Ja, 't zou anders wel heel lachwekkend zijn, hé?! Is het nu eigenlijk ook al maar kom.Luc schreef:Volgens mij ook. Zou wel mogen, het is nu al het lichtste van het lichtste, die straf.
Proces Guy - bedenkingen...
-
Rieka
- x 435
Re: Proces Guy - bedenkingen...
0 x
-
eva verbist
- Nog geen rang
Ja, maar het is en blijft toch een moordenaar en Luc is natuurlijk een geniepig mannetje die Guy waarschijnlijk wel oprecht waardeert, maar hem ook te vriend houdt omdat hij anders niemand heeft.
ja luc heeft een boontje voor julia
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

wel, die 2 dingen kan ik toch moeilijk rijmen >> dat hij Julia wil/wou binnen doen én Guy te vriend houden. Als hij voor het eerste wou gaan is ervoor zorgen dat Guy een goeie advocaat krijgt toch wel een slechte zet.eva verbist schreef:Ja, maar het is en blijft toch een moordenaar en Luc is natuurlijk een geniepig mannetje die Guy waarschijnlijk wel oprecht waardeert, maar hem ook te vriend houdt omdat hij anders niemand heeft.
Niet dat dat niet klopt, maar nu we er toch over bezig zijn...
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- smurfin
- Poster rang 2

-
Ilsy
- Nog geen rang
Tja, ik vond het wel goedgevonden om het op haar gezondheid te steken. Hij had in een interview al gezegd dat hij nog lang wilde blijven spelen in Thuis maar bij die moord en lang daarna snapte ik niet wat die in thuis nog zou doen. Maar dit vond ik wel goed.
0 x
-
Ann+
- x 435
Op het moment dat ik in dat interview las, dat hij nog langer in Thuis ging spelen , wist ik dat hij zou vrijgesproken worden...
0 x
-
Nathan
- Nog geen rang
- Contacteer:
Ja maar, dat hoeft niet persé natuurlijk he. Hij had zeg maar ook gevangenis-scenes kunnen krijgen zeg maar. Net als Frank toen.Ann+ schreef:Op het moment dat ik in dat interview las, dat hij nog langer in Thuis ging spelen , wist ik dat hij zou vrijgesproken worden...
0 x