Valda schreef:Inderdaad, de stallen, dat herinner ik me nog (lang geleden), maar volgens mij heeft baget nooit in brand gestaan...
Tot zover mijn off topic
Ik meen mij daar nochtans heel vaag iets over te herinneren.
Zou toch gekund hebben?
Femke heeft al zoveel tegenslag gehad, waarom dan geen brand?
En Mo die hielp blussen omdat ie net de Wc aan 't herstellen was?
Ik herinner me daar niets meer van maar ik vergeet eigenlijk ook nogal snel alles wat met Thuis te maken heeft . Maar Bianca in een brand zou dan betekenen dat ze 2 seizoenseindes na elkaar iets heel ergs meemaakt, zouden de scenarioschrijvers en schrijfsters dat Bianca wel durven aandoen ?
Luc schreef:Ik herinner me daar niets meer van maar ik vergeet eigenlijk ook nogal snel alles wat met Thuis te maken heeft . Maar Bianca in een brand zou dan betekenen dat ze 2 seizoenseindes na elkaar iets heel ergs meemaakt, zouden de scenarioschrijvers en schrijfsters dat Bianca wel durven aandoen ?
Hopelijk voor deze ene keer wel..
En wat de brand in Baget betreft, het klinkt heel spannend allemaal maar ik herinner me er ook niks meer van. Enkel de brand in de stallen is mij bijgebleven.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Marianne huurt een seriemoordenaar in om Peggy uit te schakelen in de loft en per ongeluk zijn Bianca en Mo daar ook om Robin op te halen en worden zij vermoord ipv Peggy.. Ja ja, Marianne de killer