Nieuwe Franky (Jef Hoogmartens)
- Amiche
- Poster rang 2

Re: Nieuwe Franky (Jef Hoogmartens)
Ik kan de gaydar ook bevestigen. Bij mij is de gevoeligheid ontwikkeld door het intensieve kontakt met familie en vrienden en via hen hun vrienden. Ik kan ook niet zeggen dat het met uiterlijk te maken heeft (soms ook), maar het is een intuitie. Het kan soms niet bewezen worden, vooral niet als het niet onderkend wordt door de persoon in kwestie. Maar heb geregeld meegemaakt dat mensen uiteindelijk 'uit de kast' kwamen. Ik kan me dus ook wel eens vergist hebben, maar aangezien het niet van groot belang is voor mij, maakt het niet uit. Ik doe er niet anders door, de persoon wordt er voor mij ook niet anders door.
Ik ben er ook niet zo erg mee bezig als ik mensen ontmoet, dus op commando naar mensen kijken om dat vast te stellen is niet aan de orde.
Ik ben er ook niet zo erg mee bezig als ik mensen ontmoet, dus op commando naar mensen kijken om dat vast te stellen is niet aan de orde.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
Rieka
- x 435
Dit is het topic van Franky, niet van gaydars, daarom dat ik wat berichtjes verwijderde...
0 x
-
darling
- Nog geen rang
Ik vind de nieuwe Franky wel iets hebben; vond dat de vorige er zo jong uitzag (bijna te jong eigenlijk), en deze is tenminste een stuk volwassener (en kan ook goed acteren).
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
de "nieuwe" Franky zit intussen stevig in zijn rol. Voor mij mag hij verder doen!
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Ik moest wel even wennen zeg! Inmiddels ben ik er wel aan gewend maar in het begin vond ik het wel een enorm groot verschil tussen de oude Franky en de nieuwe. De eerste aflevering, ik dacht
O noow! maar na een aantal keren te hebben keken vind ik dat hij de rol goed vervuld.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Petieke
- Nog geen rang
Ik vind de huidige Franky beter passen in Thuis. Qua uiterlijk lijkt hij goed op Frank en dat maakt het allemaal wat geloofwaardiger. Een stoere Franky Bomans
0 x
- Ganja
- Poster rang 3

Ik ben al goed gewoon aan de nieuwe Franky.
Persoonlijk vind ik dat hij goed groeit in zijn rol en dat hij best aardig kan acteren.
Ik zie hem vooral graag snuiten trekken.
Ook vandaag deed hij het heel goed. Zo naast Tibo en met zijn mama voor hem en hij dan even verlegen lachen als Tibo zegt dat het wel menens is de relatie. Ook de interactie tussen hem en mama Simonne vond ik vandaag wel goed.
Nee Jef doet dat best wel goed.
Het enige waar ik soms nog aan moet wennen is dat hij een groot hoofd heeft
maar ja dat is ieder zijn smaak hé
Nee ik snap de mini campagne (amper 1000 mensen) op facebook tegen hem totaal niet - die mensen moeten dringend leren verder gaan en leren aanvaarden dat niet alles in het leven kan lopen zoals je zelf wenst.
Persoonlijk vind ik dat hij goed groeit in zijn rol en dat hij best aardig kan acteren.
Ik zie hem vooral graag snuiten trekken.
Ook vandaag deed hij het heel goed. Zo naast Tibo en met zijn mama voor hem en hij dan even verlegen lachen als Tibo zegt dat het wel menens is de relatie. Ook de interactie tussen hem en mama Simonne vond ik vandaag wel goed.
Nee Jef doet dat best wel goed.
Het enige waar ik soms nog aan moet wennen is dat hij een groot hoofd heeft
Nee ik snap de mini campagne (amper 1000 mensen) op facebook tegen hem totaal niet - die mensen moeten dringend leren verder gaan en leren aanvaarden dat niet alles in het leven kan lopen zoals je zelf wenst.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Ik vond die scenes met Franky en Simon vanavond ook leuk. Ze waren allebei nerveus. Alleen Tibo deed "gewoon".
0 x
- willem criel
- Nog geen rang
De nieuwe Franky doet dat supergoed vind ik. Ik vond de interactie met simonneke gisteren ook best aardig. En Tibo doet dat zéér goed. Die gast kan acteren. Dat zie je direct. Hopelijk krijgt hij een grote rol in THUIS.
0 x
La vie est dûre sans confiture!
-
Rieka
- x 435
't Ligt er vingerdik op dat jij het wel hebt voor Tibo, misschien moet jij een fanpagina openen op facebook, of een persconferentie geven voor "Dag allemaal"!willem criel schreef:De nieuwe Franky doet dat supergoed vind ik. Ik vond de interactie met simonneke gisteren ook best aardig. En Tibo doet dat zéér goed. Die gast kan acteren. Dat zie je direct. Hopelijk krijgt hij een grote rol in THUIS.
Kan je meteen je vriendje Franky verdedigen...
0 x
- willem criel
- Nog geen rang
En is daar dan iets mis mee?
Trouwens, ik heb het wel voor meerdere personages, maar veranderen van spijs doet eten nietwaar? Daarvoor hoef ik geen persconferentie te geven. Zo belangrijk voel ik mij niet. En daarvoor dient dit forum dacht ik. Het ligt er trouwens ook vingerdik op dat ik het heb voor Franky. Hij speelt supergoed en zet een zeer mooie franky neer. Voila, ik schaam me niet.
Trouwens, ik heb het wel voor meerdere personages, maar veranderen van spijs doet eten nietwaar? Daarvoor hoef ik geen persconferentie te geven. Zo belangrijk voel ik mij niet. En daarvoor dient dit forum dacht ik. Het ligt er trouwens ook vingerdik op dat ik het heb voor Franky. Hij speelt supergoed en zet een zeer mooie franky neer. Voila, ik schaam me niet.
0 x
La vie est dûre sans confiture!
-
Rieka
- x 435
Ik zei niet dat je je moest schamen, je zou je idool kunnen helpen, dat suggereerde ik.willem criel schreef:En is daar dan iets mis mee?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- Thuisforum
- Administrator

- x 9
- x 63
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Om nog concreter te zijn: het topic van Jef Hoogmartens !Thuisforum schreef:Dit is wel het topic van Franky, niet van Tibo.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.