Idd, maar erg realistisch is het niet. Maar waar moeten we realistisch gaan zoeken in Thuis? Het is en blijft een soap hé.Poolaapje schreef:Ze hebben Franky een aantal jaar ouder gemaakt, da's toch normaal dat ze het leeftijdsverschil tussen Lowie en Franky ongeveer gelijk wilden houden zoals het was voor de verdwijning van Lowie uit Thuis. Vandaar waarschijnlijk de leeftijdssprong van Lowie. Plus, het is veel interessanter om te schrijven voor een puber dan een achtjarige.
Lowie Bomans (Mathias Vergels)
-
- x 435
Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2
Als 3-/4-jarige kan je toch al spreken? Nouja, in Thuis spreken de peuters/kleuters sowieso niet veel. Zie maar naar Sandrine en Britney.Crackers schreef:Lowie kon nog niet spreken toen hij met zijn moeder Leontien naar Mexico vluchtte. Zal hij dan nu Spaans spreken?
Ik veronderstel dat Leontien toch altijd Nederlands is blijven spreken tegen Lowie. Hij zal waarschijnlijk tweetalig zijn (Nederlands-Spaans) en waarschijnlijk zal hij in zijn Nederlandse zinnen Spaanse woorden toevoegen. Een beetje à la Astrid Bryan (maar zij heeft dat dan met Nederlands-Engels).
0 x
-
- Poster rang 1
Wat Leontien dood?
Vind ik niet leuk 

0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
(Arctic Monkeys)
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
(Arctic Monkeys)
- Crackers
- Poster rang 5
Volgens mij zal het niet lang duren of Lowie zal bij Sanitechniek beginnen werken, nu daar bijna geen loodgieters meer over zijn.
Anderzijds is hij nog maar 16 in de reeks en nog leerplichtig. Maar misschien met een leercontract, zo is Franky toch ook beginnen werken, niet?
Anderzijds is hij nog maar 16 in de reeks en nog leerplichtig. Maar misschien met een leercontract, zo is Franky toch ook beginnen werken, niet?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Sasha
- Poster rang 1
Vind het erg jammer dat ze besloten hebben dat Leontien dood is. Ik vond Marijke Hofman een zeer goede actrice en het personage van Leontien vond ik ook zeer leuk. Een vrouw met pit. Veel lopen er niet rond in thuis.
Het is trouwens weer eens goedkope recyclage van een oude verhaallijn. In der tijd is Valerie ook met Julie naar het buitenland gevlucht , en toen is zij ook in een ongeluk omgekomen waardoor Julie weer bij Werner terechtkwam. En nu doen ze (ongeveer) hetzelfde met Lowie.
Het is trouwens weer eens goedkope recyclage van een oude verhaallijn. In der tijd is Valerie ook met Julie naar het buitenland gevlucht , en toen is zij ook in een ongeluk omgekomen waardoor Julie weer bij Werner terechtkwam. En nu doen ze (ongeveer) hetzelfde met Lowie.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Blijkbaar is ze gestorven in een ongeval, vandaar dat Lowie terugkomt, Luc is de enige ouder in leven en wordt dus de voogd van Lowie. Ik vind het ook zeer spijtig dat ze dood is, ik heb altijd gehoopt dat ze ooit zou terugkomen en dat zou mogelijk geweest zijn, maar die optie is nu volledig uitgesloten natuurlijk...Lazylady schreef:Leontien dood? Wat heb ik gemist?
0 x
- Sasha
- Poster rang 1
Nieuw personage , dus een nieuw topic.
Hij heeft in ieder geval al een goede eerste indruk op mij gemaakt. Hopelijk blijft dat duren...
Vind het wel jammer dat Leontien dood is... Had die ook graag zien terugkomen.

Hij heeft in ieder geval al een goede eerste indruk op mij gemaakt. Hopelijk blijft dat duren...

Vind het wel jammer dat Leontien dood is... Had die ook graag zien terugkomen.
0 x
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
Topic van de spoilers verplaatst naar personages 

0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
-
- x 435
Moet vreemd zijn, je hele leven denken dat je vader dood is en opeens ontdekken dat hij toch leeft.
0 x
-
- x 435
Dat is iets dat alleen maar gebeurt in Thuis, alhoewel ik meen dat Dallas in de tijd daar ook een patent op had.Maar we zijn nog altijd niet toe aan een verrijzenis. Met Pasen misschien? Long wait!
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2
Goed dat Luc zo een goed geheugen heeft, ik had Lowietje helemaal niet herkend!
Maar ik zie er naar uit wat de verhaallijn tussen Luc & Zoon kan betekenen... (en de gevolgen met Julia, Frank, Franky, enz...)
Maar ik zie er naar uit wat de verhaallijn tussen Luc & Zoon kan betekenen... (en de gevolgen met Julia, Frank, Franky, enz...)
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- Kwast
- Poster rang 5
Leontien heeft zichzelf doodgereden in Mexico-city. Ik vind het wel een rare hoor, die Lowie maar we zullen zien hoe het gaat lopen. Wel bizar dat Leontien hem heeft voorgehouden dat zijn vader niet meer leefde.... ik bedoel... dat is toch wel een beetje raar?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Peter Jansens
- Poster rang 2
Niet vergeten dat Luc een rare kwast is, hadden ze samen (Leontien & Luc) geen raar verleden met verkrachting, moordpoging, psychiatrie, zelfmoord en... spiritisme... 

0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- Sasha
- Poster rang 1
Inderdaad. Het was eigenlijk volledig te begrijpen waarom Leontien toen gevlucht is met Lowie en hem ook heeft wijsgemaakt dat Luc dood was.
Luc had toen samen met Marie zijn eigen dood in scène gezet en daarna Leontien proberen gek te maken. Ze is ook effectief naar een instelling moeten gaan voor een tijdje. En daarna is ze dus met de hulp van Frank en Simonne kunnen vluchten naar Mexico. Wat de al vrij slechte band tussen Frank en Luc niet verbeterde.
Luc had toen samen met Marie zijn eigen dood in scène gezet en daarna Leontien proberen gek te maken. Ze is ook effectief naar een instelling moeten gaan voor een tijdje. En daarna is ze dus met de hulp van Frank en Simonne kunnen vluchten naar Mexico. Wat de al vrij slechte band tussen Frank en Luc niet verbeterde.
0 x