Katrien Snackaert (Lotte Vannieuwenborg)

Gesloten
Wallanderjunior
x 435

Re: Katrien Snackaert (Lotte Vannieuwenborg)

Bericht door Wallanderjunior »

Briseis schreef:Dat klopt echt, de echte modellen zijn inderdaad een heel pak slanker. Vraag mij niet waar er nog kilo's af kunnen bij Katrien, laat staan dat het gezond zou zijn om minder te wegen, maar ik vrees dat geen enkel model echt gezond is (en dan bedoel ik de heel slanke, niet de nieuwe "volle" modellen die in mijn opzicht veel mooier zijn)
de traditionele modellen zijn eigenlijk eerder opgesmukte skeletten, als je ze in de vitrine van een winkel zou zetten zou iedereen denken dat er een nieuw spookkot geopend is (zoals op de kermis)
gezond kan dat niet zijn
Katrien lijkt me toch wat normaler (misschien hebben we daar ook een verkeerd beeld van, op tv zien mensen er misschien dikker uit :think: )
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Katrien is zeker niet (te) dik, buiten het feit dat ze iets meer rechtop zou mogen lopen, mag ze er zeker best wezen!

Maar dit is dus hoe een model volgens sommigen er hoort uit te zien:

Meet Louise Maselis:

Afbeelding

(foto van 2008, Louise was toen 15 )
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Oh oh, ik word hier zo verdrietig van! Voor het kind zelf, maar ook voor al die vrouwen die menen dat het een rolmodel is en die zich dus altijd voelen falen en afgaan. Ik vind Katrien niet echt een geweldig fotomodel, maar vind haar figuur tig keer mooier dan dit.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

:shock:
Pfff...Daar word ik even stil van eerlijk gezegd... :cry:
Er zou tegenwoordig een soort van BMI-marge gehanteerd worden geloof ik, die voorschrijft wanneer modellen echt te dun zijn voor de catwalk, maar als ik dan zo'n foto zie dan vraag ik me toch af of die marge wel nageleefd wordt en ook waar die marge dan in vredesnaam ligt...

Ik vind Katrien heel leuk om te zien en haar figuur is prima. Ze is zelfs heel slank, dus ik vraag me dan ook af waar ze met deze verhaallijn rond haar modellencarrière heen willen. Of ze ook daadwerkelijk iets gaan doen met haar opmerkingen over haar gewicht... :denk:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Marleen2502
Nog geen rang

Bericht door Marleen2502 »

@ christel: als die foto van 2008 is zal die wel van voor de norm zijn...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Heb het even opgezocht omdat ik het precieze jaartal niet wist:
Wikipedia schreef:In september 2006 werden op de modeshow van Madrid enkele modellen geweigerd omdat hun BMI lager dan 18 was. Inge Vervotte, toenmalig Vlaams minister voor Welzijn, zag hierin een aanleiding om in België een charter op te stellen met de modellenbureaus en de reclamesector om "anorexia-modellen" niet langer te laten showen.
Helaas geen foto van voor die norm dus...
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik vind dat er niks mis is met het figuur van Katrien. Ziet er heel wat beter uit dan zo een mager ding als op de foto hierboven. Dat is toch hartstikke ongezond? Het is goed dat er een BMI marge is gesteld. Dat is hier in Nederland gelukkig ook zo maar naar mijn inziens wordt er nog wel mee gerommeld. Hoe het ook zij, ik vind het wel een leuk om te zien hoe Katrien toch iets met het modellenwerk gaat doen. Ben heel benieuwd hoe dit zich verder zal gaan ontwikkelen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Kwast schreef:Ik vind dat er niks mis is met het figuur van Katrien. Ziet er heel wat beter uit dan zo een mager ding als op de foto hierboven. Dat is toch hartstikke ongezond? Het is goed dat er een BMI marge is gesteld. Dat is hier in Nederland gelukkig ook zo maar naar mijn inziens wordt er nog wel mee gerommeld. Hoe het ook zij, ik vind het wel een leuk om te zien hoe Katrien toch iets met het modellenwerk gaat doen. Ben heel benieuwd hoe dit zich verder zal gaan ontwikkelen.
Juist, en nu terug over naar trienelien Katrien!
Ik snap niet dat zij naast haar werk als verpleegster tijd en gelegenheid vind voor een andere opleiding. :-?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ Ergens begrijp ik dat ook niet zo goed. Misschien als het een eenmalige cursus is, dat ze daar wel tijd voor kan maken. Anders lijkt het mij ook nogal lastig te combineren allemaal...
0 x
Marleen2502
Nog geen rang

Bericht door Marleen2502 »

misschien heeft ze een individueel jaartrajecht of hoe heet zoiets? wegens 'bijzondere omstandigheden'? bij ons op de univ kon je als je werkte ofzo wel zo'n speciaal statuut aanvragen. Maar een modellenopleiding is nog geen modellenwerk natuurlijk...
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

ze doet een stage en moet later op het jaar ook nog examens afleggen, misschien een eindwerk maken? begrijp ook niet goed wat die hele dagen thuis zit te doen... :wtf:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Katrien haar modellencarrière lijkt ten einde te lopen: gelukkig maar want vond het niet meteen de meest realistische verhaallijn.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

bwa, er zijn wel meerdere rare modellen de revue gepasseerd in Thuis hé (Eva, Werner, Senne, ...) :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Hoezo niet? Ik vind ze zeker niet lelijk! Geloof dat we deze discussie hier reeds gevoerd hebben. Vind het in elk geval wel zielig voor haar, arm ding.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Nogal puberaal om zo te keer te gaan, ze zal harder moeten worden om te slagen in de modellenwereld. Als ze zo snel teleurgesteld is na een afwijzing, kan ze maar beter haar pijlen richten op een verpleegsterscarrière.

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Gesloten