dan nog is het toch normaal om zo te reageren?Crackers schreef:Met groot bedoel ik stoer, zo'n stoere vent.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Zo'n grote stoere lieve vent en zo wenen als een klein kind 

0 x
-
- Nog geen rang
Hij heeft anders wel iemand in coma geslagen hé! Volgens mij kun je voor slagen en verwondingen en/of verkeersagressie wel de gevangenis invliegen. Kijk maar naar dat bosmaaierincident van een tijd geleden. Oké, dat was nog een graadje erger dan wat Kurt heeft gedaan. Maar denk dat hij wel gestraft zal worden.Crackers schreef:Zo'n grote vent en zo zitten wenen als een klein kind. Ik denk trouwens niet dat je voor zo iets in de gevangenis vliegt.
0 x
-
- x 435
Dan hangt er dus volledig van af Waldek een klacht indient tegen Kurt of niet.robmolle schreef:Hij heeft anders wel iemand in coma geslagen hé! Volgens mij kun je voor slagen en verwondingen en/of verkeersagressie wel de gevangenis invliegen. Kijk maar naar dat bosmaaierincident van een tijd geleden. Oké, dat was nog een graadje erger dan wat Kurt heeft gedaan. Maar denk dat hij wel gestraft zal worden.Crackers schreef:Zo'n grote vent en zo zitten wenen als een klein kind. Ik denk trouwens niet dat je voor zo iets in de gevangenis vliegt.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
-
- x 435
Het is wel het slachtoffer die een klacht moet indienen denk ik.
0 x
-
- Poster rang 3
Zou Waldek nog geen klacht tegen onbekenden hebben ingediend vlak nadat hij in elkaar geslagen is?
0 x

-
- x 435
- Ganja
- Poster rang 3
Moet kunnen - waarom moeten mannen altijd stoer zijn en mogen ze niet wenen?Crackers schreef:Zo'n grote stoere lieve vent en zo wenen als een klein kind
is toch juist top dat een stoere man ook eens weent - ze hebben toch ook gevoelens.
Ik hou er niet van dat mannen niet mogen wenen omdat ze dan niet stoer zijn of een mietje zijn bah,
er worden al genoeg mannen wereldwijd zo opgevoed

en mogen die laten zien of ze nu stoer zijn of niet of ze nu er uit zien als bodybuilder of niet.
T is zo'ne zever dat van vrouwen mogen huilen want die zijn zwak en mannen niet want die zijn stoer
Zucht
Sorry voor off-topic gaan

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Ik ben nu ook aan het wenen 

0 x