Wolven

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Wolven

Bericht door Devilex »

Wolven wordt toch steeds beter, ik vind het zelfs stukken spannender en professionele dan Salamander.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Too little,too late.
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Ik heb het gevoel dat ik dit allemaal al eens gezien heb, nog niet zo lang geleden...
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Lacrimosa schreef:Ik heb het gevoel dat ik dit allemaal al eens gezien heb, nog niet zo lang geleden...
welja, als je al die series vergeet waar Wolven de mosterd gehaald heeft even vergeet en tegelijk ook de soms schaamtelijke acteerprestaties en het feit dat je iedere plotwending van kilometers ver ziet aankomen, dan zou je het nog een baanbrekende serie kunnen noemen. ;)
Maar da's helaas een nogal moeilijke opgave. :)

maar het blijft een mooie begingeneriek. :mrgreen:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

En dat die gelijkenissen met Salamander buiten het feit dat Gene Bervoets in allebei de reeksen een belangrijke rol speelt. In beide reeksen is een "prins" betrokken die niet onbesproken is en in beide reeksen wordt de echtgenote van het hoofdpersonage vermoord. Waarom moet één beide reeksen op hetzelfde moment uitzenden ? :denk: Sommige kijkers zullen die twee verhalen beginnen mengen.

Doet me denken aan VTM dat enige seizoenen terug op maandag "zone stad" uitzond en de donderdag "code 37". En het gebeurde al eens dat een gastpersonage diezelfde week in beide afleveringen opdook. Mijn moeder o.a. vond dat heel verwarrend.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Ik kijk geen Wolven, ben dinsdag niet thuis en ik stel die dag de digicoder al weken in op Canvas. Een beetje mijn geschiedenis bijschaven. Dus ik kan niet mengen. :-)
0 x
Afbeelding
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

martha schreef:En dat die gelijkenissen met Salamander buiten het feit dat Gene Bervoets in allebei de reeksen een belangrijke rol speelt. In beide reeksen is een "prins" betrokken die niet onbesproken is en in beide reeksen wordt de echtgenote van het hoofdpersonage vermoord. Waarom moet één beide reeksen op hetzelfde moment uitzenden ? :denk: Sommige kijkers zullen die twee verhalen beginnen mengen.
Ik moet inderdaad soms eens goed nadenken wat er nu weer in welke reeks was...
En dan vergeet je er nog bij te zeggen dat in allebei de series iedereen die iets te veel weet (en zou kunnen gaan praten) wordt vermoord.

Maar ik moet toegeven dat ik Wolven iedere week beter vind worden.
0 x
Sanne
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

In retard, gisteren de finale van "Wolven" bekeken en ik moet zeggen : ik zat op het puntje van mijn stoel. Ik vond Wolven in het begin niet te pruimen maar gaandeweg werd het beter en beter :clap:

Hopelijk is de laatste aflevering van Salamander, morgenavond, ook heel spannend.
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Ik vond Wolven zeker niet slecht, maar wel heel erg overdreven. Met al die nieuwe series lijkt het wel alsof er geen overval of moord meer gepleegd wordt, of het moet kaderen in een groter geheel met liefst zo veel mogelijk vertakkingen in de politieke en financiële wereld.

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Ik heb even gevolgd, maar begon het toen veel te ingewikkeld te vinden. Geef mij maar de series waar enkele zaken ineen verstrengeld in een zelfde aflevering, worden afgehandeld, en dan de volgende keer weer iets nieuw, zoals Dalziel & Pascoe, Midsomer Murders, etc...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Is de VRT al in zomermodus? Ze geven nu al een herhaling van deze serie.
Of is het besparingsmodus?
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Is de VRT al in zomermodus? Ze geven nu al een herhaling van deze serie.
Of is het besparingsmodus?
Het tweede
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

en is dat een aanrader? MAW: "moet" ik de moeite doen om te kijken?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

ikke schreef:en is dat een aanrader? MAW: "moet" ik de moeite doen om te kijken?
enorm! :mrgreen:
lees hier maar eens >> http://focus.knack.be/entertainment/tv/ ... 08221.html :whistle:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ja het is misschien een aanrader maar niet als ze dat nog maar twee jaar geleden getoond hebben op EEN :thumbdown:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Plaats reactie