Ilsemieke schreef:In het nieuwsblad zei er iemand dat Femke tegen een muur rijdt en een aantal mensen omver maait. En in september weet je dan wie het overleefd heeft. Ik denk dat het inderdaad zoiets gaat zijn.
Ik denk niet dat het zo zal lopen. Het zou niet echt origineel zijn. Femke heeft al een paar bijna-ongelukken gehad. Toen dacht ook iedereen toen ze in de auto stapte en gesnoven had en er een spannend muziekje op de achtergrond gespeeld werd, dat ze een ongeluk zou hebben. Dat was telkens niet zo.
Voor de laatste aflevering wordt weer die verwachting geschept dat ze een accident zal hebben (zie andere spoilers). Dat ze dan mensen zal aanrijden en dan nog andere belangrijke Thuis-personages lijkt mij niet zo waarschijnlijk.
Ik hoop echt dat dat van Femke niet waar is.
Heeft ze nog niet genoeg miserie gehad ?
Er zal wel iets mislopen , maar een hoop mensen omver rijden... Dat is al wel heel serieus. Als dat gebeurt heeft ze waarschijnlijk heel volgend seizoen problemen. Laat het uit.
Spoiler filmpje gezien... Peter is zelf een smeerlap verdorie. Femke biedt oprecht haar excuses aan, maar hij noemt haar een smerig rotwijf!
Ja, ze heeft het misschien met haar halfbroer gedaan, maar hij dan?! Daar wordt nooit eens iets over gezegd!
Lazylady schreef:Spoiler filmpje gezien... Peter is zelf een smeerlap verdorie. Femke biedt oprecht haar excuses aan, maar hij noemt haar een smerig rotwijf!
Ja, ze heeft het misschien met haar halfbroer gedaan, maar hij dan?! Daar wordt nooit eens iets over gezegd!
Vind ik ook! Dat Femke zelf niet over die rosse sprinkhaan begint, vind ik raar. Ze heeft Femke anders ook genoeg gekoeioneerd destijds! Ik zou het in zijn gezicht smijten, moest ik haar zijn. De Femke van vroeger zou dat zeker gedaan hebben. Dat assertieve mis ik een beetje aan de Femke van nu. Hopelijk gaat zij er inderdaad niet uit. Als het zo moet zijn dat ze iemand doodrijdt in de laatste afl, dan denk ik eerder aan Guy of Kasper. Hadden die geen tijdelijke contracten?
Lazylady schreef:Spoiler filmpje gezien... Peter is zelf een smeerlap verdorie. Femke biedt oprecht haar excuses aan, maar hij noemt haar een smerig rotwijf!
Vind ik ook! Dat Femke zelf niet over die rosse sprinkhaan begint, vind ik raar. Ze heeft Femke anders ook genoeg gekoeioneerd destijds! Ik zou het in zijn gezicht smijten, moest ik haar zijn. De Femke van vroeger zou dat zeker gedaan hebben. Dat assertieve mis ik een beetje aan de Femke van nu. Hopelijk gaat zij er inderdaad niet uit. Als het zo moet zijn dat ze iemand doodrijdt in de laatste afl, dan denk ik eerder aan Guy of Kasper. Hadden die geen tijdelijke contracten?
Ik kan Peter zijn reactie eigenlijk wel begrijpen, ze heeft verdorie maandenlang met zijn voeten gerammeld. En over de rosse sprinkhaan, bij vergelijking, 1 maal vreemd gaan (die relatie is er pas gekomen na dat Femke al vertrokken was) tegenover maandenlang vreemd gaan met een persoon waarvan je weet dat het je halfbroer is en al de gevolgen die dat heeft gegeven.
Ik hoop stiekem op een overdosis voor Femke en dat ze erin blijft...
Poolaapje Skaamt oe! Ik vind een overdosis nu weer erg overdreven. Het is zeker niet goed te praten wat ze heeft gelapt maar om ze nu naar pinkeltjesland te verwensen is weer een ander uiterste. Peter hoeft niet op haar te schelden. Femke doet nu haar best om haar excuses aan te bieden. Het is in mijn ogen enorm banaal om dan te gaan schelden. Dat getuigd van geen enkel niveau. Peter kan ook op een normale wijze aangeven dat hij en Peggy niets meer met Femke te maken willen hebben. Hij hoeft haar dan niet uit te schelden. Het begint in Thuis steeds meer op de plaatselijke vismarkt te lijken, pfff mijn gedacht.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
Ik kan ze gewoon niet goed zien op dit moment, met al het drama die ze meebrengt. Een overdosis, ze komt er wel door maar toch een paar maanden rehab, beter?
Ik denk gewoon dat verontschuldigingen, hoe oprecht ook, voor hetgeen dat gebeurd is tussen Femke en Peter gewoon nutteloos zijn. Er is gewoon teveel gebeurd dat een sorry het absoluut niet meer kan goedmaken en een beetje belachelijk wordt zelfs. Het schelden zelf is er wat over, maar wat had Femke verwacht, vergiffenis en een knuffel?
Dit gaat hier totaal niet meer over het huwelijk van Franky en Tibo. Zouden de spoilers over Femke niet beter in een andere spoilertopic geplaatst worden? Die over de laatste week bijvoorbeeld?