Vermist

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
ikke
x 435

Re: Vermist

Bericht door ikke »

Caligula schreef:Ik kijk eigelijk alleen maar voor de ogen van Joke Devynck
Daar kan ik inkomen, want haar acteerwerk is niet zo denderend, vind ik. Ik ben geen fan van Joke, sorry
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ieder zijn ding hé.
Maar het aantal acteurs/actrices die een rol spelen in Vermist vind ik wel merkwaardig. In de laatste weer een (ben zijn naam vergeten)
0 x
Potentia Principatum
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Ik had eigenlijk tot gisteravond nog niet door dat die reeks alweer gedaan was. Da's veel te snel gegaan!
0 x
Sanne
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Ik heb de negende vandaag bekeken met Danny :razz:
Volgens mij hebben ze goede psychologische adviseurs daar bij de Vermist scenaristen. Mooi verhaal rond afpersing uitgewerkt.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Heb naar de eerste episode van het nieuwe seizoen gekeken, ik blijf het toch een goede serie vinden. Heb in de vlucht ook nog Karel Deruwe herkend, de vroegere Walter Frans van Thuis voor wie dat ooit gezien hebben.
Iemand gekeken?
0 x
Potentia Principatum
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

Ik kijk ook naar het zesde seizoen alweer ;-) In de eerste aflevering Bert Verbeke in een gastrol ;)
Toch alweer een paar goeie afleveringen gezien. jammer dat het er weer bijna opzit
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nu Joke weg is kijk ik dus niet meer hé.
0 x
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Toch nog even naar Vermist gekeken, en wie zag ik daar? Onzer aller Lynn van Thuis en onze Martine Bastiaens en nog een andere gast die vroeger nog meegespeeld heeft als een soort padvinder in Zone Stad en ook nog de korpchef van Zone Stad. It's a small world.
0 x
Potentia Principatum
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Ik heb absoluut niks tegen Joke Devynck, ik vind ze zelfs een zeer goede actrice, maar ik ben toch een iets grotere fan van Inge Paulussen. Ik hoop dat ze blijft als er een volgend seizoen zou komen.

Edit: Blijkbaar komt er een zevende seizoen en starten de opnames daarvan volgende week donderdag :D. Maar of Inge Paulussen blijft is nog niets bekend zo te zien.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Vier is blijkbaar ook in besparingsmodus. Oude episodes van Vermist...
Wel grappig dat je daar ook Thuis personages ziet. We zien onze Judith en verdorie ook nog onze eigenste Peter om er maar een paar te noemen.
Vlaamse acteurs/actrices, it's a small world.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Vier is blijkbaar ook in besparingsmodus. Oude episodes van Vermist...
Wel grappig dat je daar ook Thuis personages ziet. We zien onze Judith en verdorie ook nog onze eigenste Peter om er maar een paar te noemen.
Vlaamse acteurs/actrices, it's a small world.
Die gaan ook al een tijdje mee hé. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Nog mensen die naar het laatste seizoen van vermist kijken?
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Duimelijntje schreef:Nog mensen die naar het laatste seizoen van vermist kijken?
Absoluut. Enorm sterk seizoen ook trouwens. Ik vond de aflevering van afgelopen week enorm sterk, Simon uit Familie (en tevens ook oude Franky uit Thuis) die de keel van Hanne uit Familie probeert over te snijden... toch maar een raar zicht :D.

En de aflevering waarin die jongen verdwijnt (met Lucas van den Eynde en Viv van Dingenen als de ouders, die werd geloof ik vorige week uitgezonden) vond ik ook enorm sterk, omdat dat verhaal volledig vanuit het standpunt van de twee ouders verteld werd, wat zeer goed werkte want ik merkte dat ik heel hard aan het meeleven was. Met dank aan die twee klasse acteurs ook natuurlijk. Ik had heel de tijd het gevoel dat die jongen dood ging worden teruggevonden (zou niet de eerste keer zijn dat een aflevering van Vermist zo eindigt), maar ik was echt opgelucht met dat 'happy end'.

Spijtig dat het bijna gedaan is.
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Nickos schreef:
Duimelijntje schreef:Nog mensen die naar het laatste seizoen van vermist kijken?
Absoluut. Enorm sterk seizoen ook trouwens. Ik vond de aflevering van afgelopen week enorm sterk, Simon uit Familie (en tevens ook oude Franky uit Thuis) die de keel van Hanne uit Familie probeert over te snijden... toch maar een raar zicht :D.

En de aflevering waarin die jongen verdwijnt (met Lucas van den Eynde en Viv van Dingenen als de ouders, die werd geloof ik vorige week uitgezonden) vond ik ook enorm sterk, omdat dat verhaal volledig vanuit het standpunt van de twee ouders verteld werd, wat zeer goed werkte want ik merkte dat ik heel hard aan het meeleven was. Met dank aan die twee klasse acteurs ook natuurlijk. Ik had heel de tijd het gevoel dat die jongen dood ging worden teruggevonden (zou niet de eerste keer zijn dat een aflevering van Vermist zo eindigt), maar ik was echt opgelucht met dat 'happy end'.

Spijtig dat het bijna gedaan is.
Als, ook familiekijker, vond ik de aflevering van deze week om die reden ook bijzonder :-)
Inderdaad een sterk seizoen, met in het begin een verrassende exit, die ik helemaal niet zag komen.
Jammer dat het het laatste seizoen is, maar wel fijn dat het in schoonheid kan eindigen. Nog maar een paar afleveringen. Ik ben benieuwd of ze "speciaal" gaan eindigen.

De aflevering rond de broer van die ene agent vond ik ook speciaal. Net omdat het voor hem zo een persoonlijk onderzoek was.
0 x
Plaats reactie