Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Re: Waldek

Bericht door johan1969 »

Nee, dat het wat veel wordt op 1 week.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

johan1969 schreef:Ik vond het nogal ongepast dat er een week na het geannuleerde huwelijk al een 'verzoeninigsfeest' voor Waldek is.Dat moet toch ook raar zijn voor de vrienden en familie. Marianne had ergens wel gelijk met haar opmerking ivm het aantal partners van Rosa.
Daar ben ik het niet mee eens.
Ik vond dat totaal niet ongepast dat ze een feestje gaven Rosa & Waldek.
Iedereen wist dat Waldek beter bij Rosa paste en iedereen wilde eigenlijk dat ze terug samen zouden komen maar ze respecteerden bijna allemaal dat ze voor Luc koos. Zelfs Jenny had liever dat ze voor Waldek koos en niet voor Luc. En voor wie zou het dan raar zijn? wiens familie en vrienden? die van Luc? die heeft geen vrienden :mrgreen: en al de rest is pro Waldek en Rosa. Dus zeker niet ongepast zo'n feestje.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

en de drank was er toch al.... :mrgreen:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:En Marianne zou beter voor de spiegel gaan staan, zij heeft in die 15 jaar Thuis er ook al wel een paar versleten, even veel als Rosa denk ik.
Dat is wel zo, maar de manier waarop die relaties uit zijn gegaan is toch wel wat anders dan in het geval van Rosa vind ik. Dat hele circus nu met Waldek, vind ik ook niet echt "klassevol" verlopen eerlijk gezegd, ook al horen Rosa en Waldek uiteindelijk wel bij elkaar. Maar de laatste tijd heeft Rosa wel bewezen dat ze gewoon niet zonder kerel kan...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Marianne heeft een aantal jaren geleden toch ook voor de keuze 'Swerts' en 'Frans' en toen maakte ze ook niet meteen de beste keuze. :lol:

Maar dit is wel het topic van Waldek ;)
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Waldek en Rosa, ik vond het altijd al een goed koppel
ik heb me altijd afgevraagd waarom ze weer met Luc begon terwijl ze heel goed wist dat wat hij allemaal in staat is
0 x
Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje »

Wallanderjunior schreef:Waldek en Rosa, ik vond het altijd al een goed koppel
ik heb me altijd afgevraagd waarom ze weer met Luc begon terwijl ze heel goed wist dat wat hij allemaal in staat is
Snap dat ook niet zo goed. Het enige wat ik kan bedenken (en waar ik niet over kan meespreken) is dat je op een bepaalde leeftijd meer naar je verstand luistert dan naar je hart. En ze zei ook: omdat het haar eerste liefde was ... al was dat natuurlijk om Jenny te laten zwijgen.
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Blokje schreef:
Snap dat ook niet zo goed. Het enige wat ik kan bedenken (en waar ik niet over kan meespreken) is dat je op een bepaalde leeftijd meer naar je verstand luistert dan naar je hart. En ze zei ook: omdat het haar eerste liefde was ... al was dat natuurlijk om Jenny te laten zwijgen.
Dat vind ik :laughing-rofl: :laughing-rofl: :laughing-rofl: :laughing-rofl: :laughing-rofl: :laughing-rofl:
Als je vroeger niet naar je verstand luisterde zal je dat op "oudere" leeftid ook niet zo rap doen.
Akkoord, misschien ietsje rapper, maar je bent wie je bent, op elke leeftijd.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Dat is toch simpel: Waldek had haar bedrogen en zij wou wraak nemen.
Luc was beschikbaar en gewillig.
Voilà.
0 x
RuneThandy
Nog geen rang

Bericht door RuneThandy »

Luc heeft Rosa altijd graag gezien. Daarom zijn z'n andere relaties altijd stuk gelopen.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

satine schreef:
Dat is toch simpel: Waldek had haar bedrogen en zij wou wraak nemen.
Luc was beschikbaar en gewillig.
Voilà.
Ik vind het nogal kinderachtig om op zo'n manier 'wraak' te nemen op Waldek. En dan trouw je toch niet ...
0 x
Wallanderjunior
x 435

kinderachtig, dat is hier wel het juiste woord
Waldek heeft zich ook al kinderachtig gedragen maar daarmee kan je het gedrag van Rosa niet goedpraten
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Bericht door Christel »

^ Dat vind ik dus ook... Wraak nemen door met een ander aan te pappen. :roll:
Ze heeft met die 2 lopen jojo-en alsof het niks was. Rosa kijkt wel op een heel aparte manier tegen relaties aan blijkbaar. :shifty:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

ja, wraak nemen en zich financieel en anders geborgen voelen, daarvoor diende Luc. Maar als het echte liefde was...noppes! Daarvoor heeft ze nu Waldek teruggenomen. Maar inderdaad, het is heel kinderachtig en spelen met iemand anders is niet zo fraai! :thumbdown: Het mag dan Luc zijn. al is hij in die materie natuurlijk ook goed thuis. :dance:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Wallanderjunior
x 435

Waldek ziet alles weer met een roze (kampeer)bril ... hij straalt sinds hij weer bij Rosa is 8)
0 x
Plaats reactie