Seizoenseinde seizoen 16

maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Seizoenseinde seizoen 16

Bericht door maartenB »

Tom gaat volgens mij niet dood. Anders zouden ze niet al die moeite doen om het notariaat om te bouwen naar een kantoor voor Tom. Trouwens als Tom dood is en peter mag geen notaris zijn,wat gaan ze dan doen met die set?

Het kan natuurlijk voor Marianne ook slecht uitdraaien als zij bijvoorbeeld haar brandverzekering stop niet verlengt heeft nog voor ze ter smissen verkocht had? Op die manier moet ze voor alle kosten zelf opdraaien. Als daarbij ook nog eens Sandrine sterft of Tom zwaar verbrand geraakt of allebei is het voor haar personage inderdaad een niet zo leuk najaar van 2011.

Trouwens ik heb nergens geruchten gehoord dat er nog meer acteurs thuis zouden verlaten. Meestal lekt deze info toch een ruime tijd voor het personage effectief eruit gaat? Kijk maar naar Nina,Cois,Binaca,Mo? Dat was allemaal al enkele maanden opvoorhand geweten.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Moest je er toch iets over horen (of iemand anders) gelieve dat dan wel bij de spoilers te zetten. ;)
Thanks!
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Ik vond het eigenlijk ook maar een flauw slot (en dan heb ik de vorige brand niet eens gezien)

Het is gewoon jammer dat ze op voorhand al hadden gezegd dat er een brand zou zijn. Dan wist je toch meteen dat het door Rafael zou aangestoken zijn en dat Femke erbij betrokken zou zijn? Dat het dan nog es ontploft net voor het eindigt, was ook al even voorspelbaar!

Neen, kvond het gisteren echt geen goeie aflevering! Maar bon...dan moet ik me ook niet ergeren omdat ik drie maand moet wachten! :lol:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Amber
Nog geen rang

Bericht door Amber »

maartenB schreef:Het kan natuurlijk voor Marianne ook slecht uitdraaien als zij bijvoorbeeld haar brandverzekering stop niet verlengt heeft nog voor ze ter smissen verkocht had? Op die manier moet ze voor alle kosten zelf opdraaien.
Zou ook niet geloofwaardig zijn voor iemand als Marianne dat haar brandverzekering niet in orde is...
0 x
Tuur
Nog geen rang

Bericht door Tuur »

Ik zie de vete tussen Marianne en Rosa opklaren, nu ze allebei dezelfde zorg hebben: Sandrine. Ze zeggen dat toch, als ge moet samenwerken of elkaars angst deelt, dat je dan naar elkaar toe groeit? Marianne deed ook redelijk 'vriendelijk' toen ze vroeg of Sandrine boven was!
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Tuur schreef:Ik zie de vete tussen Marianne en Rosa opklaren, nu ze allebei dezelfde zorg hebben: Sandrine. Ze zeggen dat toch, als ge moet samenwerken of elkaars angst deelt, dat je dan naar elkaar toe groeit? Marianne deed ook redelijk 'vriendelijk' toen ze vroeg of Sandrine boven was!
Ik vond eerder dat Marianne niet vriendelijk reageerde. Ze klonk zo van maar allee jullie hebben met jullie stomme kop Sandrientje toch niet alleen boven in bed gelegd zekers terwijl het de bedoeling was dat Sandrientje mee zou feesten. Dat was wat ik hoorde doorklinken toen Marianne vroeg of Sandrine boven was. Niet vriendelijk dus eerder verwijtend naar Rosa en Peggy toe.
0 x
Tuur
Nog geen rang

Bericht door Tuur »

Ganja schreef:
Tuur schreef:Ik zie de vete tussen Marianne en Rosa opklaren, nu ze allebei dezelfde zorg hebben: Sandrine. Ze zeggen dat toch, als ge moet samenwerken of elkaars angst deelt, dat je dan naar elkaar toe groeit? Marianne deed ook redelijk 'vriendelijk' toen ze vroeg of Sandrine boven was!
Ik vond eerder dat Marianne niet vriendelijk reageerde. Ze klonk zo van maar allee jullie hebben met jullie stomme kop Sandrientje toch niet alleen boven in bed gelegd zekers terwijl het de bedoeling was dat Sandrientje mee zou feesten. Dat was wat ik hoorde doorklinken toen Marianne vroeg of Sandrine boven was. Niet vriendelijk dus eerder verwijtend naar Rosa en Peggy toe.
Dan zou ze er toch wat meer op doorgehamerd hebben? Ze vroeg "Zeg, Sandrine ligt toch niet in een van die kamers boven?" en toen reageerde ze gewoon geschrokken... Ahja, zo zie je maar hoe mensen dingen anders kunnen opnemen dan iemand anders.
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Ja en ze zat ook al te zagen dat ze bijna tegen haar auto waren gereden, daar ben je toch niet mee bezig op z'on moment :P
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Tuur schreef: Dan zou ze er toch wat meer op doorgehamerd hebben? Ze vroeg "Zeg, Sandrine ligt toch niet in een van die kamers boven?" en toen reageerde ze gewoon geschrokken... Ahja, zo zie je maar hoe mensen dingen anders kunnen opnemen dan iemand anders.
Ze was misschien tè geschrokken om boos te zijn?
0 x
Tuur
Nog geen rang

Bericht door Tuur »

Matthi schreef:Ja en ze zat ook al te zagen dat ze bijna tegen haar auto waren gereden, daar ben je toch niet mee bezig op z'on moment :P
Ze zaagde daar toch niet over? Ze zei gewoon da ze ze tegengekomen had en dat ze bijna tegen haar auto zaten, wat toch redelijk logisch is? Ik zou dat ook zeggen aan de moeder ze :)
0 x
krieke
Nog geen rang

Bericht door krieke »

steffe1234 schreef:Niet enkel vorig jaar was geindigd met een brand ;)

weet niet exact welk seizoen maar toen eva haar vader verloor was ook in een brand.

Maar ik hoop dat femke niet dood is ..' ze was wel zwanger in real life denk ik ?' dus ze zal wel eventjes moeten wegduiken, en vluchten voor de gebeurtenis van raf en dan weer terugkomt. .. dus ik denk dat ze nog leeft.

Femke is al terug van haar zwangerschapsverlof, dat was toen ze 'verdween' naar Spanje nadat Peter het haar vertelde van Nina en hem.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Tuur schreef:
Ganja schreef:
Dan zou ze er toch wat meer op doorgehamerd hebben? Ze vroeg "Zeg, Sandrine ligt toch niet in een van die kamers boven?" en toen reageerde ze gewoon geschrokken... Ahja, zo zie je maar hoe mensen dingen anders kunnen opnemen dan iemand anders.
Jama dat is omdat er niet genoeg tijd was om Marianne te laten door zeveren.
Zoals iemand ooit al is ergens op het forum zegde teveel praten is niet goed hee.
Dus houden we het bij verschillende interpretaties
Maar ik durf er wel om wedden dat als er iets mis is met Sandrientje dat Rosa en Peggy daar dan de schuld van gaan krijgen, zo van waarom heb je die nu in bed gelegd. Terwijl da eigenlijk haar eigen schuld was want madam Marianne had ze zelf eerder rap in bed gestoken om Peggy te pesten en natuurlijk was da kind dan nog moekes ;)
En ik vindt da verder wel tof dat mensen niet hetzelfde denken en verschillend interpreteren ;)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:
Tuur schreef: Dan zou ze er toch wat meer op doorgehamerd hebben? Ze vroeg "Zeg, Sandrine ligt toch niet in een van die kamers boven?" en toen reageerde ze gewoon geschrokken... Ahja, zo zie je maar hoe mensen dingen anders kunnen opnemen dan iemand anders.
Ze was misschien tè geschrokken om boos te zijn?
Dat lijkt mij ook, en dat vond ik eigenlijk nog het mooiste aan die laatste scène: niemand was nog met zijn/haar eigen beslommeringen van voorheen bezig. Behalve Frank dan, wat ook wel aangeeft hoe kwaad hij op Bram en Franky is. De rest was alleen maar bezorgd om hetgeen er in Ter Smissen gebeurde.
Ook de manier waarop Marianne tegen Simonne zei dat ze Franky en Bram gezien had, was in mijn ogen heel treffend. Ze flapte er gewoon alles uit wat ze wist, omdat ze met haar gedachten eigenlijk helemaal ergens anders was. Heel normaal allemaal, in zo'n situatie. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

goh, Ter Smissen volledig laten platbranden is anders wel een originele manier om de 3000ste aflevering te vieren. ;)

Heb er toch van genoten. De emotionele scene tss Bram en Paulien vond ik wel het beste van de aflevering.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Jasper
Nog geen rang

Bericht door Jasper »

Ik heb gelezen in de krant dat er soms dingen gebeuren waardoor de schrijvers veranderen van script
Laten we eens zien hoe dit het verhaal kan beinvloeden...

Braam Vereth ( Franky ): Braam moet de hoofdrol spelen in een theatervoorstelling. Waardoor hij 3 maand niet zou kunnen komen naar de set. Dit gebeurde op het moment dat Frank wordt neergestoken. Ik weet niet waar meer maar ergens zag ik een video ( Ik denk op de een site) en zag dat Bram wegliep door de keuken om te vluchten, terwijl Franky alleen zou zijn en bellen naar de ambulance. Door dat Braam wegmoest hebben ze het script veranderd waardoor Bram zou blijven staan van angst en Franky de schuld op hem zou steken. Als Braam niet weggemoeten had was nu nog al geweten wie Frank had neergestoken. Concludatie: 1 Cliffhanger minder van wat Frank met zijn zoon en Bram van plan is.

Vanya wellens: Alles verliep goed in thuis, Peter en Femke waren gelukkig. Toen kwam vanya opzetten met het feit dat ze zwanger was. Sindsdien is Femke in de serie meer beginnen twijfelen aan Peter, begon ze te denken aan Mike, en om het af te sluiten moest de moeder van Peter het boeltje verzieken door haar therapeutisch gepraat. Hierdoor werd het moeilijk voor Femke en twijfelde ze in Peter en haar kinderwens. Alsof dit niet genoeg was, maakte Peter een slippertje met Nina, en zo vertrok Femke. Dit leidde haar naar Spanje en naar Rafaël. Concludatie: Als Vanya niet zwanger was, zou ze niet naar spanje zijn gegaan en was er geen Rafaël. + grootste cliffhanger van de brand weg.

Vergezocht maar dit klopt wel :-) Stond in het laatste nieuws de dag dat de 3000ste aflevering zou komen. Vrijdag 27 Mei dus :-)
0 x
Gesloten